Flying Skrevet 9. desember 2007 #3001 Del Skrevet 9. desember 2007 I am back. Fikk besøk og så våknet lillegutt. Da var det ny bleie og mat. Nå skal mamma lage litt middag, mens pappa passer på at rapen kommer. Ha en fin kveld snuppa. Håper dere får en fin natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 9. desember 2007 #3002 Del Skrevet 9. desember 2007 Var så godt å lese det du skrev i dagboken min! Tusen takk. Jeg gruver meg også sinnsykt mye til sambo skal tilbake på jobb. Nå er vi to om alt og han tar virkelig unna mye. Han jobber jo der du er, så jeg får han ikke om ettermiddagene og om nettene heller jeg.. Åh, nei det kan jeg ikke tenke på akkurat nå!... Sov godt snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 9. desember 2007 #3003 Del Skrevet 9. desember 2007 For en rørendes fødselsopplevelse.. Det er noe de sier i at alle fødsler er individuelle, så man kan aldri vite hva som kan skje på forhånd utenom det åpenlyse Er det slik at du kunne tenke deg en nummer to? Eller har fødselen satt merker? Håper du har hatt en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3004 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg føder gjerne igjen jeg Selv om jeg hadde en tøff fødsel så er det jo ganske fort overstått likevel, og det å få en varm bylt av en baby på magen er så verdt det. Det er den beste følelsen jeg har kjent noen gang. Og ingen fødsler er jo like, så hvem vet hvordan den neste blir Ikke særlig lysten på en til akkurat nå da, men om et par år Nurkeliten har vært så flink å sove i sin egen seng i natt! Først sovna han oppe hos oss på stua klokka 21.00, så når klokka var 22.30 tok jeg han med ned og bytta til pysj - amma han og byssa litt og fikk lagt han i egen seng, der han sovna og sov til klokka to. Amma igjen, byssa og la han i senga igjen, og jammen sovna han ikke der og sov til klokka var sju. Deilig - kanskje han endelig begynner å trives i vogga si I dag skal jeg trille meg en tur på kjøpesenteret og få kjøpt inn noe småtteri jeg trenger. Var ute og trilla tur igår også - kjenner det at jeg er nødt til å komme meg litt ut om dagen, hvis ikke blir jeg sprø. Gjør underverker for psyken også det. Nå tenkte jeg at jeg skulle ta meg en dusj, sambo sover (han snur jo døgnet totalt når han har fri, så det blir dårlig med avlastning om morgenen, men han er veldig flink til å ta det igjen på kvelden da ), så nurkeliten får ligge på badegulvet å se på, men det liker han så godt så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 10. desember 2007 #3005 Del Skrevet 10. desember 2007 Det var flott å lese din fødselshistorie. Det bare viser at man kan ikke planlegge en fødsel. Og som førstegangsfødende er det lurt å komme til sykehuset med åpent sinn. Alle fødsler er individuelle. Jeg planlegger også å ikke bruke epidural. Men hvis fødselen drar seg ut og jeg bare har det vondt, så tenker jeg ikke 2 ganger før jeg ber om epidural. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. desember 2007 #3006 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei hei, vennen Nå har jeg lest gjennom det meste her, og du verden :rødme: Håper dere får en fantasisk uke, kos dere supermasse med den lille. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. desember 2007 #3007 Del Skrevet 10. desember 2007 Innom og snikleser litt... Gratulerer med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. desember 2007 #3008 Del Skrevet 10. desember 2007 Å, fikk helt tårer i øynene av historien din jeg... Neida, ikke lettrørt i det hele tatt Skjønner godt du ble frustrert mens det sto på, men resultatet er jo det viktigste :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. desember 2007 #3009 Del Skrevet 10. desember 2007 og fødsel nr 2 er jo som regel både raskere og enklere enn nr 1 (godt at jeg bor nærme sykehuset.. for hvis det stemmer på meg kan det jo fort bli litt dårlig tid her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 10. desember 2007 #3010 Del Skrevet 10. desember 2007 Så morro å få lese rapport fra fødselen din. Det drøyde jo veldig lenge med deg før det ble fart på sakene, og det hørtest veldig fornuftig ut med epidural ja. Derfra og ut så hørtes det ut som av vi hadde en ganske lik avslutning, tror det tok meg 45 min med pressing for å få ut Herman. Høres ut som at det går veldig fint med deg og den lille om dagen, kjempekoselig å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. desember 2007 #3011 Del Skrevet 10. desember 2007 Så fint å lese om fødselen din :-D Heldig at epiduralen virket for deg da, for det gjorde den jo ikke for meg Men det gikk da bra for meg også for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 10. desember 2007 #3012 Del Skrevet 10. desember 2007 Tror det gjør godt å komme seg ut av og til ja Jeg kjenner at jeg må ha en tur ut av huset hver dag, om det så bare er for 10 minutter, for å ikke begynne å mistrives i mitt eget hus.. Fikk du handlet med noe fint? Jeg var også ute og handlet litt i dag. Fikk handlet litt småkaker og pynteting nå som jula og helligdagene nærmer seg med stormskritt Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. desember 2007 #3013 Del Skrevet 10. desember 2007 Skjønne lille nurkeliten, som endelig viser øynene sine også Og hvilken herlig liten nese :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 10. desember 2007 #3014 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei Angelou Jeg er ikke innom så ofte lenger, så har ikke fått gratulert med den lille prinsen GRATULERER SÅ MYE! Stor klem Og god jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3015 Del Skrevet 11. desember 2007 Handleturen endte med et sykk skirkende baby og et stykk svett mamma Puh - så den ble kort gitt. Fikk gjort unna det mest nødvendige da Nurkeliten har vært litt misfornøyd de siste dagene, hatt en del luft i magen til tiden. Men, han promper og raper fælt. Så nå har han enten hengt fast i puppen eller liggi på brystkassa mi i hele går og idag - våkner med en gang jeg legger han ifra meg. Puh Heldigvis sovner han på natta, så tvi tvi for i natt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 11. desember 2007 #3016 Del Skrevet 11. desember 2007 Uff, dumt handleturen endte så brått.. Men sånn er det med en liten en - gleder meg jeg :-D Ha en fortsatt fin kveld angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3017 Del Skrevet 12. desember 2007 Ah - en natt med god søvn. Må si jeg synes vi har en eksemplarisk baby som ikke gråter om natta selv om han har vondt i magen. Sovna i fanget mitt igår, så jeg fikk lagt han i vogga hans klokka 22.30. Så fikk jeg se Greys anatomy før jeg la meg, og så våkna han 03.15 og skulle mates. Sovna igjen - i vogga si , og våkna klokka 07.00. Hadde feber igjen igår jeg, men tror det var fordi jeg var veldig sliten og hadde skikkelig melkespreng. Var visst vanlig å få litt feber da - håper det bare var forbigående, jeg orker ikke noe mer styr med meg nå som det går så fint alt sammen. Nei, får passe på å legge meg på sofaen litt nå som han er rolig og fredelig. Skal pumpe meg for første gang idag, for har planer om å få handlet siste rest av julegaver - så sambo skal få være barnevakt, og da er det greit å ha satt igjen litt mat, så jeg slipper å stresse med det. Er så kaldt ute at det er best å holde han inne, hvis ikke hadde jeg trilla til byen. Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. desember 2007 #3018 Del Skrevet 12. desember 2007 Selv om det er kos, så er det nok deilig med noen timer for seg selv også ja. Bruk de godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 12. desember 2007 #3019 Del Skrevet 12. desember 2007 god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 12. desember 2007 #3020 Del Skrevet 12. desember 2007 kan nemlig ikke sies for ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå