Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer så mykje med årets julegave! :strix::danser:

Håpar eg kjem etter veldig snart. Eg testar på julafta, så eg kryssar fingrane for at eg også får verdens beste julegave i år! :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :hoppe: Jeg hadde fått kontrolltime hos gynekologen den 27.januar, men måtte ringe å flytte tidspunktet. Og så fortalte jeg at jeg var helt nygravid og lurte på om han kunne ta en liten kikk i og med jeg skulle dit likevel. Og det skulle han selvfølgelig gjøre :hoppe: Så da blir det UL 25.januar :hoppe:

Skrevet

:strix: Gratulerer så mye!! :strix:

Verdens fineste julegave :hjerte:

Skrevet (endret)

Åh, gratulerer så mye :hoppe: :hoppe: Er kjempeglad på deres vegne. Dette har dere fortjent. Håper de 12 første ukene går kjempefort og at du får et flott svangerskap :klem:

Endret av Kykkelikokos
Skrevet

Spennende! Allerede ordnet kontroll! FLINK :Hehe:

Jeg skal definitivt ha privat UL når jeg er i uke 9!

Den mest kritiske fasen er mellom 8 og 9.

Ha en superduper julaften og kos deg med magen! :hug:

Skrevet

Er den mest kritiske fasen mellom uke 8 og 9 utviklingsmessig eller er det slik at flest allerede døde embryo støtes ut på den tida?

Når jeg en gang blir gravid igjen skal jeg nok ha tidlig UL. Mine første UL sist graviditet var den ordinære, men da var jeg mer lykkelig uvitende om ditt og datt. Og så hørte jeg hjertelyden allerede i uke 12, så jeg visste jo det var liv :)

Skrevet (endret)

Aner ikke - det kan vel ikke være den mest kritiske fasen, for det regnes jo som ganske safe når man har kommet til uke 8 også? Sjansen for SA avtar jo for hver uke som går.

Hadde nok ikke bestilt meg tidlig UL hadde det ikke vært for at jeg skulle dit uansett - er jo godt å få bekreftelsen på at alt er bra hvis det er det, men det er nesten verre enn å gå til tannlegen - og måtte ligge der å vente på å høre om det er liv eller ikke...

Akkurat nå har jeg bare dårlig magefølelse, men kan godt hende jeg bare er pessimist også ;)

Endret av angelou
Skrevet

sjansen for sa-ma synker jo etter uke 8... så dersom man ser liv etter det er man jo relativt trygg

Skrevet

Jeg fikk brev i posten idag - det gikk kjapt :) Tusen takk, håper det gjør susen!

Skrevet

Så bra :)

Jeg har fått spysjuke - bedre i dag da, gjorde vel unna det meste i går, men er skikkelig skral. Og så blir jeg kvalm når jeg er sulten, og greier ikke spise frodi jeg er kvalm..... Tjohei!

Skrevet

Æsjda, det var ikke noe særlig å få i julen. Er de andre blitt syke også? Vi hadde spysjuken i fjor jul. Det var noe herk! God bedring.

Skrevet

Jeg var heldigvis siste mann ut, og er mye bedre i dag :) Heldigvis :)

GOD JUL ALLE SAMMEN!

:kalle::nissekyss::nisse:

Skrevet

Skulle innom deg for å ønske god jul, og hva ser jeg :rødme: Gratuler så mye :danser:

Denne gangen satser vi på at alt går bra, det fortjener du!

Så kjedelig at du har blitt syk, men bra du er på bedringens vei.

Ha en kjempe fin julefeiring

:tree::nissegutt::tree:

Skrevet

Håper formen din er bedre i dag :)

Ønsker deg en riktig goood jul :klemmer:

Skrevet

Håper du har hatt en flott jul. Det må være verdens beste julegave å sitte der med en positiv test.

Skrevet

Varte bare en kveld og en natt med meg da, men mannen hangler enda stakkar :( Hadde en kjempefin julaften igår og denne julen har jeg virkelig fått ALT jeg ønsket meg :rødme:

Ellers finnes det ingen symptomer her i gården, hatt bittelitt ømme pupper, men de er ikke der nå, og kvalmen er der innimellom bare. Men, men - er tidlig enda, sist kom det ikke noen symptomer før i uke 7.

Både jeg og sambo slipper ikke helt gleden løs enda, er så tidlig, brent barn skyr ilden tror jeg ;) Er blitt enige om å prøve å skyve det litt unna oss til vi har vært på tidlig UL, er ikke så lett, så det gjelder å holde seg BUSY :fnise: Men klart, er veldig lykkelig over å ha blitt gravid, det er der gleden ligger akkurat nå, og så begynner jeg vel å glede meg til ny baby etterhvert som tiden går :)

Skrevet

Vet hvordan du har det vennen :klemmer: Forhåpentligvis klarer du å slippe gleden løs etter tidlig UL :)

Skrevet

Ja, det håper jeg også. Nå er det under en måned igjen :)

Men jeg er veldig glad for å ha blitt gravid igjen da :rødme: Og så er jeg 5 uker i dag :hoppe:

Skrevet

5 uker i dag :duskedame: Gratulerer :rødme:

Skrevet

Så trøtt :Gjesp: Er vel bare å innfinne seg med at det skal være slik i 8 måneder til nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...