Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Åj, 34 uker! :hoppe:

Vi begynner på ny uke den samme dagen vi. Jeg er 32 i dag.

Bare så du vet det så ber jeg om at de skal bytte nick på meg i dag. Er så lei av Isdronningen. Liksom så kaldt og arrogant nick. Vil ha tilbake mitt gamle jeg. Så snart så kommer jeg som Flying. Passer bedre om dagen, for det er jo det jeg gjør... Svever på en rosa sky. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: :hoppe: for 34 uker!!!

Godt å høre at du får slappet litt av. Blir så sliten når man ikke får sove ordentlig. Men er vel kanskje en forberedelse til det som kommer ;)

Ha en fin dag

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennendes det her angelou! Jeg er også født i november, men nurket ditt blir nok ikke født på min dag da det er 10 dager tidligere enn dagen jeg har tippet :)

:klem: på vei! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg akkurat sett siste episode av jordmødrene på TV - tenk å få tre babyer på en gang da :) Så nå sitter jeg bare og venter på at sambo skal komme hjem fra jobb, så vi kan reise hjem.

Driver nok å brygger på en liten forkjølelse, men det bryter liksom ikke ut, bare er der på en måte. Tror jeg begynner å bli forkjøla sa jeg til sambo igår, og svaret jeg fikk var at han ikke skulle ha noen fødsel på tur hjem......eh...... sleit litt med sammenhengen jeg :ler: Så måtte forklare det at jeg troooor ikke man går i fødsel på grunn av en forkjølelse :ler: Han er nå søt da - får et lite panikkblaff i øynene hver gang jeg stopper opp på gulvet på grunn av en kynner :fnise:

Gleder meg masse til hjem nå, skal være hjemme til onsdag og ta bussen tilbake, så da blir jeg ikke å finne her på en stund, så god helg og ha ei fin uke alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stakkars samboeren din. Ikke greit dette her..

Du må ha god tur hjem og kos deg masse! Pass på deg selv og goood bedring.

(sving innom her da.. ) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Måtte le når jeg leste om kjæresten din som trodde forkjølelse kunne forårsake veer :) Gutter er og blir gutter ;)

Håper du får en super helg angelou! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...