Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med en liten prins :hoppe::hoppe::hoppe: :juhu: :juhu: :juhu:

Skrevet

Da har jeg sms'et litt mer med angelou.

Alt er bra med alle sammen, men det var litt dramatikk under fødselen. Lillemann var veldig stressa og hadde lav puls, men de fikk roet han da de satte epidural og hun fikk dermed føde vanlig.

En tøff start på tilværelsen, men alt er bra nå og det er jo tross alt det vikrigste!

Og den lille har ikke fått navn enda, for de som lurer på det ;)

Skrevet

Uff da, kan skjønne det var litt tøft.

Men godt at alt ordnet seg både med angelou og prinsen :klemmer:

Skrevet

:duskedame: GRATULERER :duskedame:

Endelig er du mamma.

Håper du får en herlig barseltid

:klemmer:

Skrevet

Gratulerer så mye! :babygutt: :juhu: Og velkommen til verden til lille-gutten. En litt tøff start, skjønner jeg, men nå håper jeg dere koser dere alle sammen.

Skrevet

:babygutt::danser: HURRA!!! :danser::babygutt:

Så deilig at det endelig er over, til tross for en tøff fødsel. Gratulerer med gutten og som familie. Håper dere koser dere masse nå.

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille! :)

Skrevet

Hurra!!! :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe:

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE MED GUTTEN!

Jeg ble skikkelig rørt av å lese om deg nå. *snufs*

Tenk du er mamma til en sønn.. :rødme:

Skrevet

Så godt at lillegutt fikk roet seg ned, slik at det ble en normal fødsel. Ikke rart det blir litt stress for de små heller. Mye de skal igjennom. Nyt dagene på sykehus! :klemmer:

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsen Angelou!!! Så flotte nyheter å komme hjem til!!! :legrine::flagg::hjerter_rundt::danser: :juhu: :babygutt::kose::klem:

Nå håper jeg dere koser dere skikkelig med den lille skjønningen, og så gleder jeg meg veldig til å høre hvordan dere har det når du har fått summet deg litt!! :)

Skrevet

Angelou har blitt syk :( Feber i natt og urinveisinfeksjon :forvirret: Det betyr at de i allefall blir på sykehuset til i morgen.

Lillemannen er fremdeles navnløs (:fnise:) men han er visstnok et prakteksemplar av en baby. Han sover 4 timer i slengen, og i natt hadde han sovet 5 timer :dåne: Og når han først er våken spiser han som et uvær (mammaen ord :fnise:)

Skrevet

Huff da, stakkars deg Angelou! Har ikke vært den letteste fødselen og tiden etter dette. Håper at du snart blir frisk!

Du er i alle fall heldig som har et prakteksemplar av en baby i alle fall :ler:

God helg :klemmer:

Skrevet

Neimen vennen har du blitt syk? Jaja, greit å utsette hjemreisen da. Godt å være på sykehuset til du er helt frisk igjen. :klemmer: Godt å høre at lillemann koser seg med puppen og sover godt! God bedring og kos dere!!

..Ja, jeg er fortsatt hjemme..

Skrevet

God bedring vennen! håper du kommer deg raskt på beina og får dra hjem!! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...