Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Så koselig å lese at alt står bra til med angelou og barn :) Husk å lytte til kroppen din, selv om du er i en jobb du føler stort ansvar for. I og med at du har en såpass bra kommunikasjon med sjefen din, så må du ikke få skyldfølelse om du sykemelder deg..

Ha en fortsatt fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta vare på deg sjøl nå, vennen. :klemmer:

Jeg leverte jo eksamensoppgava mi når Knerten var en uke gammel, og det å slite seg ut før fødsel gjør jeg aldri igjen. Selv om jeg visstnok hadde en "enkel" fødsel, så blir man skikkelig utslitt. Kombinert med lite søvn så tok det flere uker før jeg var meg selv igjen. Jeg kan love deg at du trenger alle de kreftene du kan samle både til fødselen og tiden etterpå. (jeg har fortsatt ikke sovet en hel natt og nå er Knerten 3 og 1/2 mnd...)

Og liberopakka ble visst borte i ammetåka. :fnise: Fant igjen lappen i stad når jeg ryddet i gamle papirer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og :hoppe: for 31 uker. Nå reiser jeg på kurs i to dager før jeg reiser til svigers i helga for å hente vogna :danser:

Håper alle får ei fin helg, store klemmer sendes dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, folkens :klemmer:

Nå er jeg tilbake, hadde to dager på ledersamling før helga - deilig å komme seg litt bort fra jobb kjente jeg, selv om det ble lange dager, særlig på torsdagen. Var så sliten når jeg tok kvelden (klokka ti, hehe), så dusja i sikkert en halvtime før jeg la meg på senga og så finalen i The apprentice før jeg sovna. Balsam for sjelen. Merker at jeg får en del kynnere hvis jeg er sliten nå, så var nok ikke helt på formtoppen torsdag. Fredag så var alt i orden igjen :)

Og så har vi vært hos svigers og henta vogna i helga :hoppe: , den var kjempefin - de hadde blingsa litt på fargen og kjøpt grå i steden for sort, men det gjorde ingenting, for den var nesten enda finere. Vi fikk lammeskinn også, og vogna sto ferdig montert med en søt bamse oppi når vi kom :rødme:

Og så har vi fått handla masse - bilstol, stellebord m/pute, stelleveske, håndklær og bleiebøtte. Sparte masse penger på å reise over grensa! Så nå kan faktisk nurkeliten komme sånn rent utstyrsmessig, men han skal værsågod få holde seg inni magen en 6-8 uker til :)

Skal ha møte med sjefen min og kollega på torsdag etter legetimen min for å avpasse oppgaver etter aktivitetsnivået mitt. Nå er det slik at folk begynner å få panikk for at jeg skal slutte, og ALLE har selvfølgelig et eller annet som MÅ gjøres før jeg går ut i permisjon. Med den summen av oppgaver jeg har nå burde jeg jobbet et halvt år til, og ikke seks uker :ler: Og når jeg i tillegg skal jobbe litt kortere dager så går det rett og slett ikke opp. Så det blir greit å ta det møtet for å avklare hva jeg skal prioritere framover og ikke - takler dårlig stress nå også :sjenert: Heldigvis har jeg greie sjefer som har samme mål som meg, at jeg skal jobbe lengst mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med utstyr da... :rødme:

Skjønner godt at de stresser litt på jobben din... Er ikke det typisk da, plutselig får alle det travelt. Godt sjefene er forståelsesfulle.

Du må jo passe på deg selv og lille nurk. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 31 uker angelou :) Så spennendes å planlegge den lilles ankomst med innkjøp av babyutstyr! Venninna mi handla også utstyr over grensa, noe som absolutt lønte seg; utstyr til hvalpen sin altså ;)

Ha en fortsatt fortryllende mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er deilig å få utstyret i hus, og slippe å stresse med det :)

Bra at du får avklart prioriteringene på jobben, det er viktig å ikke slite seg ut nå på slutten, det skal ikke så mye til før man blir dødssliten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ting i orden :)

Etter gårddagens shopping her mangler vi stort sett bare stellematte vi.. samt noen lekre bh`er til meg :ler:

men h*n får vente litt med å komme likevel.

må jo pakke bagen, lage opp litt mat, rydde og vaske leiligheten.. ornde med babyklærne osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en tirsdags-hilsen! I dag er det tirsdag og jeg jobber tidlig-vakt :) Deilig å være ferdig til en normal tid.. Kan endelig ha en hel ettermiddag/kveld med kjæresten (på en hverdag) :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...