Lucky? Skrevet 7. juli 2010 #4762 Skrevet 7. juli 2010 Fin vogn Og nydelig mage Ikke lenge til den lille kommer ut nå :rødme:
angelou Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #4763 Skrevet 10. juli 2010 Nå bare gleder jeg meg til å kose meg de neste ukene sammen med mann og barn For nå har jeg nemlig tatt ferie og permisjon I morgen drar jeg til Oslo for å besøke søstra mi, jeg og K skal kjøre tog, tipper det blir stas
Eeyore Skrevet 14. juli 2010 #4764 Skrevet 14. juli 2010 Fin vogn, og fin mage Fikk lyst til å ta en togtur til høsten, så vi kan trille sammen
angelou Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #4765 Skrevet 15. juli 2010 Hjertelig velkommen hit, det vet du Tenkt på det samme jeg også faktisk Kan da ikke være en umulighet med en togtur den ene eller andre veien når vi er hjemme begge to
angelou Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #4766 Skrevet 16. juli 2010 Ei uke ferie går jammen fort, og jeg og lillegutt har kost oss MASSE! Så nå venter vi bare på at sambo starter ferie fra helga :)Så langt har vi ikke de store planene, håper det blir fint vær, for da blir det nok en del turer til fjells. Først drar vi nok til svigers over helga, men hjem igjen til neste fredag for da er det kontroller for meg, og så kommer mamma og stefar. De blir vel i noen dager regner jeg med, så får vi se hva vi gjør de neste to ukene. Har planer om hytta - HVIS vi får bruke den aleine. Er besteforeldrene til sambo som har den, og de vil jo gjerne være der sammen med oss, men jeg får nok etter et par dager, så hvis de er der så blir det ikke mange dagene. Sambo har spurt om vi kan låne den aleine da, og det har de sagt ja til, men det har de allerede glemt Bekkenet har krangla heftig denne uka, men det er selvforskyldt, mye trasking og gåing, løft og rare bevegelser. Sånn er det når man er aleine med en aktiv liten en. Og så begynner det å bli litt tungt å bøye seg, men det er kanskje ikke så rart når man straks er høygravid
Kykkelikokos Skrevet 17. juli 2010 #4769 Skrevet 17. juli 2010 Tiden flyr! Så spennende skal bli med en liten en til hos dere
angelou Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #4770 Skrevet 18. juli 2010 Da er det endelig SKIKKELIG ferietid i angelou-heimen :rødme:
Umuriel Skrevet 19. juli 2010 #4771 Skrevet 19. juli 2010 Kos dere masse i ferien! Ferien vår var over idag, skikkelig blåmandag Men jeg har mer ferie om fire uker, heldigvis
Lucky? Skrevet 20. juli 2010 #4772 Skrevet 20. juli 2010 Så deilig med ferietid for alle i heimen Kos dere sammen og nyt deilige dager!
angelou Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #4773 Skrevet 24. juli 2010 Vi koser oss, BIG TIME, vært i Strømstad på båten til svigers i en ukes tid, kom hjem på torsdag og i går kom mamma og mannen. Og så kom jo sommerværet på onsdag, og DET var godt. Jeg har til og med solbrent kula mi Var på kontroll i går, og alt så veldig fint ut, opp 10 kilo til nå, SF-målet var akkurat på den øverste grønne streken, fosterlyden var fin, blodtrykket bra - 100/60, litt utslag på proteiner i urinen, men det er mest sannsynlig pga mye utflod. Formen er kjempefin, jeg sliter med bekkenet, temmelig mye til tider, men sånn bortsett fra det så har jeg faktisk en del energi og er i kjempeform Så akkurat nå føler jeg meg veldig heldig som er i så fin form, og gleder meg til resten av ferien, for jammen er det forskjell på å være gravid og IKKE i jobb, mot for å være sliten og utslitt I jobb. Jordmor mente jeg kom til å få før termin.... hmmmm.... magen har sunket MASSE siden sist.
angelou Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #4774 Skrevet 24. juli 2010 Vi koser oss, BIG TIME, vært i Strømstad på båten til svigers i en ukes tid, kom hjem på torsdag og i går kom mamma og mannen. Og så kom jo sommerværet på onsdag, og DET var godt. Jeg har til og med solbrent kula mi Var på kontroll i går, og alt så veldig fint ut, opp 10 kilo til nå, SF-målet var akkurat på den øverste grønne streken, fosterlyden var fin, blodtrykket bra - 100/60, litt utslag på proteiner i urinen, men det er mest sannsynlig pga mye utflod. Formen er kjempefin, jeg sliter med bekkenet, temmelig mye til tider, men sånn bortsett fra det så har jeg faktisk en del energi og er i kjempeform Så akkurat nå føler jeg meg veldig heldig som er i så fin form, og gleder meg til resten av ferien, for jammen er det forskjell på å være gravid og IKKE i jobb, mot for å være sliten og utslitt I jobb. Jordmor mente jeg kom til å få før termin.... hmmmm.... magen har sunket MASSE siden sist.
Småkjekset Skrevet 25. juli 2010 #4775 Skrevet 25. juli 2010 BLir spennende å se når hun bestemmer seg for å gjøre entrè
angelou Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #4776 Skrevet 26. juli 2010 Veldig spennende Jeg fikk et lite anfall av angst i går når jeg tenkte på at jeg snart er ferdig og at hun snart kommer, føler meg ikke klar i det hele tatt Men det gjorde jeg jo aldri sist heller, selv når fødselen begynte tre dager over termin så tenkte jeg "shit, ikke allerede nå!?!" Men, men - vogna er på plass, tenkte jeg skulle gjøre den ferdig med lammeskinn, og dyne i dag Bilstolen står på loftet og senga er snart i orden, mangler bare å få på plass sengekanten skikkelig og ha på dynetrekket. Klærne er vasket og lagt i kommoden hennes og jeg tror jeg har kjøpt inn det meste jeg trenger. Skal kjøpe lekegrind også, det er vel det eneste som mangler nå, men det har vi planer om å få gjort i ferien. Det eneste som gjenstår er å pakke fødebagen og kjøpe inn litt bleier, purelan, ammeinnlegg osv og en liten gave til storebror jeg skal ha med meg på sykehuset. Så egentlig kan hun bare komme .... om to uker, ikke før ;)Og sambo har lagt ned forbud mot fødsel i ferien
jente 79 Skrevet 31. juli 2010 #4777 Skrevet 31. juli 2010 snart termin Som tida flyr!!! Jeg har vel heller ikke følt meg helt klar før fødselen plutselig var i gang. Men rart med det, når de er først kommer så blir man jo klar.
Lucky? Skrevet 2. august 2010 #4780 Skrevet 2. august 2010 Deilig at så mye er i orden til lillesnupp kommer For en flott mage du har Ikke lenge igjen nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå