angelou Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #4721 Skrevet 12. juni 2010 Krabbe ut av sprinkelsengen ja, det har han gjort siden han var halvannet år Men den sprinkelsenga vi har går det an å ta av ene siden på, så han sover i den som en vanlig seng. Men lillesnuppa skal jo ta over den om noen måneder, så da skal han få stor seng før den tid ha en fin lørdag du også
Umuriel Skrevet 12. juni 2010 #4722 Skrevet 12. juni 2010 Vi kjøpte Buddy juniorseng (75x170) fra Skeidar. På nettsidene til Skeidar er den avbildet uten sengehest, men den har samme sengehest som den høye Buddy-senga. Det er plass til skuff under, men det har vi enda ikke kjøpt. Fikk tak i madrass idag, og det var en stolt gutt som tok med seg kompisen opp i senga og lekte båt Sovnet uten problemer og prøvde ikke å gå ut av senga. Stor gutt nå, bleiefri og stor seng, hvor ble det av babyen min??? På tide med en ny snart
angelou Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #4723 Skrevet 13. juni 2010 Har heller aldri hatt noe særlig problem med at Karsten går ut av senga, selv om han kan. De er ikke babyer lengre nei, det er sikkert, blitt så store, tiden går jo bare så fryktelig fort :)Har han slutta med bleie altså, det er jo kjempebra Men dere har jo vært så flinke med bleieavvenning helt fra han var liten Her tisser vi på do når mamma og pappa spør, og synes det er veldig stas. Hvis vi ikke spør så tisse han i bleien hele dagen uten å la seg hefte av det Bæsjer nekter vi PLENT å gjøre på do
angelou Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #4724 Skrevet 13. juni 2010 Tror forresten vi går rett på vanlig seng jeg, vi har madrass til overs, har sett på denne: http://www.bohus.no/Soverom/Senger/Senger/friend-seng-90x200/ I skuffen under er det ekstraseng som kan heves opp i samme høyde. Og siden vi bare har et soverom ekstra i tillegg til vårt så kan den da brukes som dobbelt gjesteseng hvis vi får mange på besøk. Eventuelt denne: http://www.bohus.no/Soverom/Senger/Senger/cama-skipsbrisk-90x200/ Der er det jo skuffer under, og vi har dårlig med oppbevaringsplass.
Umuriel Skrevet 13. juni 2010 #4725 Skrevet 13. juni 2010 Den siste senga der er kjempefin! Grunnen til at vi valgte juniorseng er fordi han har et rom på bare 8 kvm, og vi syns han er for liten til disse høye sengene med lekerom under. Håper at vi etterhvert får en til som kan arve juniorsenga, så kan S få høy seng senere. Ja, han slutta med bleie for halvannen måned siden Det skjedde veldig plutselig og helt av seg selv. Bleia var tørr hele dagen og han sa fra når han måtte tisse. Han gjorde det veldig enkelt for mammaen og pappaen Bæsjing har jo foregått på potte/do fra syv måneders alder, så det var bare tissinga som gjensto. Men han bruker fremdeles bleie på natta, selv om han tørr innimellom på morgenen.
Eeyore Skrevet 13. juni 2010 #4726 Skrevet 13. juni 2010 M???? For nå ble jeg ikke noe mindre nysgjerrig...
jente 79 Skrevet 13. juni 2010 #4727 Skrevet 13. juni 2010 Fin mage!!!! Jeg var på jubileum fra ungdomsskolen i går. Kjenner igjen det du sier om å ha kommet litt videre fra singel liv med festing og mye øl. Var moro når det sto på, men veldig deilig å ha kommet videre!!! Deilig å få shoppet litt. Gleder meg til feriepengene vår kommer
Lucky? Skrevet 14. juni 2010 #4728 Skrevet 14. juni 2010 Fine magen, du ser flott ut Deilig med masse shopping da Viktig med nytt undertøy når man skal på kjærestetur Fine senger til K også, ikke lett å velge, men tror jeg ville valgt den siste. Lettere å få sortert litt når det er fler skuffer og ikke bare en stor
angelou Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #4729 Skrevet 14. juni 2010 M???? For nå ble jeg ikke noe mindre nysgjerrig...
angelou Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4730 Skrevet 15. juni 2010 Tirsdag, bare i dag og torsdag igjen på jobb denne uka før vi drar til Gøteborg Me like 29 uker i dag
angelou Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4732 Skrevet 15. juni 2010 Bestilt meg time hos naprapat Skal dit torsdag kvart over åtte. Koster meg nok noen tusenlapper, men det er jaggu verdt det hvis jeg blir bedre, for nå klikker det for meg snart. Han lo når jeg ringte - "jeg har så bekkenløsning at jeg tror jeg dør, kan du gjøre noe?". Skikkelig desperat I går ettermiddag var det kjempefint vær, og jeg greide ikke være ute med K engang Noe som passer heller dårlig når pappaen jobber til seint på kveld. Han har jo gjort mirakler med dette legemet før, så jeg har tro på at han sikkert kan gjøre noe med dette også jeg. HÅPER på det iallefall
Umuriel Skrevet 15. juni 2010 #4733 Skrevet 15. juni 2010 Krysser fingre for at han får orden på bekkenet! Bekkenløsning er pyton, du har min sympati!
Pupsilure Skrevet 15. juni 2010 #4734 Skrevet 15. juni 2010 29 uker Får håpe behandlingen din hjelper! Min kiropraktorbehandling har gjort underverker altså! :jepp:
angelou Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4735 Skrevet 15. juni 2010 Håper det jeg også I dag har jeg fått hjem en mann med hjernerystelse, som er sykmeldt ut uka og har verdens største kul i panna Men det kunne fort gått mye verre, så egentlig bare glad for at jeg har han hjemme jeg De ville egentlig ha han på sykehuset til observasjon, men siden jeg var hjemme så fikk han reise hjem, må vekke han noen ganger i natt da.
jente 79 Skrevet 15. juni 2010 #4736 Skrevet 15. juni 2010 29 uker!!! Får håpe behandlingen hjelper på deg og at mannen blir fort bedre.
angelou Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #4737 Skrevet 16. juni 2010 Litt sliten i dag, for har vært våken hver time i natt for å vekke mannen. Deilig med fri i dag, har vært hos frisøren og skjemt meg bort litt også, blitt ny, var godt! Nå er jeg ferdig pakket og klar for avreise i morgen. Veldig spent og krysser fingre for naparapat-timen
Lucky? Skrevet 17. juni 2010 #4738 Skrevet 17. juni 2010 Uff stakkars mannen da Men godt det ikke gikk værre Vekking hver time må jo være slitsomt...heldige mannen som har deg Lykke til hos naprapaten i dag, håper han får skikk på bekkenet ditt God tur og kos dere masse sammen på kjærestetur
angelou Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #4739 Skrevet 17. juni 2010 Ja, det var forutsetningen for at han ikke ble innlagt på sykehuset det, at han hadde noen hjemme som kunne vekke han Naprapaten gir meg to behandlinger på å bli bedre, hvis jeg ikke blir bedre, eller verre av det, så er det ingen vits og da mente han at 100 % sykmelding var det riktige...æsj, det irriterer meg, iallefall siden formen ellers er ganske bra nå. Så jeg krysser fingre for at det hjelper jeg, han hadde tro på det da, mente at mye var muskulært som han kunne gjøre noe med. Streng beskjed om ikke å jobbe full dag i dag da, så da får jeg høre på han. Men jeg kan ha hjemmekontor fra sofaen hjemme også jeg hvis jeg ikke blir bedre, så vi ordner det på et vis God helg alle sammen, drar til Sarpsborg klokka tre i dag og videre til Gøteborg i morgen
Neytiri Skrevet 18. juni 2010 #4740 Skrevet 18. juni 2010 Kos dere på kjærlighetstur, gleder meg å høre om du får handlet noe fint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå