Catus Skrevet 22. august 2007 #2221 Skrevet 22. august 2007 Åh, så herlig med gutt! :rødme: Det ønsker mannen min seg, for han er den siste i sin familie som kan føre etternavnet videre. Men jeg har sagt at jeg nekter å trykke ut et helt fotballag dersom det viser seg at de to (eller tre) første blir jenter. Da får det holde!
angelou Skrevet 23. august 2007 Forfatter #2222 Skrevet 23. august 2007 (endret) Gutter er herlige ja :rødme: Men, som oppvokst i en familie med bare hunkjønn, ja rubbel og bit, alle søskenbarn, alle (unntatt fedrene da) er jenter, så klør jeg meg litt i hodet - hvordan i alle dager skal jeg greie å oppdra en gutt da :klø: Det ordner seg sikkert (ser for meg en gutt som blir like ustyrlig som sambo var i ung alder :hår: ) Edit: Glemte å hoppe for 28 uker Tenk, 9 av 10 overlever hvis de blir født nå, men hold deg inne i 10 uker til lille venn Endret 23. august 2007 av angelou
jente 79 Skrevet 23. august 2007 #2223 Skrevet 23. august 2007 Gratulerer med 28 uker Litt godt å tenke på at det sannsynligvis går bra selv om noe skulle skje da... Men du får knipe igjen noen uker til Kan jo skjønne det blir stas med gutt i familien da :-D Går nok kjempebra.
Gjest Madden Skrevet 23. august 2007 #2225 Skrevet 23. august 2007 :rødme: Så herlig da!!! En gutt inn i jentefamilien til Angelou!!!! Skjønner godt at den blivende bestefar ble rørt ja!! Så herlig at han lå der inne og tøyset med dere...jeg synes det er utrolig sjarmerende når knøttet protesterer på legens invasjon av hans/hennes domene..blir helt tårevåt av å se på! Vårt lille knøtt vil jo ikke bli avfotografert i det hele tatt..men har rukket å vise oss mange kunster allikevel! Kjønnet derimot er det bare legene som vet enda.. Masse gratulerer med 28 uker, og en særdeles vellykket ultralyd!!
Simpleminded Skrevet 23. august 2007 #2226 Skrevet 23. august 2007 28 uker allerede! Tida flyr jo! Gratulerer så mye angelou
Havfrua Skrevet 24. august 2007 #2227 Skrevet 24. august 2007 Så morro med en gutt i jentefamilien da. Grattis med 28 uker.
Flying Skrevet 24. august 2007 #2229 Skrevet 24. august 2007 28 uker! Dette går farlig fort! Begynner å få litt "stress følelse" jeg nå.. Jeg tror vi kommre til å havne på samme rom jeg. Da kan vi starte å oppdra de guttene våre allerede på sykehuset..
angelou Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2230 Skrevet 24. august 2007 Hihi, hvor gøy hadde ikke det vært da Det går farlig fort dette her ja, tenk bare 12 uker igjen til termin. Jeg blir egentlig stressa av at jeg er litt for lite stressa jeg, men i følge søskenbarnet mitt så kommer jeg til å få totalt handledilla måneden før fødselen, så her er det bare å begynne å spare Klær og sånn har jeg kjøpt det jeg mener vi trenger i str 56, og bittelitt i str 62. Venter å se hva vi får av klær før jeg kjøper noe mer tror jeg. Har kjøpt bare et sett i den minste størrelsen, men tante har meldt seg frivillig til å shoppe mens jeg er på sykehuset dersom vi trenger noe mer i den str Men ellers. lugn som bare det jeg, egentlig litt overrasket over meg selv Nå er det snart helg - håper alle sammen får ei bra ei
Flying Skrevet 24. august 2007 #2231 Skrevet 24. august 2007 Det hadde vært kjempe gøy. Godt å høre at du heller ikke har tatt helt av i forhold til shopping enda.. Får nok tak i det vi trenger, tenker jeg! Tror ikke barna våre kommer til å li noen nød akkurat.. Hehe.. Ha en kjempe fin helg snuppa! Og pass deg for sykler!
jente 79 Skrevet 24. august 2007 #2232 Skrevet 24. august 2007 dilla kommer nok. Kanskje like greit at du ikke er helt gæren enda... Kunne fort blitt dyrt Tenk bare 12 uker igjen. Så spennende :-D
~Belle~ Skrevet 26. august 2007 #2234 Skrevet 26. august 2007 12 uker igjen er jo ingenting... er helt imponert over hvor rolig du er, jeg merker at jeg stresser litt allerede over alt jeg må få gjort før den lille kommer , når det nok. Håper at du har hatt en fin helg
Umuriel Skrevet 26. august 2007 #2236 Skrevet 26. august 2007 Gutter er herlige ja :rødme: Men, som oppvokst i en familie med bare hunkjønn, ja rubbel og bit, alle søskenbarn, alle (unntatt fedrene da) er jenter, så klør jeg meg litt i hodet - hvordan i alle dager skal jeg greie å oppdra en gutt da :klø: Jeg kommer også fra en jentefamilie og aner knapt hvordan jeg skal vaske en gutterompe Men de sier jo at guttene er enklere å oppdra enn jentene, vi slipper i alle fall slamring med dørene og mensenhyl
angelou Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2237 Skrevet 27. august 2007 Ser for meg en gutt som blir sykelig opptatt av ekstremsport Nei, jeg kommer nok ikke å til å sove de neste 20 åra tror jeg Hadde besøk fra hjemme i helga, og de hadde med seg vogga mi som pappa lagde til meg som liten Så gøy å få noe av det "store" utstyret i hus - har bare lyst å re den opp med en gang, men må vel vente til madrassen er tilbake fra rens - å - som jeg gleder meg :rødme: Skal reise til svigers og få henta vogna ei helg snart også, og kjøper da bilstol og stellebord med det samme Ellers har nurkeliten fått ny døgnrytme, sover hele dagen og får mamma til å bli nervøs for at hun ikke kjenner så mye til han, men tar det igjen etter leggetid med vill turning og akrobatikk - magen buler i alle retninger og mor og far er mektig imponert og litt skrekkslagne
Liljen Skrevet 27. august 2007 #2238 Skrevet 27. august 2007 Hei hei Og gratulerer med at det blir gutt. Så morro da Håper du får en flott dag store
Impala Skrevet 27. august 2007 #2239 Skrevet 27. august 2007 Får håpe du får snudd døgnrytmen etterhvert da slik at du får sove om natta
Flying Skrevet 27. august 2007 #2240 Skrevet 27. august 2007 Min har fått akkurat samme døgnrytme som din. Det resulterte i at jeg var små nervøs hele forrige uke. Ganske rolig hele dagen, men så snart jeg er i seng så er det turning for alle penga. Sovner uansett jeg. Synes det bare er godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå