Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inne og :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: litt for 36 uker igjen

Bare 4 uker til termin, tenk det :hakeslepp:

Håper du slipper å gå langt over termin, men håper du får hatt litt fri hjemme først. Du får passe på å samle litt krefter.

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

Store :klemmer: til alle sammen. Bare innom og :hoppe: for 36 uker, her går det i 120 de få timene jeg er på jobb, alt bærer litt preg av at jeg bare skal være her i tre dager til før jeg tar permisjon :)

Skrevet

Hei vennen! Håper du har det bra! I natt møttes vi to i heisen på sykehuset! Og sykehuset var på Statoil stasjonen. Jeg kjente deg igjen fordi du hadde en genser med den rosa avataren din på!!! :ler: Vi ble enige om at føderommet som var ved siden av vaskehallen var bråkete og kaldt så vi skulle ta opp det med en jordmor.. Herregud, bra vi ordner opp!! :ler:

Skrevet

God helg angelou! Husk å slappe av nå i helga som du har jobbfri :)

:klem:

Skrevet

Ha en riktig god helg :klemmer:

PS! :sengekos: setter igang litt av hvert :ler:

Skrevet
PS! :sengekos: setter igang litt av hvert :ler:

Hmm, akkurat det har ikke slått meg i det hele tatt.. Her er det totatalt ørkenvandring. (var det ikke det du kalte det i dagboken din?..) :fnise:

Skrevet

Men du skulle jo slappe av nå, og ikke stresse :nei:

Kos deg i helgen og med permisjonen :klem:

Skrevet (endret)

:vinke: Med ønske om en god helg!

PS... Her hjalp ikke :sengekos: noe som helst. Det startet faktisk da vi hadde en god pause på noe slikt!!! Men det er ikke noe du må stresse med enda. Det er bare fint om den lille får være der noen uker til!

Endret av smile
Skrevet

Her er det også total ørkenvandring, og ikke gidder jeg å gjøre noe med det heller :fnise: Nurkeliten kan godt holde seg inne en tre uker til ihvertfall, jeg har store planer om å nyte litt permisjonstid før han kommer til verden.

I dag har jeg hatt fri/sykmeldt - og har bare kost meg, søster`n har vært på besøk og så har jeg vært en tur innom svigers og tatt et par kaffekopper. Vaska ei maskin med klær og skifta på senga har jeg gjort også, så i kveld skal jeg legge meg i rent sengetøy - det er det beste jeg vet.

Ellers begynner ting å gå seg til på jobb, så neste uke håper jeg blir noenlunde stressfri, og så er det PERMISJON - :hoppe:

Skrevet

Jeg skulle hatt permisjon fra idag av :)

Må forresten legge til at :sengekos: var artigere for ni måneder siden, men hva gjør man ikke for å sette litt fart på ting? Er temmelig lei av rompegnagingen hans innimellom :rødme:

Skrevet

å legge seg i rent sengetøy er superherlig. Og aller best er det om man er helt nydusja også! Nyyyt det :)

:klemmer:

Skrevet

Hei hei :)

Og endelig permisjon, ja nå må du bare nyte det best du kan :)

Herlihet du skal jo snart føde jo :sjokkert: :dåne:

På tide å rigge seg til her med :popcorn: og greier.

Håper du får en flott helg.

store :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...