angelou Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2661 Del Skrevet 6. november 2007 De kommer ikke på besøk hit da, eller de skal vel bo her ei natt tror jeg, men har andre planer for selve helgen. Tror de håper på fødsel før den tid så de kan slå to fluer i en smekk Vi får se, jeg har ikke helt trua Er så trøtt altså, sov lenge idag, dubba på sofaen isted og nå er jeg helt klar for å legge meg igjen. Sambo sier at jeg har sovet halve svangerskapet, og det tror jeg faktisk. Det vil si at jeg har sovet 4,5 måned i løpet av de 9 siste månedene Natta alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. november 2007 #2662 Del Skrevet 7. november 2007 Kan skjønne at de håper på det. Men kanskje litt optimistisk. Førstegangsfødende går vel stort sett over termin. Får håpe du slipper å vente så altfor lenge da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. november 2007 #2663 Del Skrevet 7. november 2007 Du ligger vel og sover enda du?? Å være godt i gang med julegavene høres godt ut. Skulle ønske jeg var det selv jeg! Ha en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. november 2007 #2664 Del Skrevet 7. november 2007 Det vil si at jeg har sovet 4,5 måned i løpet av de 9 siste månedene Godt det ikke bare er meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2665 Del Skrevet 7. november 2007 I dag våkna jeg av at mamma ringte meg klokka 11.30 Har blitt holdt våken av en samboer i hele natt . Innimellom så prater han slik i søvne så jeg blir helt gal - og i natt holdt han ikke kjeft, sier veldig mye morsomt da, men jeg sliter med å sovne fra før - så da hjelper det ikke akkurat. I tillegg hadde jeg monster-halsbrann, tre Gaviscon-tabletter hjalp ikke en gang. Men etter klokka sju om morran sover jeg som en stein - heldigvis, så får da timene mine Nå skal jeg ta meg en dusj, og reise på butikken en tur. Har fått to kjøredresser i samme størrelse, så tror jeg må reise innom og bytte den ene. Håper jeg kan få en tilgodelapp, har liksom ikke oversikt over hva jeg trenger akkurat nå... Ha en fin dag folkens, og så må jeg smughoppe/sladre litt for Tinuviel som er i fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. november 2007 #2666 Del Skrevet 7. november 2007 Innom med en Venninna mi fødte 3 uker før termin, og hun er førstegangsfødende.. Så jeg tror nurket kommer når det er ferdig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. november 2007 #2667 Del Skrevet 7. november 2007 Godt du har permisjon så du kan ta igjen søvnen på dagen Tenk første dagen på tippelista di er allerede i morgen Blir spennende framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. november 2007 #2668 Del Skrevet 7. november 2007 Morsomt at mannen din snakker i søvne Det gjør nemlig min også! :rødme: Han har liksom samtaler med seg selv, og av og til med meg når han sover... Dumt det holder deg våken da.. Men godt at du har fri sånn at du får tatt igjen søvnen på morgenen Ha en fortsatt fin dag angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. november 2007 #2669 Del Skrevet 7. november 2007 Det er flaut å snakke i søvne... Min mann synes det er utrolig underholdende å høre på meg..men jeg synes det er direkte plagsomt! Tenk om jeg sier noe dumt da? man vet jo aldri hva man kan ha utav seg i søvne? For det meste er jeg visstnok i strålende humør om natta og ligger ofte og ler/kniser litt..og det er visst utrolig morsomt for andre å høre på.. Tinuviel i fødsel? Nå må jeg ile inn i dagboka hennes!!! Ha en flott onsdagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. november 2007 #2670 Del Skrevet 7. november 2007 *innom på oppdateringsrunde* Du har ikke føda enda, nei? Godt jeg ikke har gått glipp av noe! Jeg gruer meg også litt til den første tiden på sykehuset. Svigermor er troende til å troppe opp nesten før barnet er ute, og jeg kan ikke se for meg at jeg kommer til å være så veldig selskapssyk allerede da.. Men håper mannen kan sette henne litt på plass og forkalere henne hva som er ok og ikke. Håper bare hun forstår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 7. november 2007 #2671 Del Skrevet 7. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. november 2007 #2672 Del Skrevet 7. november 2007 Ikke noe gøy å ikke få sove, men da er det greit å kunne ta det igjen på dagtid. Det er bare det at hvis fødselen skulle starte om natta (noe de somregel gjør, i følge mannen, som hadde lest om dette på forhånd), er det greit å ha sovet litt. Ser at du har bare åtte dager igjen til termin. Så fort tiden går. Om ikke lenge sitter vi pal i dagboka di og følger spent med Nyt dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. november 2007 Forfatter #2673 Del Skrevet 8. november 2007 I natt har jeg sovet ganske godt faktisk, med unntak av dopausene, som er maaange Men, det gjør ikke noe for jeg sovner igjen nesten med en gang. for 39 uker - og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt klar for at den lille skal komme snart, det må være første dagen:) for Tinuviel - gratulerer! for Umuriel - masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. november 2007 #2674 Del Skrevet 8. november 2007 :hoppe: For 39 uker :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 8. november 2007 #2675 Del Skrevet 8. november 2007 for 39 uker! Det vil jo si at jeg hadde ny uke i går det!.. Dette går fort gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. november 2007 #2676 Del Skrevet 8. november 2007 for 39 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. november 2007 Forfatter #2677 Del Skrevet 8. november 2007 Trøtt jeg, sjokk Har hatt besøk av søster`n som har hjulpet meg å vaske hus idag - deilig med snille søstre som hjelper til med det jeg ikke orker. Så nå har sambo kjørt henne hjem og skulle henge med en kompis i noen timer, så da er sofaen min og jeg aleine hjemme Deilig med reint hus - en stund siden sist for å si det sånn Tror også en eventuell fødsel kommer til å starte om natta, så da er det om å gjøre å få sove såpass at man iallefall er uthvilt når man våkner om morran, og morran i angelou-heimen er nå sånn ca midt på dagen og det hender jeg tar en blund på sofaen også jeg. Rådet fra jordmor var å sove når man hadde behov for det, for man veit aldri når det begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. november 2007 #2678 Del Skrevet 8. november 2007 Min begynte midt i middagsluren den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. november 2007 #2679 Del Skrevet 8. november 2007 Sov mest mulig ja.. og ikke legg deg alt for sent om kveldene.. da rekker du nemlig ikke å få sovet noe før fødslen starter og da blir man ganske sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 8. november 2007 #2680 Del Skrevet 8. november 2007 Åh, så godt med litt vaske hjelp da! Nå er du egentlig helt klar du! Jeg ser også for meg at det skal sette i gang om natta.. Tenk så godt det hadde vært at det først satte i gang etter dusjen på formiddagen da. Nydusja og uthvilt. Det håper jeg på.. Men tror det ikke.. Og når jeg endelig kommer til sykehuset så skal jeg allerede ha 5 cm åpning og det har jeg ikke merket engang! Fordi jeg har sovet så godt om natta.. Godt å ha planene klare altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå