angelou Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2341 Skrevet 10. september 2007 Må le av beskrivelsen din May Helen, har ikke hatt slike utbrudd selv, jeg blir mer sippete enn sint jeg egentlig. Tror sambo hadde dåna hvis jeg hadde gjort det samme som deg, jeg som nesten aldri er sint Hatt ei kjempefin helg, snakka lenge med sambo på fredag når jeg kom hjem og sa at jeg hadde hatt det litt slitsomt, at jeg var litt lei meg med alle tankene mine - han er bare så god, vet akkurat hvordan han skal få meg i bedre humør :rødme: Så det endte vel opp med at vi konkluderte med at det er nå det begynner - nå skal jeg sikkert begynne å grine fordi han har kjøpt feil sjokolade til meg på butikken og sånn Når jeg i tillegg fikk kasta meg over han så har alt i grunnen vært helt topp resten av helga Nå er det mandag igjen. Merker at hele arbeidsdager begynner å bli for slitsomt, legen min ville sykmelde meg litt når jeg var der sist, men jeg ville ikke - skal dit igjen neste onsdag, så da blir det nok til at jeg kryper til korset likevel, ber om 20 % eller noe slik at jeg kan jobbe kortere dager. Det har vært greit på jobb foreløpig, fordi jeg har stående avtale med sjefen min om at jeg bare kan reise hjem hvis jeg blir litt sliten, men nå må jeg det nesten hver dag, og da synes jeg det er like greit å sykmelde meg litt. Nei, får jobbe litt vel? Eller surfe litt på KG først da
Kylling Skrevet 10. september 2007 #2342 Skrevet 10. september 2007 Heiu angelouvennen! Er nok lurt å få gradert sykemelding nå som du likevel merker at du ikke orker å jobbe maks. Høres ut som du har en fin sjef. Ellers er det godt å høre at du har hatt en bra helg, og at du og mannen snakker så bra sammen. At du fikk kasta deg over ham (selv om du ikke kom hjem drita fra byen) var vel også en pluss, tenker jeg! Ha en fin mandag!
Flying Skrevet 10. september 2007 #2343 Skrevet 10. september 2007 Hei vennen! Så bra at helgen har vært fin. Jeg hadde en "sippe" periode helt i starten jeg, men etter det har det gått forholdsvis bra.. Men visse unntak da.. Kjenner meg igjen med å ha skikkelig behov for å komme hjem fra fest og kaste meg over han! Hehe.. Null interesse om dagen her i huset.. Fra oss begge virker det som. Får litt panikk av å tenke på det.. Jeg kan aldri tenke meg at ting forandrer seg den dagen babyen er ute.. Det vil sikkert være lurt å høre på hva legen sier. Ha en god da snuppa!
angelou Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2344 Skrevet 10. september 2007 Jeg håper og tror at ting forandrer seg litt når babyen er ute, iallefall etter en stund Jeg er så trøtt og sliten hele tiden, og sambo synes nok det at kroppen min tilhører nurkeliten enn så lenge Viktig å kose med hverandre og vise at man er glad i hverandre på andre måter i mellomtiden da, og det synes jeg vi er ganske flinke til :love: Jeg har blitt så avhengig av han at jeg nesten måtte gråte en skvett når jeg skulle reise hjem forrige helg (skulle jo være uten han i TO HELE DAGER!!), til hans STORE fornøyelse :rødme: Litt forelska om dagen jeg :rødme: I to menn Sambo, og det lille krapylet som boltrer seg i magen
Eeyore Skrevet 10. september 2007 #2346 Skrevet 10. september 2007 Men det er jo to menn det er lov å være forlesket i samtidig da Det er nok lurt å sykemelde seg når man føler for det ja. Tror jeg kommer til å gjør det når det blir litt tyngre også, for jeg jobber hver tredje lørdag og det kan nok bli litt lange uker på slutten. Ha en fin mandag
Gjest Anerikke Skrevet 10. september 2007 #2347 Skrevet 10. september 2007 Innom og leser litt, og litt!
Gjest Madden Skrevet 10. september 2007 #2348 Skrevet 10. september 2007 Så absolutt fornuftig å sykmelde seg når man er så sliten! Det er jo noen uker igjen, og ingen vits å være helt på felgen når permisjonen endelig starter!!! Jeg har arbeidshelg hver 3.helg, og kjente tidlig at det var travle uker altså....holdt ut lenge, men er nå veldig glad for at jeg endelig takket ja til 50% sykmelding!
Eve Luna Skrevet 11. september 2007 #2349 Skrevet 11. september 2007 Jeg er enig med de fleste her som sier at det er sikkert lurt å snakke med legen om sykemelding hvis du er sliten. Alt er så mye tyngre når du er så stor og sikkert også emosjonell. Jeg skjønner veldig godt den forelskelsen i mannen din. Det er noe spesielt å ha barn sammen. Man kommer så mye nærmere hverandre. Og så er det disse hormonene som har overtatt kroppene våre.
angelou Skrevet 11. september 2007 Forfatter #2350 Skrevet 11. september 2007 Trøtt i dag altså, nurkeliten blir mer og mer aktiv, og i natt holdt han meg våken for første gang - sitter på kontoret nå og drømmer om senga mi med deilig flanellsengetøy på Tipper jeg spør etter 20 % sykmelding i første omgang, og så får vi se hvordan det går - har endelig gått opp for meg at dette kommer til å bli tungt etterhvert. Litt treig ser du Store til alle sammen
jente 79 Skrevet 11. september 2007 #2351 Skrevet 11. september 2007 En prøver jo gjerne sitt beste. Men du må ta litt vare på deg selv også... Hvis nurkelite har tenkt til å fortsette å holde deg våken, kan det være greit med litt kortere dager... Men litt moro å kjenne det er liv da
angelou Skrevet 11. september 2007 Forfatter #2352 Skrevet 11. september 2007 Veldig moro med masse liv :rødme: Og gjør meg ikke noe å bli holdt våken av slike grunner, det er bare stas det
Mrs N Skrevet 11. september 2007 #2353 Skrevet 11. september 2007 Trøtt i dag altså, nurkeliten blir mer og mer aktiv, og i natt holdt han meg våken for første gang - sitter på kontoret nå og drømmer om senga mi med deilig flanellsengetøy på Jeg sitter også og drømmer om senga mi Lange, late søndagsmorgener er forbi Håper du har det fint
angelou Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2354 Skrevet 12. september 2007 Idag SKAL jeg slutte litt tidligere på jobb - igår var jeg så sliten, og det bare kokte her, så kom meg ikke hjem før seint, var bare såvidt jeg turte kjøre hjem for var så sliten at jeg var helt svimmel Mye bedre i dag da Tenkte jeg skulle hente pakker jeg har kjøpt i sparkjøp og ellos, libero-pakka på Lindex og apotek-pakka. Jippi - pakker
jente 79 Skrevet 12. september 2007 #2355 Skrevet 12. september 2007 Uff, det hørtes skummelt ut. Pass på deg selv.
smile Skrevet 12. september 2007 #2356 Skrevet 12. september 2007 Du har ikke bare deg selv å ta vare på nå vettu! Skaff deg sykemld. du. Du sier jo selv at du blir veldig fort sliten også og du blir ikke noe mindre sliten sånn rett etter fødselen heller.... Ha en super-fin dag!
Umuriel Skrevet 12. september 2007 #2357 Skrevet 12. september 2007 Nå må du ta det litt med ro Det er ingen som kommer til å takke deg den dagen du ikke orker mer, så det er ingen vits i å slite seg ut når man ikke må. Nå skal vi jo begynne å samle krefter til den store dagen
angelou Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2358 Skrevet 12. september 2007 I know Men, så er det ikke så lett alltid å tenke fornuftig når telefonene ringer, mailene raser inn og det står kø utenfor døra. Er liksom ikke bare å gå hjem da.... Egentlig burde man bare holde seg hjemme de dagene man kjenner at man er helt utlada Men, NÅ skal jeg reise hjem jeg, to timer før jeg egentlig skal - så det så Ha en fin dag alle sammen
Liljen Skrevet 12. september 2007 #2360 Skrevet 12. september 2007 pakker er gøy!! Men som de andre sier, nå må du ta det litt med ro. Passe på deg selv, vett du lade opp til fødselen er viktig. Håper du får en strålende dag store
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå