Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom med en tirsdags- :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare bra med meg, vært hjemme en tur og er litt travel nå - men måtte bare innom og hoppe for ei ny uke....IGJEN! Og nå er jeg jaggu blitt høygravid også :fnise:

:hoppe: for 35 uker

Skrevet

35 uker :hakeslepp:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Gratulerer :blomst:

Skrevet
Bare bra med meg, vært hjemme en tur og er litt travel nå - men måtte bare innom og hoppe for ei ny uke....IGJEN! Og nå er jeg jaggu blitt høygravid også :fnise:

:hoppe: for 35 uker

:hoppe: for 35 uker!!

Høygravid? Wæh... Er du 34+1 eller 35+1..

Gurimalla, er det bare to uker til jeg er høygravid også? Jeg er 32+1 dvs i uke 33.. :hakeslepp:

Skrevet

Jeg er 35+0 idag, altså fullgått(ferdig med) 35 uker og på vei inn i min 36. uke. Tror jeg er tre uker foran deg, minus en dag Flying :) Høygravid er vel når man har 40 dager eller mindre igjen til termin tror jeg :sjenert:

Jeg baker idag jeg :) Suksessterte og amerikansk eplekake som jeg fant oppskrift på inne her, veit ikke helt med den....Sambo har invitert svigers til kaffe i morgen uten å spørre meg...jaggu skal han få vaske og shine hus også da :ler: Så kan jeg drive med litt mindre anstrengende ting, som for eksempel å bake :)

Vært på svangerskapskontroll idag også,alt var bare fint - nurkeliten ligger fortsatt riktig vei, men hodet er ikke festet enda. Ellers var alt som før, nemlig helt tipp topp, sykmeldinga er forlenget ut til jeg starter permisjonen som er om to uker :dåne:

Hatt det kjempefint hjemme, deilig å være sammen med familien min, det blir jo lenge til neste gang jeg får muligheten til å reise hjem nå, litt stusslig. Det positive er jo at neste gang jeg skal hjem har jeg muligheten til å være der ei stund da, siden jeg har permisjon :) Fikk shoppa litt da, og fått med madrasse til vogga. Fikk voksipose av bestemoren min og mamma har strikka et kjempefint hentesett til oss :rødme: Og så har jeg fått meg barselsklær, joggebukse og genser så jeg skal se litt fresh ut på sykehuset - det var bursdagsgaven min det da :)

I kveld skal vi på foreldreforberedende kurs...Spent på hvordan det er, og om det er noen koselige folk som venter baby samtidig med oss, det hadde vært kjekt det :)

Får vel begynne på middagen også vel - er nok en sulten mann som kommer hjem snart :)

Skrevet

Heihei!

Her har jeg ikke vært på noen dager. 35 uker ja, tiden flyr! Selv har jeg en måned til termin idag, og er 36 uker i morgen. En uke til knøttet er fullbårent, og jeg forstår ingenting :hakeslepp: Er det virkelig en helt ferdig baby inni magen min??

De kakene du baker høres forresten snadder ut! Får lønn i morgen og skal sette meg litt i sving på kjøkkenet selv da, har planlagt skoleboller og kanskje litt flere horn :)

Skrevet

Grattis med 35 uker :hoppe:

Nå er det jammen meg ikke lenge igjen for deg heller. Du ahr så utrolig mye å glede deg til altså :)

Ha det fint på kurs :)

Skrevet

Gratulerer med 35 uker! :-D

Han må gjøre litt husarbeid han typen din også skjønner jeg, som inviterer uten å konferere med deg først.. :)

Ha en fortsatt fin kveld angelou! :klemmer:

Skrevet

Du får jammen sette på plass gubben når han drar sånne stunt ;)

35 uker :hoppe: Nå er det ikke lenge før du er mamma :klem:

Skrevet

Gratulerer med 35 uker.

Litt spent hvordan du hadde det på foreldreforberedende kurs. Hordan var kurset? Fikk du vite mye nytt?

Ha en fin dag.

Skrevet

Ikke lenge igjen nå nei... :)

God helg angelou! :-D :klemmer:

Skrevet

:hoppe: for 35 uker, hvis jeg ikke allerede har gjort det. Selv om babyen har det best inni der litt til, går det helt greit å føde nå! Mine kom på 35+3 og har tatt godt igjen det de manglet da :) Men ikke sats på det... Lykke til i innspurten! Følger spent med videre :)

God helg :klem:

Skrevet

Tiden går kjempefort - bare to uker igjen på jobb, eller i realiteten er det 6 dager :) Håper nurkeliten holder seg inne til termin jeg, et par dager før kan han komme, slik at jeg får fullt utbytte av permisjonen min OG slipper å bli drittlei av å vente :ler:

Foreldreforberedende kurs var helt alright, tror ikke jeg lærte så veldig mye nytt, men vi var 8 par og det er litt interessant å høre andres syn på diverse + at det satt i gang litt diskusjon om de forskjellige temaene i heimen etterpå :) Jeg og sambo er så enig om det meste, og det er så godt :rødme: Første kvelden var tema samspill med babyen, foreldrerollen og parforholdet, og så fikk vi vite litt om tilbudet fra helsestasjonen etter fødselen. Det var jordmor og helsesøster som var med. Andre og siste kvelden er neste uke, da er det omvisning på føden og fødselen som er tema, tror vi skal gå igjennom fødselens ulike faser, typer smertelindring og partners rolle under fødselen.

I kveld skal jeg være hjemme alene :hoppe: Sambo skal ut med noen kompiser, så da har jeg tvèn, sofa og huset for meg selv - hurra :ler: Elsker å være hjemme alene jeg, for jeg er det nesten aldri :) Rent og pent er det i huset også, sånn noenlunde iallefall - det begynner å bli såpass tungt å bøye seg, i tillegg til at jeg nok begynner å få litt bekkenløsning, så det begrenser seg egentlig hva jeg får gjort. Sambo tar i et tak han altså, om enn noe motvillig :fnise: Så gjør jeg det jeg orker av enklere ting - lage middag, vaske klær osv.

Nå sitter jeg og manner meg opp for å gå og vekke min bedre halvdel, har en flatpakka kommode som har ligget uåpnet i tre uker nå som jeg trenger. Tenkte jeg skulle begynne å vaske klærne til nurkeliten, men har ikke noe sted å ha dem før den blir montert. Så her må det litt mas til :sjenert: Veldig glad i samboeren min, og synes han har det meste en mann trenger, men han er litt treig av og til :ler:

God helg alle sammen :klemmer:

Skrevet

Mannfolk er dessverre en treg art... Du får vaske alt babytøyet og be han legge det på plass i kommoden :fnise:

Skrevet

Grattis med 35 uker. Himmel så fort tida går. Nå er det ikke lenge til nurkeliten er her! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...