Neytiri Skrevet 6. desember 2010 #4942 Skrevet 6. desember 2010 Gratulerer med huset! var jo suuuuper flott da!
Flying Skrevet 7. desember 2010 #4943 Skrevet 7. desember 2010 Hei vennen! Leeeenge siden her! Jeg rota meg inn i dagboken min og der var du den siste som hadde vært.. Du ønsket meg god påske.. Hehe.. Jeg "ser" deg jo inne på FB da! Gratulerer så mye med hus. Deilig da!! Godt å se at dere har det bra. Barna er jo bare såååå skjønne da!!! Tenk at K og S er 3 år!!! Wæh så fort det går. Blir nesten litt leg meg jeg.. Det går alt for fort!!! Stor klem.
Havfrua Skrevet 8. desember 2010 #4944 Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer så mye med hus Angelou!!! Når skal dere overta?
angelou Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #4945 Skrevet 8. desember 2010 Det går altfor fort ja, de vokser fra oss synes jeg Vi overtar huset rett over nyttår, men regner med å bruke et par måneder på å pusse opp før vi flytter. Så det blir vel innflytting i mars engang tror jeg
Flying Skrevet 8. desember 2010 #4946 Skrevet 8. desember 2010 Så gøy med flytteplaner altså! Da er det bare å starte planleggingen og drømme seg bort:)
angelou Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #4947 Skrevet 8. desember 2010 Ja, guri, jeg gleder meg noe helt innmari :gjeiper: Vi skal jo pusse opp alt, inkludert rive et tilbygg og bygge nytt Så har bestilt fargekart hjem av sambo i dag Barnerommene skal tas først, der skal det males og legges nye gulv - og så stue/spisestue og vinterhage, men der er det bare maling. Største jobben innvendig er selve kjøkkenet, det skal totalrenoveres Og badet i 2.etg, men det har ikke 1.pri, vi får et nytt bad i tilbygget, så tar det først når det andre er ferdig.
Lucky? Skrevet 12. desember 2010 #4949 Skrevet 12. desember 2010 Gratulerer med nytt hus Blir nok kjempefint når det blir ferdig Skal dere gjøre alt selv eller? Ha en fin søndag
angelou Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #4950 Skrevet 12. desember 2010 Vi skal ikke gjøre alt selv nei, det er ikke mange nok timer i døgnet til det Vi skal male alle rom og legge nye gulv på barnerommene selv, og kjøkkenet blir vel også egeninnsats, iallefall det meste av det. Og så skal vi isolere loftsgulvet selv. Så skal vi ha snekkere til å bytte bordkledning og vinduer og bygge nytt vindfang m/bad og do samt pusse opp badet i 2.etg. Stefar skal tegne påbygget til oss i jula, så blir det å søke over jul, så håper vi får byggetillatelse relativt kjapt.
Neytiri Skrevet 12. desember 2010 #4951 Skrevet 12. desember 2010 ohh gud så spennende, als ikke missunnelig altså
angelou Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #4952 Skrevet 13. desember 2010 Jeg gleder meg skikkelig til å plukke ut farger og pusse opp, spesielt barneromma, det skal bli et skikkelig gutterom og et skikkelig jenterom, det er sikkert :)Og badet og kjøkkenet, ååå, jeg eeelsker å pusse opp! Vurderer å blogge om hele prosjektet egentlig, men har ikke bestemt meg enda...
jente 79 Skrevet 13. desember 2010 #4953 Skrevet 13. desember 2010 Ja, blogge Høres kjempemorsomt ut, om enn sikkert litt slitsomt også. Men deilig å ende opp med drømmehuset da!!!
Flying Skrevet 21. desember 2010 #4954 Skrevet 21. desember 2010 Sååå fint huset er! Skikkelig idyllisk:) Der får dere det bra!!
Lucky? Skrevet 24. desember 2010 #4957 Skrevet 24. desember 2010 Ønsker deg og dine en flott julefeiring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå