Lucky? Skrevet 18. oktober 2010 #4901 Skrevet 18. oktober 2010 Så deilig at M er så flink på natten da, deilig med litt sammenhengende søvn Så godt kvelder alene med begge barna går fint Er nok litt rart for K at mamma ikke har all den tiden hun hadde før ja Lykke til på 6 ukers kontroll Og ikke minst Gratulerer med dagen!! (vet ikke om det er i dag da
jente 79 Skrevet 18. oktober 2010 #4902 Skrevet 18. oktober 2010 Er litt pes når en har begge to alene ja. Går seg heldigvis fort til når de blir litt større. Her er storebror vant til at lillesøster legges først, så sånn skal det gjøres. Gratulerer med dagen
angelou Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #4903 Skrevet 18. oktober 2010 Bursdag i morgen, men takk for forhåndsgratulasjoner Fikk ny Jean Paul dunkåpe av kjæresten, den var SÅÅÅÅÅ fin Har også fått rosa Kari Traa undertøy fra mamma og dem, og hvite høye vinterstøvletter av svigermor og penger fra svogerbesteforeldrene og svigerfar. Og verdens beste mamma - kopp av barna mine :rødme: Også har jeg tre bursdagsgaver liggende som jeg skal kose meg med i morgen tidlig
Havfrua Skrevet 19. oktober 2010 #4904 Skrevet 19. oktober 2010 Gratulerer så mye med dagen i dag Angelou.
angelou Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4908 Skrevet 2. november 2010 Ikke akkurat den mest oppdaterte dagboka dette nei Vi har det bra M er 2 måneder i dag også, tenk på det, tiden går så fort :)Hun er fortsatt like snill, sover godt og er stort sett blid og fornøyd det lille hun er våken om dagen. Begynner å smile mye nå og blir skikkelig glad når hun ser noen hun kjenner. Jeg holder meg i aktivitet og har stort sett planer hver dag om det ikke er noe annet enn bare å trille en tur. Ellers driver vi og titter på hus om dagen, har fått verdivurdering på egen leilighet og skal i banken snart for å høre hvor mye vi har å rutte med, så det er jo spennende. Akkurat nå er K sjuk da, så han er hjemme, håper han blir fort frisk igjen. Mannen jobber seint annenhver dag, men det går egentlig ganske greit å ha dem aleine. M begynner å bli litt mer forutsigbar Og da er det mye greiere synes jeg.
Pupsilure Skrevet 2. november 2010 #4909 Skrevet 2. november 2010 Godt å høre at det går bra med dere Var K like snill som baby? God bedring til gutten din
angelou Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4910 Skrevet 2. november 2010 Jeg har fått to HELT forskjellige unger K var en sovegutt til han var fire uker gammel, og fra han var fire uker til han var fire måneder så grein han sammenhengende hver ettermiddag fra klokka var 18-22, HVER dag. Han var våken annenhver eller tredjehver time om natta fram til han var ett år Selv om vi hadde puppeavvenning når han var 8 måneder... Og han var generelt mye mer urolig, vanskelig å få til å sovne, måtte bysses, sove tett inntil oss for å finne roen. Så han sov enten oppå meg eller i vogna på trilletur. Han kunne sovne i vogna si inne på stua også innimellom. Det var et eller annet som plaget han, om det var magen eller nakken vet jeg ikke, men han kom ut med sånn tortecollis, er det navnet tru? Han fikk bare hodet over på ene siden, og vi måtte trene masse for å løse opp den stivheten i ene sida. Mens M ikke får sove når hun ligger oppå oss, da blir hun bare urolig og kaver seg opp, og når vi legger henne i vogna så blir hun helt stille og kjempefornøyd. Det er skikkelig uvant Jeg hadde psyket meg opp til å få enda en urolig unge, så jeg nyter hvert sekund Og synes jeg har fortjent det også Og så synes jeg på en måte det er greit at de har kommet i den rekkefølgen, av hensyn til storebror.
Lucky? Skrevet 7. november 2010 #4911 Skrevet 7. november 2010 Utrolig hvor forskjellige barn kan være Godt det var førstemann som var den vanskeligste da Håper alt er bra med dere
Pupsilure Skrevet 7. november 2010 #4912 Skrevet 7. november 2010 Signerer lucky, det er helt utrolig! Veldig bra det var den rekkefølgen ja Min lille skrikerunge har også torticollis Er K blitt helt bra av det? Og hvor gammel er han blitt? Er litt spent på hvor lenge vi må slite med det. Han går til fysio på helsestasjonen, og vi har også begynt hos manuellterapeut. Han er blitt MYE bedre etter en time hos manuellterapeuten. Og hun sa at han var hardt rammet, men nå er han en helt ny unge
angelou Skrevet 7. november 2010 Forfatter #4913 Skrevet 7. november 2010 K var også helt skakk i hodet når han kom ut, du ser det VELDIG godt på bilder fra han var nyfødt. Jeg angrer om en hund på at jeg ikke gikk til manuellterapeut med han altså, da tror jeg vi hadde unngått mye trøbbel. Blant annet at han bare ville ha en pupp fra han var et halvt år, med det resultat at jeg hadde en stor og en liten pupp i et halvt år Og så var han skikkelig skjev i hodet lenge, ørene hans var slett ikke symmetriske for å si det sånn Gikk jo til fysio og han ble jo "friskmeldt" fra han når han var fem måneder, men jeg tror ikke han var helt bra. Når han ble helt bra vet jeg ikke, men han er helt fin nå og det har han vært lenge, kanskje fra han var året? Det retta seg mye av seg selv. Han blir tre år 21. november.
Pupsilure Skrevet 7. november 2010 #4914 Skrevet 7. november 2010 Manuellterapi har virkelig vært effektivt! Og så bra at det er gratis. Skulle ønske jeg hadde visst om det og dratt enda tidligere... Forferdelig tanke at all skrikingen kanskje har vært pga smerter. Min har hodet lagt ned mot høyre skulder, men haka mot venstre. De sa på sykehuset og hos fysioen at det er pga seteleie. Mens manuellterapeuten mener at han ikke har torticollis, men heller KISS. Og at det kan være pga keisersnittet. Godt å høre at han er blitt helt bra da
angelou Skrevet 9. november 2010 Forfatter #4915 Skrevet 9. november 2010 (endret) Må bare dele bilde av solstråla vår Tar det bort etterhvert *borte* Endret 11. november 2010 av angelou
Småkjekset Skrevet 9. november 2010 #4916 Skrevet 9. november 2010 Så fornøyd og så søt da gitt :rødme:
Pupsilure Skrevet 10. november 2010 #4920 Skrevet 10. november 2010 For en god og blid liten baby :rødme: Kjempeskjønn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå