Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler med deg Angelou, det er så trist å miste de vi er glad i, ventet eller ikke. :klem:

Godt du har helten din nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg angelou. Det var trist å høre.

Døden er aldri grei. Og selv om det var ventet så må du gjennom en sorge prosess.

Håper det går bra med deg.

Skrevet

:klemmer: til dere goingene :klemmer:

Det går egentlig bra synes jeg, jobber og sånn og da får man tankene over på andre ting. Det gjelder å holde seg opptatt :sjenert: Har verdens skjønneste sambo som ringer meg på jobb bare for å spørre hvordan det går, og gir meg store gode klemmer når han ser jeg trenger det :rødme: Og har glede i lille nurkeliten som trøster mamma`n sin innenfra :rødme: Begravelse på tirsdag, så jeg har permisjon fra jobb tre dager neste uke - blir godt det.

Og idag er jeg 29 uker på vei, snart bare 1/4 del igjen, det går unna nå :)

Skrevet

Gratulerer med 29 uker :-D

Godt å høre at samboeren din er der for deg. Viktig å ta vare på hverandre i sånne stunder. :klemmer:

Skrevet

Så godt å lese at både nurket og sambo er der for deg nå :)

Innom med en torsdags- :klem:

Skrevet

Gratulerer med 29 uker :klemmer: ... ikke lenge igjen nå nei...

Skrevet

Nei, tenk, bare 11 uker igjen, og 8 uker til permisjonstart :)

Skrevet

Nedtelling her nå ser jeg :)

Skrevet

Dette var trist å lese. Kondolerer Angelou. Mange klemmer til deg :klemmer::klemmer::klemmer:

Skrevet

Gratulerer med 29 uker!!!

Og kondolerer med bestemor! :klemmer: Rart at selv om man er forberedt på at noen skal dø så blir det så tomt og rart allikevel....

:klem:

Skrevet

:vinke:

Innom for å ønske deg en koselig helg.

Håper det går bra med deg.

:klem:

Skrevet

Ser det er triste nyheter hos deg, kondolerer. Håper du får en fin helg etter forholdene likevel! :klem:

Skrevet

Takk for hilsener :klemmer: I dag er i grunnen en bra dag, jeg er ikke så sliten som jeg har vært de siste dagene, og så fikk jeg pakke i posten fra HM igår med noen klær til meg selv som passet perfekt. Kjøpte to tunikaer som ikke er mammaklær, men henger løst over magen, og de var helt perfekte :) Så hadde jeg kjøpt meg vinterkåpe som jeg gleder meg til jeg kan bruke i desember når magen er borte :fnise:

Var utrolig sliten og lei meg igår, men idag har jeg på en måte fått det litt mer på avstand. Gleder meg til å reise hjem i morgen. Begravelsen er på tirsdag, skal bli godt å bli ferdig med den, og på en måte få si ha det bra til henne.

Har besøk av barnehage på jobben idag, en hel haug med søte to-åringer som svinser nysgjerrige rundt her, hånd i hånd med turkameraten sin - så søte :rødme:

Håper alle sammen får ei fin helg - jeg kommer nok ikke innom her før på onsdag, har permisjon til og med da. Kommer hjem igjen sent på tirsdags kveld, og så har jeg jordmortime onsdags morgen + at det er en del annet jeg må ordne, så da benytta jeg meg av de tre dagene jeg har rett på. Får heller jobbe litt hjemmefra i løpet av onsdagen.

Nå skal jeg bare jobbe noen timer til og så er det helg. Skal kose meg med sambo ikveld :love: Merker det er mye verre å reise fra han når jeg er gravid :sjenert: Ikke mange dagene da, men lell :)

Skrevet

God helg søte angelou! :)

Skrevet

Kondolerer Angelou :klem:

Det er alltid tris å miste noen man er glad i. Men det er godt du kan trøste deg med nurkeliten. Og du og samboeren høres ut til å ha et veldig fint forhold.

Lykke til hos jordmor til onsdag :klemmer:

Skrevet

Huff, så trist med bestemoren din. Selv om man er forberedt, så er det på en måte uvirkelig likevel. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...