Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tenk :hoppe:

Ikke noe slit med familiebesøk, er jo bare mamma og stefar da, og de skal bare sove og spise frokost her, for er egentlig andre grunner til at de er her i helga. Synes det er deilig jeg, idag våkna jeg til ferdig frokost og greier :sjarmor:

Vi skal heller ikke ha overnattingsbesøk de første ukene etter fødsel, det har vi gitt beskjed om - de må gjerne komme, men bo andre steder - så det er greit, akkurat nå synes jeg det bare er kos med mamma-besøk. Og så har jeg alliert meg med søster`n i tilfelle det blir fødsel i helga - da sender jeg dem dit :fnise:

Men, det ser ikke ut som det skjer noe altså, formen er akkurat som vanlig - dvs kjenner ingenting :)

Skrevet

Så bra at formen er så fin :)

Og så deilig med ferdig frokost.

Fødsel er merkelige greier, for plutselig starter det bare :fnise:

Skrevet

Termindagen er her! Hurra, nå er det ikke lenge til!

Skrevet

Termindagen!! :hoppe:

Nå er det ikke lenge til nurkeliten kommer!

:klem:

Skrevet

:Gjesp: Trøtt jeg, enda har ikke gjort noe annet enn å ligge på sofaen i hele dag - skal sløve på sofaen litt til og se landskampen nå, og så kommer vel besøket tilbake utpå kvelden en gang.

Hatt mensmurringen/tak i korsryggen av og på i hele dag, ikke vonde, bare slik det kjennes ut når mensen er på vei - håper det betyr at ting modnes :) Ei jeg var på kurs med som hadde samme termin som meg fikk babyen sin igår, litt misunnelig jeg :sjenert: Er ikke så lei av å gå gravid egentlig, bare har så veldig lyst å være ferdig med fødselen og til å få hilse på nurkeliten :rødme:

Nå skal jeg ta meg et glass cola, og la halsbrann være halsbrann :fnise: Og sambo har kjøpt rosa tea-puter til meg, nam, nam :)

Ha en fin lørdagskveld alle sammen :klemmer:

Skrevet

Kjent noe mer til takene og modningen eller?

*spent*

Skrevet

Spennende :hoppe:

Men det kan ikke gå så langt på morgenen uten lyd herifra altså...

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe, så hun sover nok bare litt lenge i dag ;)

Skrevet

Det er godt du er innom og gir beskjed Toblerone, når dagboka's eier ikke er det :fnise:

Skrevet
:fnise: Skjer ikke mye her, fremdeles noen tak i ny og ne, men ikke noe schwung over det, så blir nok å vente litt til :)
Skrevet

:popcorn: Innom og sjekker hvordan det står til med den fødeklare!! En ting jeg angrer litt på i ettertid var at jeg ikke rakk å få stappet i meg altmulig mat jeg sannsynligvis ikke fikk røre i lange tider etter fødselen pga amming.. :fnise: Så har du matlyst nå så hadde jeg fråtset litt på diverse!! :fnise:

Skrevet
:fnise: Har dessverre litt dårlig med matlyst om dagen da, og ikke noe spes jeg har lyst på heller :) Gleder meg bare til å spise spekemat igjen jeg :)
Skrevet

Innom å hjelper til med å :hoppe: ut nurkeliten. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...