Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk - ja, det synes jeg også, har verdens grommeste unger :rødme: Blir nesten religiøs av sånt :ler: Er litt nettlei om dagen, er mest på FB, så hvis noen har lyst så kan dere gjerne sende meg en PM og så kan jeg legge dere til der :)

Vi har det fortsatt bare bra, feiret storebrors treårsdag i helga, og neste helg er det enda mer bursdagsfeiring for han på lørdag og dåp på søndag. Gleder meg sånn til å se familien min igjen :)

Tenk at den lille gutten min har blitt tre år da :rørt: Han var så forventningsfull og stolt på dagen sin at jeg måtte grine en skvett fordi jeg er så glad i han :ler:

Skrevet

Gratulerer med dagen til lillegutt :) Kan tenke meg han var et herlig syn på dagen sin :hjerte:

Skrevet

Ja :) Han begynner nesten å "vokse fra meg" hvis dere skjønner hva jeg mener :)

I morgen legger vi inn bud på hus :) Langt under prisantydning, så tror ikke det blir noe, men, men - lov å drømme seg bort litt likevel :) Nydelig gammelt hus med stort behov for rehabilitering, akkurat det vi ønsker oss :)

Skrevet

Så spennende med hus :strix: Håper de godtar budet deres! Lykke til :kose:

Skrevet
:tommelopp: Krysser det jeg har for at huset blir deres :tommelopp:
Skrevet

Da var budet levert, så da er det bare å vente da, det står til klokka tolv i morgen :)

Så er spent på om flere sitter på gjerdet og venter på første bud, OG om huseier godtar et bud så langt under prisantydning :sjenert:

Jeg HAR så lyst på det huset altså!!! Vi har råd til prisantydninng også, det er ikke det, men da får vi ikke pusset opp alt vi har lyst til...

Skrevet

Spent på hvordan det har gått med budet jeg :)

Skrevet (endret)

Vi er eneste budgiver, men selger aksepterer ikke budet vårt og vil ha 300.000 mer. Men det får han ikke, så vi har gitt beskjed om at han får bare ta kontakt hvis han har tenkt å gå ned i pris ;) Vi kan gå litt opp, for all del, men ikke så mye.

Så da får vi bare vente å se da.

Beste av alt er at vi har kjøper på leiligheten vår da, ei som jobber på meglerkontoret vil ha den :ler: Men hun skal ha baby, så hun må kjøpe snart, så hvis vi får huset trenger vi ikke bekymre oss for salg, men hvis det ikke blir det huset så finner hun seg sikkert noe annet.

Her er det fullt kaos i helga, vi skal ha dåp i morgen og hele familien min kommer i dag for å feire bursdagen til storebror. Vi blir 17 stykker her, så er bare å trekke pusten dypt og la det stå til :lol:

Endret av angelou
Skrevet

Håper bursdagsfeiringen gikk bra tross mange mennesker ;)

Ha en fin dåpsdag til lillemor :)

Skrevet

Håper dåpen går strålende :jepp:

:klemmer:

Skrevet

Dåpen gikk så fint :) Begge ungene var så eksemplariske som bare det i kirke OG i selskapet etterpå. Var ei hektisk helg med huset fullt på lørdag også,så på mandag sov M faktisk i fem timer i strekk på dagen :ler:

Og vi driver nå fortsatt med huskjøpet da. Første budet vårt ble avslått, mens i dag kom det inn et nytt bud, og vi bydde over det igjen, og da ga den andre seg. Så nå venter vi på å få vite om selger godtar dette budet.

HÅPEHÅPEHÅPE!!!

Skrevet

Å, så spennende!!!

Lykke til med huskjøp.

Er det lov å få se huset på finn?

Sender deg PM uansett jeg, vil gjerne ha deg som venn på FB :)

Skrevet

Oj! :hoppe: Gratulerer så mye! :danser: Så spennende da :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...