Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var en snill lege det!

Godt å se at noen leger virkelig tar vare på sine gravide pasienter. Du vet, vi jenter trenger ofte å få streng beskjed før vi begynner å ta hensyn til oss selv.

Å nå er det jo ett lite nurk i magen som trenger en mamma som ikke sliter seg ut :klemmer:

Så nyt den nye arbeidstiden din du... slapp av og hvil deg når du trenger det ;)

Å så må jeg :hoppe: litt for 32 uker. Det er en viktig milepæl det vet du, nå kan babyen bli født men har svært gode sjanser for at det ikke skal være komplikasjoner. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du hvertfall masse tid til å være her på KG ;)

Godt legen sa det som det var syns jeg. Når det kommer fra en fagmann kan man ikke nekte heller :)

Nyt tiden du har til overs og forbered overgangen fra en familie på to til dere blir en familie på tre :rosasmil:

God helg angelou! :klemmer:

Skrevet

Så bra at legen var så frempå! Vanligvis må man jo mase seg til ting...

Nyt fridagene, og kos deg frem til termin :klem:

Skrevet

Hei vennen! Se der ja. Du hørte på legen. Flink jente. :)

Kan tenke meg at det er uvant å ha litt tid til overs.. Men du får nyte det så godt du kan. Se på frokost tv, spise en god frokost, gå en tur, surre i huset og kose deg! :klemmer:

Skrevet

Gleder meg til å surre i huset :) Idag har jeg jobbet full dag da, denne uka skal vi ha intervju på stillingen min i tillegg til at jeg hadde noen andre møter jeg ikke kunne flytte på, så det blir nok litt mer enn 40 % jobb denne uka, og så må jeg på jobb hver dag - men fra og med neste uke får jeg to hele dager fri i uka :) Må innrømme at jeg gleder meg :)

Skal skrive mer senere eller i morgen, må rekke å gjøre litt til før jeg skal reise hjem :)

Skrevet

Har vært på jobb i et møte, men nå er jeg hjemme :) Foreløpig har jeg bare surfa KG, men har store planer om å vaske ei maskin med klær og gå ut med søpla :ler: Og så skal jeg skrive handleliste og pante flasker + handle mat. Skal ha bilen på verksted klokka to, det spruter olje av den :overrasket: og må få fiksa det så fort som mulig. Kan ikke kjøre med den når den er slik, og er jo avhengig av bil for å komme på jobb. Sambo mente heldigvis at det bare var en bagatell som gjorde det, håper det stemmer, ser ikke helt for meg reperasjoner til mange tusen nå :sjenert:

Nå tenker jeg at jeg skal koke meg en kopp te, lage meg et par brødskiver og se litt på tv før jeg reiser bort med bilen. Kanskje jeg rekker å lukke øynene i en hav time også, har sovet fryktelig dårlig de siste nettene. Jeg vil ligge på magen :kjefte::ler:

Nurkeliten hikker :rødme:

Skrevet

Husker også at lille snupp hikka masse på slutten :rødme:

Skrevet

:vinke:

Innom og oppdaterer meg... Litt sent å hoppe for 32 uker nå... Er jo snart 33 :sjenert:

Godt du har fått redusert jobbingen da. Det viktigste er jo å ta vare på deg og nurket. Du trenger jo overskudd når du blir mamma også. Bra at jobben din er så forståelsesfulle.

Håper det ordner seg med bilen. Kjedelig med store regninger på den fronten.

Kos deg med 2 ekstra fridager i uka.

:klem:

Skrevet

Innom med en tirsdags- :klem:

Så koselig å lese om nurkeliten som hikker :) Tenk at man faktisk kan merke det! Ååå, gleder meg til jeg forhåpentligvis også er der en dag..

Kos deg videre angelou! Og lykke til med bilen! Gutter har peiling på biler, så det er nok bare en liten ting som han sier :)

:klemmer:

Skrevet

:hoppe: Århundrets billigste reperasjon, 350 kroner :ler:

Jippi!!!!

Skrevet

Jippi!!!!

Det var ikke værst. Tror ikke hun som skal betale for reprasjonen på bilen min slipper like billig unna ;)

Skrevet

Jippi!!!!

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Skrevet

Det var en stoooor lettelse - vi skal jo kjøpe ny bil, så skal selge min snart, og da hadde det vært skikkelig kjipt å måtte koste på den 5-6000 som det hadde blitt hvis det var det vi trodde det var til å begynne med. Bilen er jo knapt verdt 20 000,- Blir helt sikkert dyrt for hun som kjørte på deg Grace, var en som kjørte inn i den bilen jeg har nå for noen år siden og skada kåpa bak på den. Var bare en liten bulk, men de måtte bytte hele kåpa og med lakkering og diverse ble det 18 000,- kroner for dem å betale :sjenert:

Iallefall, dette var dagens gode nyhet - nå skal feire med å lage kjøttpudding til middag. Eller - Gilde har laga kjøttpuddingen da, jeg skal koke poteter, gulrøtter og broccoli - nam!

Idag er det jakten på kjærligheten, so you think you can dance og greys anatomy - gjett hvor jeg blir å finne :fnise:

Skrevet

lillesnuppa mi hikket masse i magen. -og det har hun fortsatt med etter at hun kom ut også :ler:

:klemmer:

Skrevet
Idag er det jakten på kjærligheten, so you think you can dance og greys anatomy - gjett hvor jeg blir å finne :fnise:

Flere som er å finne på samme sted da ;). Tv titting er i grunnen en av svært få aktiviteter som lar seg kombinere med amming uten at det blir for slitsomt :fnise:. Kg og amming er slitsomt i allefall :ler:.

Godt å høre at du har en lege som tar godt vare på deg. Håper du får litt mere energi nå og kan gjøre andre ting du har lyst til. Når gullet i magen din kommer ut så rekker du nemlig ikke så mye, har jeg fått erfare :sjenert:

:klem:

Skrevet

*Litt misunnelig på angelou som har sykemelding*...

Det hørtes deilig ut, og så flott at legen tok det enda mer på alvor enn du gjorde selv, har nettopp lest i Gravid fra i sommer at vi i vesten er altfor dårlige til å ta vare på gravide, både når vi er gravid selv og i samfunnet. Det er nok veldig mye sannhet i det.

Kos deg! :klemmer:

Skrevet

Innom med en klem og oppdaterer meg litt. :klemmer:

Tenk at snart er du mamma. :rødme:

Skrevet

Husk at du må passe på å hvile masse når du er sykemeldt, da. Du har vel ikke blitt det for å stresse rundt hjemme... Ta vare på deg selv. Nå nærmer det seg med stormskritt!

Skrevet

Hehe.. Jeg er tv-slave på tirsdagskveldene jeg også :)

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...