smile Skrevet 20. november 2007 #2821 Del Skrevet 20. november 2007 Så spennende!!! Kjempelurt å sove selv om det ikke blir mange minuttene tilsammen hjelper det! :rosasmil: Selv om det er vondt å føde må jeg jammen si jeg er litt misunnelig jeg! Dere går noen fantastiske døgn i møte! De beste minuttene jeg har hatt i mitt liv iallefall!! (etterpå ja! :ler ) :klemmer: :klemmer: LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 20. november 2007 #2822 Del Skrevet 20. november 2007 Å, så spennende at det endelig skjer noe.. Kanskje jeg får rett i tippnga mi da, for 20. november er egentlig en finfin dag å ha bursdag på det. Lykke til med fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. november 2007 #2823 Del Skrevet 20. november 2007 Å så spennende!!! Håper alt går noenlunde fort og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. november 2007 #2824 Del Skrevet 20. november 2007 Spennende!!! Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. november 2007 #2825 Del Skrevet 20. november 2007 Skjønner ikke helt hvordan hun får sove. For selv om riene ikker er så ille, så er man jo spent... Håper du ikke har så lenge igjen nå vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #2826 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg også stusser litt på det der med at det går an å sove når man har rier :dåne: Håper du ikke sover lenger nå, fordi riene holder deg våken og lille nurket snart er her har ikke hørt noe mer da... Om noen skulle lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. november 2007 #2827 Del Skrevet 20. november 2007 Men alle rusher jo inn her når du har skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #2828 Del Skrevet 20. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #2829 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Sms fra angelou: Frustrasjonen høy i heimen, her har det gitt seg, vondt bare av og til. Ut og gå tur nå, håper det hjelper. Huff, nå synes jeg synd på dere altså. Håper det setter i gang igjen snart! Endret 20. november 2007 av Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 20. november 2007 #2830 Del Skrevet 20. november 2007 Åh vennen!!! Jeg har vært i begravelse i hele dag og jeg bare visste at noe var på gang!! Har tenkt på deg. Måtte rett inn med en gang jeg kom hjem til mamma! Håper ting ikke stopper helt opp og at turen gir resultater!!! Lykke, lykke, lykke til! Tenker masse på dere! Kanskje ses vi på sykehuset i løpet av dagene.. Heia heia hei! Vet nesten ikke hva jeg skal si jeg, men dette er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. november 2007 #2831 Del Skrevet 20. november 2007 Uff, ikke morsomt. Håper det kommer igang igjen fort. Du får hoppe hoppetau eller noe... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 20. november 2007 #2832 Del Skrevet 20. november 2007 Uff, så kjedelig. Håper turen setter fart på fødselen igjen! Masse, masse lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. november 2007 #2833 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Rier, rier kom igjen! Kjedelig hvis det stopper helt opp for deg nå. Endret 20. november 2007 av Bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #2834 Del Skrevet 20. november 2007 Har sms'et litt med angelou nå, og slik jeg forstår det så er det ikke mye å skryte av Men hun er ved godt mot og er glad det stopper opp i stedet for å gå med unyttige rier. Så nå er det bare å lade opp til det setter i gang igjen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. november 2007 #2835 Del Skrevet 20. november 2007 Så kjedelig da! Prøv å slappe av mest mulig, så får vi håpe det tar seg opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. november 2007 #2836 Del Skrevet 20. november 2007 Wow, her har det vært spenning i dag! Synd riene har avtatt da, men jøss, det virker jo som du er ved godt mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. november 2007 #2837 Del Skrevet 20. november 2007 Uff, kjedelig at riene ga seg. Men virker jo som noe er på gang. Håper det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. november 2007 #2838 Del Skrevet 21. november 2007 Klokken 06:13 hadde denne smsen tikket inn på min mobil: Nå er vi på føden, riene kommer med 3 min mellomrom og er vonde. 2 cm åpning for en time siden. Det satt i gang igjen klokka tre i natt. Nå er det action igjen! Stå på! Venter sååå spent på å få høre mer. Kanskje neste oppdatering inneholder vekt og lengde *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. november 2007 #2839 Del Skrevet 21. november 2007 Lykke til vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. november 2007 #2840 Del Skrevet 21. november 2007 Spennende!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til, angelou Håper alt står bra til med deg, og at du har fått slappet litt av etter i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå