angelou Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #4981 Skrevet 7. mars 2011 Dagene flyr avgårde, i dag er det fem uker til overtakelse her, pappa kom på lørdag og er ferdig med å skrape og pusse soverommet til K. Da er det klart til maling. Sambo er straks ferdig med å legge gulvene nede i 1.etg. Og så reiv vi opp gulvet på rommet til M igår og hva fant vi der? joda, råte og sopp Vi har heldigvis kjøpt oss kjøpsforsikring, så nå venter jeg på telefon fra dem i forhold til hvordan vi skal gå fram, for dette er jo helt klart en reklamasjonssak. Men det betyr også at vi ikke får gjort noe mer i 2.etg før vi har fjernet sopp og leire fra rommet hennes. Bah! Så håper vi får en avklaring raskt på dette iallefall. Byggesøknaden ble også levert i dag, så håper vi får svar fra kommunen raskt også, for nå trenger vi byggelånspenger snart Men bra blir det til slutt Gulvet blir knaaallfint om jeg må si det selv :gjeiper: Prøver å oppdatere bloggen fortløpende Har skrevet kontrakt med paret som kjøpte her i dag, veldig koselige mennesker Synes det er litt koselig å selge til noen som virker alrighte, spesielt i forhold til naboene her som vi kommer så godt overens med Nå skal jeg spise litt, og så skal jeg og M på barseltreff
Lucky? Skrevet 7. mars 2011 #4982 Skrevet 7. mars 2011 Så irriterende med råte og sopp da Får håpe dere finner en god løsning på det Blogg? Kos deg på barseltreff
angelou Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #4984 Skrevet 12. juli 2011 Hm, kanskje på tide og oppdatere litt når dagboka til og med har forsvunnet fra mine egne innlegg Alt er bare bra i angelou-heimen, ting står fortsatt på hodet, men det går framover, sakte med sikkert. Imens så får tålmodigheten virkelig prøvd seg Men, men - nå er det ferie Ja, tenk, permisjonen min er over :dåne: 29.juni var siste permisjonsdag, så nå har jeg ferie fram til jeg skal på jobb igjen 8.august... Vet ikke helt hva jeg synes om det, bare at jo nærmere jeg kommer jobbstart, jo mer ønsker jeg meg en unge til M har blitt over ti måneder og er helt herlig, sjarmerer meg i senk. K er blitt en stor, forstandig guttunge på over tre og et halvt år, verdens grommeste Håper alle har det bra
Lucky? Skrevet 13. juli 2011 #4985 Skrevet 13. juli 2011 Det var lenge siden ja Godt å høre at ting går fremover i huset Blir fort kaos med oppusning! Tenk at permisjonen din er ferdig alt! Dette året har bare rast i vei Ha en fin sommer
Neytiri Skrevet 25. juli 2011 #4986 Skrevet 25. juli 2011 Ja du hadde dette ut av mine innlegg, tenkte faktisk på det her om dagen så bra ting begynner å falle på plass da! har dere noen planer om flere barn eller er det bare en tanke siden du er ferdig med permisjon??
angelou Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #4987 Skrevet 29. juli 2011 IKKE flere barn her nei Vi har fått to velskapte, nydelige barn, som begge to har skreket seg i søvn hver kveld og sovet dårlig om natta fra de var fire måneder. Så jeg er kurert.... Og så har jeg i tillegg vært aleinemamma siden i januar, og det går akkurat med to, men IKKE med tre.... Nå skal vel mannen forhåpentligvis ikke være borte så mye da, men, nei, to er mer enn nok kjenner jeg akkurat nå
Lucky? Skrevet 30. juli 2011 #4988 Skrevet 30. juli 2011 To er nok det Har alltid tenkt at to er helt perfekt
angelou Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #4989 Skrevet 31. juli 2011 Jeg har alltid ønsket meg tre jeg, men det har gått over gitt Mannen mener jeg kommer til å ombestemme meg når M blir så gammel som storebror da, men vi får nå se, jeg har ikke helt trua på det gitt
angelou Skrevet 23. august 2011 Forfatter #4990 Skrevet 23. august 2011 Da var hverdagen kommet og man var begynt på jobb igjen. Og med litt blandedee følelser egentlig. Det var veldig godt å begynne på jobb igjen, deilig å pynte seg, ha på seg parfyme, sminke seg, bruke hodet og føle seg som seg selv igjen. Men veldig trist at året med permisjon er over og at jeg bare ser ungene min noen timer hver dag og det består av middagslaging, oppvasken, kveldsstell, kveldsmat og legging. En liten svarv over huset for å rydde, shine litt, smøre matpakke og pakke sekker til dagen etterpå og stupe i sofaen for en time med tv før det er leggetid for mor... Men, men, har ikke vendt meg til hverdagen igjen, når det har gått et par måneder så tenker jeg vel ikke over det en gang. Og når huset er ferdig skal jeg ha meg vaskehjelp!
Lucky? Skrevet 25. august 2011 #4991 Skrevet 25. august 2011 Tar nok litt tid å venne seg til å være tilbake i hverdagen igjen ja Har lillemor begynt i barnehage? Vaskedame ja...det tenker jeg på å få meg også
angelou Skrevet 26. august 2011 Forfatter #4992 Skrevet 26. august 2011 Jeg må ha det, rett og slett, jeg rakk jo ikke over leiligheten vår på 100 kvm engang, og nå har jeg 240 kvm å holde styr på Jobben krever jo til tider mye av meg, og nå er det forandringer på gang også, som sikkert kommer til å føre med seg ENDA mer jobb (og bedre lønn ). Heeeeelg DEILIG! Snuppa har ikke begynt i barnehagen enda nei Lucky, hun begynner faktisk på mandag
Lucky? Skrevet 26. august 2011 #4993 Skrevet 26. august 2011 Nei det skal noe til å rekke gjennom en travel hverdag og å holde huset i orden Håper du finner en vaskedame som en super Spennende med barnehagestart da Fått plass i samme barnehage som storebror? Ha en fin helg!
angelou Skrevet 26. august 2011 Forfatter #4994 Skrevet 26. august 2011 Ja Søskenprioritet er fint, og særlig når man går hen og blir født 2.september..... Siden det bare er de som er født 1.september som er garantert plass Men det ordna seg det
angelou Skrevet 2. september 2011 Forfatter #4995 Skrevet 2. september 2011 (endret) I dag er lille prinsessa mi 1 år, tenk på det For nøyaktig er år siden så kom jeg inn på sykehuset og halvannen time etterpå så var hun født Endret 2. september 2011 av angelou
Flying Skrevet 5. september 2011 #4998 Skrevet 5. september 2011 Heeei:) Lenge siden sist! Du er allerede ute i jobb igjen ja! Guri, året har gått fort! Håper dere trives i huset og at alt står bra til. Har ikke vært inne på KG på evigheter, men tenker å flytte litt inn i dagboka mi igjen nå
angelou Skrevet 17. september 2011 Forfatter #4999 Skrevet 17. september 2011 Etter en aldri så lite meltdown fra min side tidligere i uka så skal vi endelig finne på noe hele familien i morgen, og det gleder jeg meg veldig til Og så er det første helga på evigheter at ikke noe spesielt er planlagt, så i dag har vi bare slakka, jeg og storebror har vært hos frisøren, og kjøpt prompepute - hysterisk, han driver å legger den overalt og skal liksom lure oss M er livredd den da, så til slutt måtte vi legge den bort På onsdag kveld tar jeg toget til Gardermoen, og torsdag morgen setter jeg meg på flyet til Estland, kommer ikke hjem før søndag. Kan vel si det blir VELDIG uvant å være uten mann og barn i fire netter ja, men gleder jeg meg? JAAAAAAA :gjeiper:
Flying Skrevet 19. september 2011 #5000 Skrevet 19. september 2011 Åh så deilig!!! Kos deg masse og nyyyyt de fire nettene:) God tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå