Eve Luna Skrevet 27. august 2007 #2241 Skrevet 27. august 2007 Jeg har hørt at det er helt vanlig at babyer i magen er mer aktive når mor roer seg. Tror ikke du har noe å begymre deg før. Flott med 28 uker.
angelou Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2242 Skrevet 27. august 2007 Jeg er ikke så bekymret så lenge det tar av på kvelden - og da ligger jeg bare og kjenner etter, elsker følelsen av at den lille lever inni meg og er så aktiv :rødme:
Havfrua Skrevet 27. august 2007 #2243 Skrevet 27. august 2007 Eng, det er kjempekoselig når babyen er i full vigør inne i magen. Min har også noen økter på kveldstid for tiden, men jeg får heldigvis sove alikevel.
~Belle~ Skrevet 27. august 2007 #2244 Skrevet 27. august 2007 Innom for å ønske deg en god mandag . Kansje det er en liten turner du får, eller maratonløper.
jente 79 Skrevet 27. august 2007 #2245 Skrevet 27. august 2007 Jeg er ikke så bekymret så lenge det tar av på kvelden - og da ligger jeg bare og kjenner etter, elsker følelsen av at den lille lever inni meg og er så aktiv :rødme: Så godt å kjenne at det er liv :-D
Gjest Bertine Skrevet 27. august 2007 #2246 Skrevet 27. august 2007 Så koselig med en liten gutt da! Det blir action skal du se Herlig med turning i magen.. blir aldri lei av sparkene å dultene jeg.. skulle ønske jeg kunne kjenne det hele tiden! Men da hadde det kanskje vært litt slitsomt Har visst handlet endel allerede jeg.. men det er bare bodyer, strømpebukser å sokker å sånt.. mangler sparkebukser å jakker.. For ikke å snakke om sånne kjøredresser eller hva det er.. Men vi har nå god tid ennå
angelou Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2247 Skrevet 27. august 2007 Jeg kjøpte en kjempesøt bamsedress på Cubus i forrige uke, slik lodden med ører på, kunne bare ikke dy meg, den var så utrolig søt Tror forresten jeg har opplevd mine første kynnere i dag, au altså Enten det eller så er det luft i magen Vondt i magen langt oppe, langt over navlen. Kjennes akkurat ut som ligamentsmerter - håper det går over snart
Flying Skrevet 27. august 2007 #2248 Skrevet 27. august 2007 Sier de ikke at de som er plaget med kynnere får en lettere fødsel?.. Det tyder ikke bra for meg som ikke har kjent noe enda..
Eeyore Skrevet 27. august 2007 #2249 Skrevet 27. august 2007 Å, hvor jeg gleder meg til å kjenne liv :rødme: Også er det jo bare 80 dager igjen Det er jammen ikke lenge!
Umuriel Skrevet 27. august 2007 #2250 Skrevet 27. august 2007 Det er sjeldent jeg får vondt når jeg har kynnere, men jeg får et skikkelig sug i magen, og livmora blir steinhard og strutter, men det er over i løpet av et halvt minutt. Ellers så kan det jo være at du har luft i magen. Jeg hadde masse luftsmerter i natt og sov knapt en time. Holdt meg derfor hjemme fra jobb idag. Den bamsedressen fra Cubus har vi også sett på. Mannen mente at en sånn bare MÅ vi ha Kjøpte du den lyse eller den brune?
Flying Skrevet 27. august 2007 #2251 Skrevet 27. august 2007 Den dressen er jo kjempe fin! Kjøpte den brune til niesa mi på lørdag. Den med ugle på, ikke sant?
angelou Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2252 Skrevet 27. august 2007 Jeg kjøpte den brune - hadde egentlig lyst på den lysebrune hele dressen, men de hadde bare store størrelser igjen, så jeg kjøpte den mørkebrune todelte i 56. Veldig fornøyd, og tror det er det eneste babyplagget som sambo faktisk har tatt seg bryet med å vise frem - han synes nok den var tøff han også Gjett hva nurkeliten skal ha på seg hjem fra sykehuset....Er ikke noe ugle på min tror jeg.... Har ikke akkurat vært plaget med mye kynnere, men har begynt å få litt flere nå i det siste, er første gangen idag at de har vært ubehagelige - har nok litt luft i magen i tillegg, har begynt på jerntabletter Tiden løp fra noen dagbokrunde i dag også - uff, at man skal måtte bruke all tid på jobb når man er på jobb
smile Skrevet 27. august 2007 #2253 Skrevet 27. august 2007 Sier de ikke at de som er plaget med kynnere får en lettere fødsel?.. Det tyder ikke bra for meg som ikke har kjent noe enda.. Det hjalp ikke på meg iallefall....39 timer.... :dåne: Gøy å kjøpe klær da! Det er bare så synd de vokser så fort ut av de! 80 dager igjen!!! Det går fort!!!
Gjest Madden Skrevet 27. august 2007 #2254 Skrevet 27. august 2007 Kynnere er noe herk ja... jeg lever fortsatt i håpet om at det kanskje gir meg noen fordeler mht fødsel..siden flesteparten melder om dette!! Åååå..nå må jeg ta meg en tur på Cubus jeg også!! Bamsedressen hørtes bare helt nuuudelig ut! :rødme: Skal ikke kjøpe noe særlig sånne klær har jeg bestemt meg for..men noen få plagg må man vel unne seg! Jerntabletter er noe herk!! Jeg har redusert dosen til 1 for dag nå, og det hjalp veldig! Hun overlegen jeg går til mente man skal være litt forsiktig med for mye jern til gravide selv om lageret er fryktelig lavt...så nå skulker jeg innimellom med god samvittighet! Håper du får en flott uke Angelou!!
Frida Frosk Skrevet 27. august 2007 #2255 Skrevet 27. august 2007 Jeg hadde masse kynnere og mye vondt de siste ukene, og fikk en forholdsvis lett og rask fødsel. Også får jeg nesten lyst på å starte prøving igjen når jeg leser her. Er så kos å gå gravid... :rødme: Og gøy med gutt da! Det er kjempestas å være guttemamma altså.
angelou Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2256 Skrevet 28. august 2007 Tenkte jeg skulle ta dosen ut det brettet her, og så begynne å ta en for dag jeg også, eller to annenhver dag Jeg prøver å begrense kleskjøpene mine jeg også, men det er litt vanskelig Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe en slik dress da, men kunne sikkert kjøpt 14 Skulle kjøpe noen klær til meg selv i Ellos igår, og da måtte jeg jo bare kjøpe noe til babyen også - de første gutteklærne.... Men, NÅ er det slutt altså Hadde skikkelig vondt i magen i hele går, så tror det var mer luftsmerter enn kynnere egentlig. Løp etter en 1-åring i over en time og det ble ikke noe vondere av det. De få kynnerne jeg har hatt har nemlig ikke vært vonde. Leste nettopp i babyverden at det var etter uke 32 at man begynte å merke dem godt, er jo noen uker igjen til det enda. Og, det er veldig kos å gå gravid ja :rødme: Er så glad for at vi dro på 3d UL - det har gjort mye for sambo sitt forhold til det hele også tror jeg.
jente 79 Skrevet 28. august 2007 #2258 Skrevet 28. august 2007 Blir helt syk av å lese her inne jeg... Håper det snart er oss Skjønner veldig godt at det er fristende å handle inn klær, og du må jo ha lov til å kjøpe litt
Eeyore Skrevet 28. august 2007 #2259 Skrevet 28. august 2007 (endret) God morgen Angelou! Håper du, sambo og nurkeliten får nok en strålende dag Endret 28. august 2007 av Eeyore
Liljen Skrevet 28. august 2007 #2260 Skrevet 28. august 2007 3d UL er noe jeg og skal gjøre hvis jeg blir gravid Tror jeg må inn på cubus å smugse på den dressen altså. Har ikke jeg noen som venter smått mon tro :klø: Ha en flott dag store store
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå