Simpleminded Skrevet 28. august 2007 #2261 Skrevet 28. august 2007 Apropo kleskjøp til babyen...; Kjæresten har allerede planlagt å kjøpe fotballdrakt + body til vår, enten h*n vil eller ikke.. Sånn er det når man er sammen med en fotball-idiot! (idiot på en fin måte altså ). Han har til og med insistert på å gifte seg med fotballsko på, men det godtas kun til etterfesten har jeg sagt... Uff! En fin dag ønskes videre til angelou!
Pi@ Skrevet 28. august 2007 #2262 Skrevet 28. august 2007 Vi kjøpte en sånn lodden bamsedress på exit. Hvit med ører på hetta. Så søt :rødme:. Finnes utrolig mange fine eksemplarer av de dressene .
Havfrua Skrevet 28. august 2007 #2263 Skrevet 28. august 2007 Jeg er jo nesten 39 uker på vei og har enda til gode å kjenne de vonde kynnerne, så det er jo ikke sikkert at de kommer altså. Den dressen høres kjempefin ut.
Umuriel Skrevet 28. august 2007 #2264 Skrevet 28. august 2007 Nå har vi vært og kjøpt den dressen De hadde den kun i brunt i 56, så da tok vi den. Den hvite var jo også søt da.
Vannmelon Skrevet 28. august 2007 #2265 Skrevet 28. august 2007 Apropo kleskjøp til babyen...; Jeg leste: Angående ketshup til babyen... Ble litt Jeg hadde nesten ingen kynnere, som jeg kjente i hvertfall, og hadde relativt svake og uregelmessige rier under fødselen, sånn i forhold til normalen. Men så ble de hentet ut tilslutt og. Vet ikke om det har noen sammenheng. Så koselig med en liten gutt. Men bare pass deg for alle jentepappaene der ute. I veien her er det tre pappaer som skal bytte på å gå vakt med hagle når døtrene blir store nok
Tinúviel Skrevet 28. august 2007 #2266 Skrevet 28. august 2007 Jeg vil óg ha buksedress med ører! Sånne er så søte Tror jeg besøker Cubus i morra jeg Håper du klarer å finne en dosering av jerntablettene som magen din tåler, har trøblet med det selv, både jeg og helten. Han ble skikkelig dårlig, hjemme fra jobb i et par dager og greier.
angelou Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2268 Skrevet 29. august 2007 :juhu: for Impala og lillejenta Takk for hilsener jenter Har det egentlig litt ugreit nå, fikk telefon på ettermiddagen om at bestemor døde igår Hun har vært syk lenge, og veldig svak, så har i grunnen vært forberedt på det - så det var ikke det store sjokket, men like trist likevel. Synes det er så stusslig at hun ikke fikk hilse på oldebarnet sitt. Venter bare på å få vite når begravelsen blir nå, så jeg kan reise hjem - orker ikke kjøre selv, så denne gangen blir det buss, så kommer sambo opp til begravelsen så jeg kan kjøre med han ned igjen. Er på jobb nå da, men kjenner at gråten sitter laaangt oppe i halsen, nesten så jeg har lyst å vente til i morgen med å si det til sjefen, takler dårlig medfølelse når jeg er slik
jente 79 Skrevet 29. august 2007 #2269 Skrevet 29. august 2007 Uff, sånn er jeg og... Når jeg mistet spiren min gikk jeg til ei venninne. Gråt som en foss, så pratet hun med sjefen... Ville ikke sitte å grine inne hos han, men visste jeg ville sette i gang hvis jeg fortalte hvordan det var og fikk medfølelse. Alltid tungt når sånt skjer. Samme hvor mye man forventer det. Håper det går bra med deg
Simpleminded Skrevet 29. august 2007 #2270 Skrevet 29. august 2007 Uff.... Mange varne tanker sendes til deg..
~Belle~ Skrevet 29. august 2007 #2271 Skrevet 29. august 2007 Føler med deg Angelou Selv om det er en gammel som går bort der det også er forventet, gjør det like vondt likevel for de som sitter igjen. Ta imot litt omsorg og omtanke nå, det gjør godt.
Havfrua Skrevet 29. august 2007 #2273 Skrevet 29. august 2007 Så trist å lese om bestemoren din Angelou. Kondolerer så mye til deg og familien. Skjønner deg godt hvis du velger å vente med å fortelle sjefen om det...har det på samme måten som deg.
Flying Skrevet 29. august 2007 #2274 Skrevet 29. august 2007 Vet hvordan du har det angelou. Jeg føler med deg. Selv om hun har vært syk så er det selvfølgelig vondt og trist når det skjer. Det setter jo så mange tanker og følelser i sving. Forstår at det er vanskelig å si det til sjefen. Gjør det som føles naturlig for deg vennen! Stå på!
angelou Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2275 Skrevet 29. august 2007 Dere jenter altså Jeg blir helt sippete her jeg sitter :gråte: Men, det går egentlig bra med meg, bare gruer meg til begravelse... Sagt fra til sjefen, på telefon, er så mye som skjer på jobb nå, så at jeg blir borte noen dager til uka krever mye organisering, avlysning av møter etc. Tror ikke jeg kommer til å skjønne helt at hun er borte før jeg kommer hjem, det blir slik når man bor langt unna. til snille KG-jentene mine
~Belle~ Skrevet 29. august 2007 #2277 Skrevet 29. august 2007 Sender deg bare en stor Det vet jeg at jeg hadde hatt behov for... Bare si fra hvis du trenger en til
Mrs N Skrevet 29. august 2007 #2278 Skrevet 29. august 2007 Så trist angelou Kondolerer så masse :klem:
jente 79 Skrevet 29. august 2007 #2279 Skrevet 29. august 2007 Uff, ja sånt er litt vanskelig å skjønne. De har jo alltid vært der. Stor
Gjest Madden Skrevet 29. august 2007 #2280 Skrevet 29. august 2007 Huff, så trist Angelou! Mange varme tanker oversendes til deg! Er ikke mulig å forberede seg på sånt uansett hvor lenge man har visst at det er nært forestående...Det er uvirkelig og ufattelig trist... Godt sambo kan være med i begravelsen..støtte er helt uunværlig i en sådan stund! Tenker på deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå