angelou Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #4961 Skrevet 4. januar 2011 God jul og godt nyttår alle sammen Jammen lenge siden jeg har vært innom - hadde jo en lang fin juleferie sammen med familien på vestlandet og rakk akkurat og komme hjem før K ble sjuk med influensa, nå er mannen sjuk også, så jeg og M gjør det vi kan for ikke å bli smittet Kommer sterkere tilbake
Lucky? Skrevet 4. januar 2011 #4963 Skrevet 4. januar 2011 (endret) God bedring til gutta i huset ditt, håper du og M slipper unna Endret 4. januar 2011 av Lucky?
Umuriel Skrevet 9. januar 2011 #4964 Skrevet 9. januar 2011 Her er det jammen lenge siden jeg har vært! Godt nytt år til dere og gratulerer med huskjøp Tenk så store gutta er nå, tre år gamle! Tida flyr. Hvis alt går bra blir vi fire i august, så vi får visst barn på samme årstid, vi Bare at vi henger litt etter med nr 2
angelou Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #4965 Skrevet 11. januar 2011 Så koselig Umuriel Gratulerer! Det var stas å høre at det kommer en liten lillebrøster til S Er formen bra? Gutta er friske igjen Og jeg har ikke blitt syk Og det er bare 20 dager til vi tar over huset Nå jakter vi på megler til å selge her vi bor, får tilbud fra fire stk, så får vi se hvem vi velger til slutt Det snør igjen her i dag Er bra nå vel? Og jeg skal hente i barnehagen, så da er valget å gå opp brattbakken i nysnø med vogn, eller kjøre opp brattbakken på såpeglatt vei med bil. Tror det blir vogn altså - får trimma sideflesket litt også da Ellers - vi har det bare bra. Lillesøster begynner å bli svært lik sin bror, mat hver tredje time hele døgnet, så jeg er litt trøtt om dagen. Har ikke begynt med noe annet enn pupp enda, har ikke lyst heller. Hun blir lang og slank som sin bror, 64,5 cm på tremånederskontrollen og litt over seks kilo. Rulla seg rundt for første gang i går, smiler fra øre til øre hver gang hun ser oss og er stort sett veldig blid og glad. Ler gjør hun ofte også, særlig når hun sitter i vippestolen sin og ser på at jeg gjør husarbeid Skjønningen :rødme:
Umuriel Skrevet 11. januar 2011 #4966 Skrevet 11. januar 2011 Formen er ok nå, men har vært veldig dårlig fra uke 5-8. Men nå føler jeg at det begynner å gå oppover igjen
angelou Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #4967 Skrevet 15. januar 2011 Så bra Når er termin? I går var jeg på SPA, tre timer, helt for meg sjøl, den store avspenningen. Rakk det akkkurat før frøkna måtte ha mat igjen :gjeiper: Lille flaskenekteren vår Men jeg blir ikke mye avslappa når jeg tenker på de kommende månedene og hva de skal bringe Har bestemt oss for megler, 1.februar tar vi over huset, da skal det tømmes en del her før det kommer fotograf og tar bilder 3.februar, 4.februar kommer det på nett og 12.februar blir det visning. Så jeg blir bittelitt stressa når jeg tenker på alt jeg har å gjøre de neste to ukene Har igjen et strøk på dørene i kjelleren, blir nok å ta det på mandag, og så skal jeg male et strøk på kjøkkendører og noe annet småpjusk på kjøkkenet. Listene på stua skal også få et strøk med maling. Og når jeg har gjort det så skal jeg begynne å pakke. Jeg skal tømme og fjerne to skap og fem bokhyller, og sette de bøkene som ser fine ut i den ene bokhylla som skal stå igjen. Og så må det jo ryddes generelt her. Sprinkelseng, lekegrind, K sine leker og et par kommoder flytter vi ut på gata/i boden bare akkurat når han skal ta bilder, likedan når det skal være visning. Skal sette opp liste over hva jeg skal gjøre i kveld. Har litt planer ellers også, så er avhengig av å gjøre litt hver dag. For må jo ta meg av unger, lage middag og vaske klær og alt av vanlige gjøremål i tillegg
Umuriel Skrevet 15. januar 2011 #4968 Skrevet 15. januar 2011 Rundt 20. august en gang. Hadde en SA rett før, så mulig det blir litt endring på UL Spennende med huskjøp og salg!
jente 79 Skrevet 18. januar 2011 #4969 Skrevet 18. januar 2011 Ble nesten andpusten av å lese her jeg... Dere får i hvert fall nok å gjøre fremover. Men blir deilig å komme i orden i huset da.
Spatula Skrevet 20. januar 2011 #4970 Skrevet 20. januar 2011 *vibb*vibb*vibb*vibb* Kjenner du energien?
angelou Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4972 Skrevet 23. januar 2011 Å, i dag har vi vært ute og K har prøvd skøytene han fikk til jul for første gang Jeg synes han var ganske flink til bare å være tre år og aldri har prøvd før, etter en liten stund gikk han selv med bare å holde oss i hånda *stolt* Nå har jeg lagd smoothies til oss, og vi slapper av litt hjemme før det er svømmehallen på meg og han Er SÅ koselig å gjøre noe, bare vi to Og så får sambo litt tid med M, koselig for dem også det Ei og ei halv uke til vi får nøklene til huset :jippi:
Lucky? Skrevet 23. januar 2011 #4973 Skrevet 23. januar 2011 Så morsomt at K fikset skøyter så fint da Deilig med litt kvalitetstid med han også tenker jeg Herlig at dere snart får huset da
angelou Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #4974 Skrevet 29. januar 2011 Og nå er snart dagen kommet - huset blir vårt på tirsdag, jeg KLØR i fingrene etter å begynne, og ikke minst, få solgt her. Nå har jeg drevet på seint og tidlig i to uker, så har vel vært over hele huset snart Har igjen å pakke ned en del på stua og i boden, og så få kjørt bort en del på tirsdag. Onsdagen har jeg skaffet barnevakt slik at jeg kan være hjemme og vaske/shine og pynte her, og så kommer fotografen torsdag klokka to Da blir det vel å holde det ryddig og pent her fram til visning som blir helga etterpå I dag har vi bare hatt kosedag da, deilig det også, bare være familie Imorgen er det svømming igjen, og hvis det blir fint vær så får vi vel finne fram skøytene
jente 79 Skrevet 30. januar 2011 #4975 Skrevet 30. januar 2011 Spennende med flytting og salg da. Lykke til!!!!
angelou Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #4976 Skrevet 3. februar 2011 Da har vi fått huset og stått på for å bli ferdig til fotografering i dag. Ikke bare bare Men, nå er jeg ferdig, og fotografen kommer om en halvtime Håper bare han ikke skal ta bilde av boden, for den er fuuuuull Må tømme den og rydde litt i klesskapene mine før visning, men det er ikke før neste helg, så det blir ikke i dag for å si det sånn :gjeiper:
Lucky? Skrevet 5. februar 2011 #4977 Skrevet 5. februar 2011 Gratulerer med nytt hus, så deilig Håper helgen er fin
jente 79 Skrevet 6. februar 2011 #4978 Skrevet 6. februar 2011 Godt du har litt tid!!! Litt av et prosjekt med liten baby. Men så deilig det blir å komme i orden Lykke til med salg
angelou Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #4979 Skrevet 7. februar 2011 Blogger om oppussingen for dere som vil se http://drommehjemmet.blogspot.com/
Lucky? Skrevet 13. februar 2011 #4980 Skrevet 13. februar 2011 Så gøy med blogg Ser ut som et kjempekoselig hus, så dere kommer nok til å få det superfint inne der etterhvert også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå