Gjest Madden Skrevet 3. november 2007 #2641 Del Skrevet 3. november 2007 Det er veldig lov til å være sentimental nå... :rødme: Og TRO meg...det blir enda verre etter fødselen! Snakk om å virkelig bli lettrørt! Men så tror jeg det er det det største en får oppleve, å bli foreldre..og en kan jo bli sentimental av mindre! KOOOOOS deg med disse dagene!!! Du får dem aldri igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. november 2007 #2642 Del Skrevet 3. november 2007 Godt å høre at du føler deg frisk og rask. Og deilig at du og sambo kan kose dere sammen sånn. Jeg er overbevist om at dere kommer til å bli en lykkelig liten familie Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 3. november 2007 #2643 Del Skrevet 3. november 2007 God helg angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. november 2007 #2644 Del Skrevet 4. november 2007 Viktig at dere nyter og koser dere med de siste dagene ja, for som Madden sier, de kommer ikke tilbake nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. november 2007 #2645 Del Skrevet 5. november 2007 Åh, her går det virkelig mot slutten nå! -Eller mot begynnelsen.. Så utrolig dette er altså.. Skjønner du er sentimental om dagen.. Er litt på kanten selv jeg.. Så rart å merke at kroppen er i gang med å forberede seg da! Det kjenner ikke jeg noe til enda. Godt å være i så god form som du er i om dagen! Nå er alt klart for at snuske dusken kan komme! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. november 2007 #2646 Del Skrevet 5. november 2007 Må innrømme at jeg er litt misunnelig på deg som har så kort tid igjen altså... Men kos deg den siste tiden og lad batteriene til det store skjer. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. november 2007 #2647 Del Skrevet 5. november 2007 Høres ut som dere har det bra om dagen. Så fint :-D Spennende at du merker at det går mot slutten. Blir helt rørt her jeg sitter :rødme: , og ikke så rent lite misunnelig :rødme: Men får bare komme etter. Stor mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. november 2007 Forfatter #2648 Del Skrevet 5. november 2007 Nå har jeg vært hos jordmor - alt var helt fint som vanlig, skal på min siste kontroll der neste onsdag, og så blir eventuelle andre kontroller på sykehuset etter det. Hodet til nurkeliten var enda litt bevegelig, men bare såvidt Nå skal jeg sove en time på sofaen, sliter med nattesøvnen om dagen... må le litt av meg selv, våkna her om natta av kynnere og tenkte "oi - dette var vondt, kanskje det er noe som skjer nå"......etterfulgt av "nei, nei, nei, jeg er ikke klar for fødsel enda" Helt utrolig at det går mot slutten, og at det lille mirakelet vårt snart skal komme :rødme: Synes tiden har gått innmari fort. Gleder meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 5. november 2007 #2649 Del Skrevet 5. november 2007 Nå begynner det å bli spennende her altså Kos deg med en lur på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 5. november 2007 #2650 Del Skrevet 5. november 2007 Åh! Så koselig å lese! Nå nærmer fødselen seg med stormskritt.. Tenk at dere to snart er en familie på tre! Da jeg var på besøk hos venninna mi som har en nyfødt på 3 uker, viste hun meg en av riene hun hadde som kjæresten hadde tatt opp på mobilen - det var utrolig rørende og sterkt å se! Tror absolutt den blivende far er den beste støtten en kan få under fødselen.. :love: Masse til den blivende mor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 6. november 2007 #2651 Del Skrevet 6. november 2007 Tenk at snart kommer din baby som du har ventet sånn på. Misunner deg litt nå for du er kommet så langt i forhold til meg. Vil bare bli ferdig jeg og nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2652 Del Skrevet 6. november 2007 I dag sov jeg til halv tolv jeg, åååå, DET var godt det Nå har jeg svinsa rundt her på KG i en times tid, så nå skal jeg ta meg en dusj og pakke inn noen julegaver jeg har kjøpt. ...og så skal jeg ta oppvasken før min kjære kommer hjem. ......og det er vel det jeg gidder å gjøre idag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. november 2007 #2653 Del Skrevet 6. november 2007 Så deilig å sove så lenge om morgenen. Jeg tror jeg kan huske så vidt hvordan det er å sove lengre enn til halv 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. november 2007 #2654 Del Skrevet 6. november 2007 Hørtes ut som en fornuftig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. november 2007 #2655 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke gjør mer enn du føler for nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. november 2007 #2656 Del Skrevet 6. november 2007 Hei hei Å så deilig å sove lenge, det trengte du. Godt å lese at du lader skikkelig opp til fødsel, det er jenta si det. Flink du er Er du helt ferdig med julegavehandling du?? Jeg har ikke begynt, og fikk littegrann dårlig samvittighet.. store tirsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 6. november 2007 #2657 Del Skrevet 6. november 2007 Det er så deilig å sove lenge. :søvn: Flott at du slapper av og koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. november 2007 #2658 Del Skrevet 6. november 2007 Du skal snart føde jo :dåne:. Er visst en liten periode som har gått i svart for meg i svangerskapet ditt Lest igjennom utstyrslista di og den inneholder omtrent det samme som vi hadde. Eneste jeg ville kjøpt inn var babycall. Vi har brukt våre mye og helt fra starten av. Når vi er ute og triller så ligger de alltid i stelleveska og så bruker vi de på kvelden når Trollet har sovna (soverom i 2.etg.). Jeg kjøpte inn purelansalve, men ble aldri sår. Allikevel glad jeg hadde det hvis.... Heller aldri brukt engagnsammeinnleggene fordi jeg knapt lekker. Bare brukt i ull. Ellers så vil jeg bare innrømme at libero newborn bleier kan bli for små hvis ungen veier nesten 4kg . Vi ble heldivis aldri "plaga" med barselbesøk. Jeg var jo livredd for det på forhånd, men synes nesten vi har hatt litt for lite besøk . Alle har skulle tatt så hensyn til min lange fødsel (bortsett fra ene svigermor som klarte å møte opp på sjukehuset 12 timer etter fødelen, og den var jo som kjent langt nok. Da gadd jeg ikke snakke med henne ), og av og til kan det faktisk være godt og trivelig med besøk som en avveksling. Tenk at du snart skal føde . Det er ingen ting å grue seg til. Går kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2659 Del Skrevet 6. november 2007 Sambo har faktisk kjøpt babycall i dag han Det har stått på innkjøpslista, men bare blitt utsatt - så igår kjøpte han digitalt øretermometer og idag kom han hjem med babycall. Vi har soverom i 1.etg og stue i 2.etg, så trenger den absolutt. Gruer meg ikke til fødselen faktisk, men er jo veldig spent da, skulle bare mangle Vi har kjøpt newborn - bleier da, men får sende sambo på butikken etter større hvis de blir for små. Koselig å se deg her igjen Pi@, skjønner godt du ikke rekker å oppdatere deg på alt jeg, nybakt mamma og greier - sliter selv innimellom jeg, og jeg går jo bare her og ruger Liljen: Jeg er ikke ferdig med julegavene, bare de som skal hjem til familien min (er jo de fleste da når jeg tenker meg om). Skal sende dem med mamma og stefar hjem neste helg, slik at jeg slipper å sende dem i posten siden jeg ikke skal hjem til jul. Men, har jo igjen alle på sambos side, og noen få som skal hjem. Får se om jeg får kjøpt de siste som skal hjem i helga, men sambo har spådd fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. november 2007 #2660 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, da får du jo sjekket som han er klarsynt Får i alle fall ikke håpe at du blir liggende i fødsel hele neste helg når forledrene dine kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå