Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:nissekonekyss::gave::nisse:

Vil ønske deg og familien en riktig god jul og et godt nyttår!

Mange klemmer fra meg :klemmer:

Skrevet

Innom for å ønske deg og dine en koselig julefeiring og et riktig godt nytt år :klemmer:

Skrevet

Nå er det snart julaften :hoppe: Og sambo har juleferie :hoppe: :hoppe:

Har vært ute på vift i to dager nå, og det har vært helt herlig :) Julelunsj med jobben på torsdag, var kjempekoselig å se alle sammen, og jeg trengte ikke holde nurkeliten på flere timer, for der var det mange reservebestemødre som helst ville ha han med seg hjem :fnise: Og igår var vi på helsestasjonen på barseltreff i et par timer. Fikk veid igjen, og denne uka har han da lagt på seg 380 gram :dåne: Så nå er han 4700 gram - blir nok en kraftkar dette ja!

I natt sov han i fem timer i strekk, men fikk ikke roa han når han våkna, så sambo våkna og tok han. Kanskje ikke så rart han var urolig for etter fem minutter så kasta han opp over hele seg, sambo og dyna. Stakkar liten.

Han har begynt å tulla så fælt med amminga, det går bra helt i begynnelsen, da suger han så fint, men det er akkuiat som når han begynner å bli mett så blir han frustrert. Bare hyler og griner og gaper etter puppen, for så å slippe den etter to sekunder. Det kommer masse melk, så det er ikke derfor, aner ikke hva som er greia jeg, tar gjerne imot tips :) Enden på visa er jo at han får i seg for mye og da blir det gulping til den store gullmedalje da :sjenert:

Nei, nå er det mating, og så kommer svigers. God jul til alle som titter innom :klemmer:

Skrevet

Innom med en stor jule- :klem: fra meg til deg :)

Apropo amminga.. I går var jeg på besøk hos ei venninne som ammet veldig mye i løpet av tida vi var der. Og hun forklarte hvorfor han ble frustrert når han sluttet å suge men fortsatt var sulten. Hun sa det var fordi han ble litt redd fordi det kom så mye på en gang.. og dermed fikk han det fort i halsen. Han viste at han ble redd ved å vri seg, skrike, men likevel lete etter puppen.. Kan det hende det er noe i likhet med det?

Kos deg med svigersbesøk! :klemmer:

Skrevet

når knirket driver å tuller slik så legger jeg en tynn gasklut over hodet...(eller ikke over hele hodet.. men litt av det) så blir det litt "tryggere" og vi spiser ordentlig

Skrevet

:gave::gave::gave::gave::gave:

Ønsker dere en fantasisk julefeiring hvor julenissen kommer med alle gavene på ønskelista. Jule :klemmer:

:kalle::kalle::kalle::kalle::kalle:

Skrevet

Innom for å ønske deg en God jul.

:klem:

Skrevet

Hei

Innom for å ønske deg en kjempefin jul - kos deg masse!

Skrevet

Titter innom en lillejulaften morgen for å ønske deg og dine en

fantastisk julefeiring

:nisse:

Skrevet

Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul :)

Skrevet

Huset er rydda, kjøleskapet er fullt, vørterbrød er tatt opp av fryseren og alt er klart for julaften i morgen :)

GOD JUL ALLE SAMMEN!!!

Skrevet

:tree: Innom for å ønske deg og familien en riktig god jul!! :tree:

God :klem: fra meg!

Skrevet

Hei vennen! Vil bare ønske deg en kjempe fin jul jeg! Kos deg med nurkeliten og sambo! :klemmer:

Skrevet

her er det så lenge siden jeg har vært at jeg har ikke engang gratulert deg med lillegutt! :sjenert:

gratulerer sååå mye! håper dere koser dere masse, og at du nyter å være mamma :Nikke:

god jul :klem:

Skrevet

God jul angelou! Kos deg med familien! :klemmer:

:tree:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...