Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var formen bra, og i dag er den elendig igjen :ler: Foreløpig iallefall ;) Nå har jeg fått i meg mine to knekkebrød til frokost, så da blir jeg nok bedre en stund.

Ellers har jeg IKKE lyst på søtt i det hele tatt, på lørdager pleier vi å kose oss med kaffe og kake, jeg er en skikkelig kakemons, men det frister ikke engang. Bare lyst på frukt og grønt - og det synes jeg er helt greit altså :) Akkurat slik det var sist :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo greitt, å få dilla på alt som er sunt! ;)

Jeg spiser omtrent alt! Fått dilla på melk :fnise:

Nå skal jeg og snuppa snart entur på butikken!

Godt å høre ikke bare jeg har kvalme som kommer og går..

:kose:

Skrevet

Så deilig at søtbehovet har forsvunnet med graviditeten da :tommelsmil: Frukt og grønt er jo ingen dum erstatning ;)

Ha en fin søndag :kose:

Skrevet

Veldig greit med dilla på noe sunt. Jeg hadde dilla på firkløver og grønne epler og appelsinjuice...

Skrevet (endret)

Jeg fikk dilla på kokosboller og sånn rissjokolade. Ikke like sunt kanskje :ler:

Endret av Kykkelikokos
Skrevet

Jeg har egentlig ikke dilla på noe spesielt, jeg bare orker ikke tanken på sjokolade og annet søtt :ler: Mannen synes også det er midt i blinken, sist gikk jeg jo selv ned under svangerskapet. To uker etter fødsel veide jeg 7 kilo mindre enn jeg gjorde før graviditeten. Men jeg var akkurat lik da også, rørte ikke noe med ekstra kalorier (annet enn brus pga kvalmen) i 9 måneder ;)

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor jeg gikk opp 17 kg da jeg var gravid :engel:

Endret av Kykkelikokos
Skrevet

Jeg gikk opp ni, men så har jeg noen kilo å gå på fra før også da ;)

Jeg er så oppblåst, og så elendig form, ikke sånn kjempekvalm, men skikkelig fyllesjuk og drit-trøtt. Og så er jeg så hormonell, er sinna og griner om hverandre :sjenert: Å begynne på jobb i dag var helt forferdelig, plutselig innså jeg at det er helt noe annet å jobbe med fullt kjør enn bare å lligge hjemme og slenge på sofaen :sjenert:

Jenter - jeg er ikke sikker, men jeg tror jeg er gravid :fnise: Ser ut som jeg har fem måneder på vei med den oppblåste magen min ;)

Skrevet

:ler:

Du får legge ut symptomene dine på et eller annet forum type babyverden eller barn i magen, og spørre om de tror du er gravid, og hva du skal gjøre.

:lol:

Skrevet

Jeg har også opplevd at jeg mister lysten på søtt når jeg er gravid. Og jeg er egentlig sjokoholiker.

Fikk skikkelig sug på frukt og masse drikke og sterk mat.

Det er flott at man har disse sunne dillaer.

Du får bare advare mannen om humørsvinginger og be ha søke dekning :fnise:

Skrevet

Tror mannen har merket dem allerede :ler: Og mamma stakkar, som ikke vet at jeg er gravid en gang, fikk seg enn overhøvling på telefonen i dag :fnise: Er ingen jeg blir så sint på som henne innimellom altså :roll:

Hun har sikkert skjønt det allerede, hun leser meg som en åpen bok. Men hun er en person som bekymrer seg så veldig mye, alle blødningene med K tok nesten knekken på henne, så derfor velger jeg å la henne være lykkelig uvitende en stund til jeg ;)

Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener med moren din, min er helt lik. Derfor vil jeg ikke fortelle henne noe før jeg virkelig MÅ :ler:

Skrevet
Jeg skjønner godt hva du mener med moren din, min er helt lik. Derfor vil jeg ikke fortelle henne noe før jeg virkelig MÅ :ler:

Min mor er likedad. Så alt informasjon til henne er på Need to Know basis.

Skrevet

Ja mødre bekymrer seg sånn :hug:

Jeg syns det er rart, jeg har ikke vært kvalm på flere dager :sjokk:

Men satser på alt er ok...

Ha en fin (kald :gjeiper: ) dag! :kose:

Skrevet

Du kan gjerne ta kvalmen min ;) Sist ble jeg kvalm i uke 7 og så varte det et par uker, nå har jeg jo allerede vært kvalm i noen uker, så er jo ikke så lenge igjen til det går over forhåpentligvis.

Prøver hardt å ikke bekymre meg og tenke at alt er bra jeg også, men det er ikke så lett altså :roll: Har vært veldig rolig i noen dager nå, og så kommer det plutselig kastet på meg igjen ;) Men, men - jeg satser på at alt er bra til det motsatte er bevist :) Og så er jeg så glad for at det snart er UL.

Tiden går uansett mye fortere nå som jeg har begynt på jobb igjen :)

Skrevet
:klem: Blir godt når du får sett hjertet banke.
Skrevet

Ja, det gleder jeg meg til :) Nå er det faktisk snart bare to uker til UL, så det går framover synes jeg :) Er jo ikke lenge siden det var nesten fem :)

I dag har jeg jobbet fra hjemme, bilen min syntes 30 kuldegrader var litt for mye gitt :ler: Og i dag er første dagen jeg har vært så sliten som sist :( La meg halv ti i går kveld, har sovet godt i natt, oppe halv sju i morges, og når klokka var to i dag var jeg HELT kjørt, så siden jeg var hjemme så la jeg meg på sofaen litt, sovna, sov en time og etter det har jeg vært dritkvalm.

Jaja, det er nå godt med symptomer da, er ikke det ;)

Snart helg :hoppe:

Skrevet

Går fort frem mot ul nå ja :hoppe:

-30 grader :sjokk: Skjønner godt at bilen din ikke ville ut jeg :ler: Deilig med en jobbedag hjemme også da, og ikke minst deilig med en liten time på sofaen ;)

Håper kvalmen gir seg snart :kose:

Skrevet

Ja godt med symptomer også! ;)

Det går faktisk litt fort også ja!

Gleder meg til ul.... :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...