Pasha Skrevet 15. desember 2007 #3041 Skrevet 15. desember 2007 enig med impala der. Vi hadde ikke så mye klær i 50. 2 sett trur jeg og 3 bodyer.. så jeg måtte sende svigermor ut på bodyshopping mens jeg lå på sykehuset. (jeg gikk også til innkjøp av et par plagg i str 44 jeg da... knirket var jo langt.. men såpass slank at de passet fint likevel)
Gjest Madden Skrevet 16. desember 2007 #3042 Skrevet 16. desember 2007 Så koselig å få lese fødselshistorien din Angelou!! Noterer meg bak øret at epidural må være helt supert... Flott at den lille sjarmøren vokser så fint, 5 cm er jo utrolig flott vekst på så kort tid!! Støtter deg veldig i at du ikke har tatt imot overnattingsbesøk enda..vi gjorde det først etter mange uker, og det er jeg glad for i dag! Det er slitsomt, og en har liksom så evig nok med seg selv og babyen..jeg blir så sliten av å ikke kunne ha noen form for rutiner, og sånn er det jo de første ukene!! Håper du har hatt en koselig helg!!
angelou Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3043 Skrevet 17. desember 2007 Bra det er flere som synes det er slitsomt med null rutiner. men, begynner å gå seg litt til nå føler jeg, de siste fire kveldene har han sovnet på brystkassa mi etter mating ca i ti - tiden, og sover da i vogga si til klokka to. Deilig I dag var sambos første dag på jobb, men jeg har både fått dusjet, bakt vørterbrød OG hatt besøk...rasende effektiv Men, nurkeliten er jo så snill, så det er jo ikke noe problem i det hele tatt :rødme: I dag har han bare vært våken og sutta på smokken sin og i det hele tatt vært veldig fornøyd. Nå ligger han i bagen sin og sover, mens jeg surfer på KG, og hører på julemusikk Bank i bordet, men tror vi har fått en perfekt førstegangs-baby... Kjenner jeg begynner å få bittelitt julestemning nå, gleder meg til jul I forhold til str så brukte vi 50 den første uka, og de joggedressene som han har fra Cubus bruker han enda, de er bare litt korte i beina. Bodyer bruker han også i str 50, for han er ganske slank. Men str 50 fra HM har han vokst fra, likedan sparkebuksene sine, for de er for korte. Str 56 er fremdeles litt romslig i bredden, men ikke i lengden
Pasha Skrevet 17. desember 2007 #3044 Skrevet 17. desember 2007 Trur bodyene fra hm er små i str. Her har vi vokst i fra de i str 50. men de fra cubus i 50 passer perfekt. Ellers har jeg begynt å bruke litt i str 56 nå.. men mye i det er fremdeles for stort. prøvde en snekkerbukse sak og den var jo alt for vid... men sånne str er jo så forskjellig. F.eks har jeg en joggebukse i 50 og en i 56 som er like store og de er begge fra lindex.. merklig
Gjest Madden Skrevet 17. desember 2007 #3046 Skrevet 17. desember 2007 Tror ikke det hadde vært så fint med skikkelig inntilsittende babyklær heller da! Jeg bruker klærne i den størrelsen som passer best i lengden, såfremt det ikke er trange klær ja! Jeg bruker helst litt romslig tøy jeg da! Nå går det mest i ullklær, og de er både for lange og for vide både her og der..men varme og gode er de iallefall! Så effektiv du har vært i dag da angelou! Jeg skulle så svært bake litt jeg og..har malt opp mandlene, men så kom jeg ikke lenger! På tide å sette igang! Ha en flott mandagskveld!
Frida Frosk Skrevet 17. desember 2007 #3047 Skrevet 17. desember 2007 Når man endelig tror man har fått rutiner, så endrer de seg igjen. Neida, de kommer etterhvert, men mitt tips er å ikke stresse med det. Nyt tiden som den er nå. Det kommer tidsnok a4-dager. Juleklem til den lille familien.
Simpleminded Skrevet 17. desember 2007 #3048 Skrevet 17. desember 2007 Hørtes ut som en koselig hverdag for familien angelou for tiden Og det høres ut som dere har fått en herlig og snill gutt
Eve Luna Skrevet 18. desember 2007 #3049 Skrevet 18. desember 2007 Godt å høre at gutten er så snill. Og du er jammen effektiv for første dagen alene med gutten. Det virker som om du får dette til ganske bra.
Vannmelon Skrevet 18. desember 2007 #3050 Skrevet 18. desember 2007 Her var det litt å oppdatere seg på. Fint å lese fødselshistorien din, og godt å høre at dere har det bra nå, selv med litt magevondt. Det er forresten utrolig hvor effektiv man blir til å handle etter at man har fått barn. Den lille tilmålte tiden man har utnyttes til det fulle... Ha en fin dag.
angelou Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3052 Skrevet 19. desember 2007 Å, jeg blir sprø av denne kulda, for jeg har lyst ut å trille tur Jeg kommer meg ikke ut av huset jo, annet enn etter at sambo har kommet hjem fra jobb, men da er det jo mørkt og stusslig ute. Var rasende skuffa når jeg sto opp i morges, for det var egentlig bare meldt 3 minus, og så var det 12! Men, men - i morgen skal jeg på jobben en tur på julelunsj, og da må jeg jo kjøre bil. Blir første biltur med nurkeliten i bilen, hjelp Nå har jeg fyra og lurer på å ta meg en dusj, nurkeliten ligger og fjerter ved siden av meg og er blid og fornøyd. Spørs om han skal få en ny bleie etterhvert også Han er så rar om dagn, hver gang han skal ha mat begynner han å hyle på slutten av måltidet, og da er han sint/griner i ti minutt etterpå før han slokner på brystet mitt. Er skikkelig dårlig til å besøke dere i dagbøkene om dagen, jeg er innom og leser altså, men er ikke noe flink til å legge igjen spor. Kommer nok sterkere tilbake
jente 79 Skrevet 19. desember 2007 #3053 Skrevet 19. desember 2007 Får håpe kulda gir seg snart ja... Var -16 her på morgenen... Altfor kaldt... Høres ut som dere koser dere hjemme også da :rødme: Tenk at nurkeliten er 4 uker allerede...
Impala Skrevet 19. desember 2007 #3054 Skrevet 19. desember 2007 Helsesøstra mi sa i går angående soving ute, at det gikk greit frem til det var minus 10 inni vogna. Og da er det jo ganske mye kaldere ute. Så i minus 12 er det helt sikker ikke noe problem å trille tur Her er det minus 10, og snuppa ligger ute og sover så søtt atte.
Simpleminded Skrevet 19. desember 2007 #3055 Skrevet 19. desember 2007 Her er det også kjempekaldt Jeg må holde meg inne pga. forkjølelsen min, og jeg holder på å bli gal! I tillegg så er jeg mye kvalm nå pga. tilstanden så jeg har fått litt dobbelt opp Men nok med klaging.. Nå står jula for døra! Hvor skal dere feire julaften?
Umuriel Skrevet 19. desember 2007 #3056 Skrevet 19. desember 2007 Så bra at det begynner å bli litt rutiner etterhvert, med du som han vokse Skjønner at det ikke er noe vits i å kjøpe klært i str 50 nei... Vi kjøpte nesten ingenting i 50, og fikk en liten kar på 48 cm. Måtte da ut å handle str 50, og de passet i ca to uker. Nå, snart 6 uker gammel har vi gått over til str 62 Så nei, str 50 er strengt tatt ikke nødvendig, går helt fint å brette 56 i armene et par uker
Mrs N Skrevet 19. desember 2007 #3057 Skrevet 19. desember 2007 Finnes det ikke klær i størrelse 52 eller 54 da? Det hadde jo passet bedre
Pasha Skrevet 19. desember 2007 #3058 Skrevet 19. desember 2007 i norge er det jo bare 50 og 56... men det er veldig stor forskjell fra plagg til plagg har jeg merket
Eeyore Skrevet 19. desember 2007 #3059 Skrevet 19. desember 2007 Blir nok å handle mest i str 56 ja. Men nå er det shoppingstopp frem til jul Og etter det er det jo nyttårssalg
smile Skrevet 20. desember 2007 #3060 Skrevet 20. desember 2007 Innom for å ønske deg en riktig god jul med dine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå