Kylling Skrevet 26. oktober 2007 #2581 Del Skrevet 26. oktober 2007 Her ser det ut som alt er på stell jo! Fy så spennende det blir her framover. Ønsker deg en fin dag, angelouvennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. oktober 2007 #2582 Del Skrevet 26. oktober 2007 God helg, angelou Kose deg med permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 26. oktober 2007 #2583 Del Skrevet 26. oktober 2007 Så godt å se at du er i rute! Nå skal du bare nyte permisjonstiden din og dille hjemme! Deilig. Har dere montert stellebordet enda? Vi får vårt i kveld. Er usikker på om sambo skal gjøre det når jeg er på sykehuset eller om vi skal gjøre det nå. Nesten litt rart å ha det opp på badet allerede nå.. Det blir det samme som du sier i forhold til å kjøpe bleier.. Vi har jo ingen baby enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. oktober 2007 #2584 Del Skrevet 26. oktober 2007 jeg bruker en fra sebamed jeg på sårhet. den funker veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #2585 Del Skrevet 26. oktober 2007 Stellebordet har stått ferdig montert lenge det Litt for det at jeg trenger plassen i hyllene under til håndklær, kluter og andre ting jeg har vasket opp da. Pluss at sambo var ganske ivrig i tjenesten etter at vi hadde vært i Sverige og handlet babystæsj. Første permisjonsdag og jeg koser meg allerede. I går var jeg så sliten at når Prison Break var over var det bare så vidt jeg greide å holde meg våken lenge nok til å få pusset tenna, så det var deilig å sove litt lenge idag ja. Foreløpig har jeg spist frokost og lest avisa, og vurderer om jeg skal dusje snart Skal til jordmor klokka halv tre på kontroll, så har vært på vekta, 9,5 kilo opp til nå, synes ikke det er så verst jeg. Har ikke gått opp mer enn 2 kilo siden i midten av august. Nå skal jeg ta meg en runde her inne og hilse på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 26. oktober 2007 #2586 Del Skrevet 26. oktober 2007 Spørs om det blir montering på oss i kveld også gitt. Det er jo gøy å ha alt på plass da. Høres ut som om du koser deg masse i dag! Så godt. Nå gleder jeg meg til mine siste tre uker er over også. Du har lagt på deg helt perfekt du! Så godt at det ikke er alt for mye. Jeg har lagt på meg 3 kg mer enn deg. Men det har stabilisert seg litt her hos meg nå. Noe som er helt greit.. Lykke til hos jordmor og kos deg masse i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. oktober 2007 #2587 Del Skrevet 26. oktober 2007 9,5 kilo er ikke så verst Jeg har hørt om dem som har gått opp 20-25 kilo.. Her spiller jo gener og anlegg mye inn da.. Godt du fikk kommet igang med permisjonen din nå Virker som om du trengte den.. Ha en super helg angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. oktober 2007 #2588 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ikke verst med 9,5 kilo nei. Det har du klart bra Har du pakket sykehusbagen og alt sånt? Jeg pakket min minst 100 ganger, men tømte den opp ned (letet etter noe, husker ikke hva det var nå) 2 timer før vannet gikk så den ble pakket i full fart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. oktober 2007 #2589 Del Skrevet 26. oktober 2007 9,5 kg høres jo bra ut Var det samme som jeg rakk å la på meg det.. dvs gikk først opp 9,5 kg og deretter gikk jeg ned igjen til 9 kg.. orket ikke like mye mat på slutten.. var jo litt trangt inni der greit å ikke gå opp så mye.. for da går man ned alt med engang igjen (jeg tilbake til utgangspunktet da jeg kom hjem fra sykehuset).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. oktober 2007 #2590 Del Skrevet 28. oktober 2007 Her er det full kontroll på alt, tom vekta ja Håper du har hatt en avslappende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 28. oktober 2007 #2591 Del Skrevet 28. oktober 2007 Oi, 9,5 bare? Jeg har gått opp 15-16 Men har mye vann da, leggene mine har nesten dobbel omkrets i forhold til før. Føler meg som DEN tømmerstokken Håper jeg går ned minst 10 kg ganske kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. oktober 2007 #2592 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Høres ut som alt er i rute her ja Purelan-sale eller lignende er ett must. Brystvortene blir såre ja! Til stell så bruker vi bare gaskluter og vann, våtservietter hvis det er myyye i bleia. Hender vi har på litt sinksalve hvis hun er rød, men det er veldig sjelden. Kos deg masse i permisjonstida nå Endret 28. oktober 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 29. oktober 2007 #2593 Del Skrevet 29. oktober 2007 Håper jeg er like heldig med kiloene, og ikke går opp mer en 10-12 kg. Da er jeg fornøyd. Nå er det vel bare å hvile og vente på den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 29. oktober 2007 #2594 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer med permisjonstart! Må være herlig å tenke på at snart er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #2595 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg hadde noen kilo å ta av fra før også jeg da, så har prøvd å være rimelig bevisst på hva jeg har putta i meg Og så har jeg nesten ikke vann i kroppen, det er jo fordelen med lavt blodtrykk Trodde jeg kom til å gå opp mye mer, fordi aktivitetsnivået mitt har vært så labert. Hadde som mål å ikke gå opp mer enn gjennomsnittet, som er 12-15 kilo, og det skal jeg klare nå, er veldig glad for det, tør ikke tenke på hvor tungt det hadde blitt med ytterligere kilo på kroppen. Knærne mine krangler allerede nå. Var på kontroll hos jordmor på fredag, og nå har hodet til nurkeliten nesten festet seg Han var på god tur ned i bekkenet, det ser jeg på magen også som har sunket betraktelig, og merker det på trykket på blæra Jeg sa til henne at jeg var veldig innstilt på å gå på overtid, og hun mente det var bra å ha den innstillingen, men hun trodde at han kom til å komme på termin +/- et par dager. Meeeen, jeg er nok ikke helt overbevist nei Så prata vi litt om fødsel, at jeg var spent (og som den kontrollfreaken jeg er blir gal av å ikke vite akkurat hva som skal skje ), og at jeg har lyst til å være hjemme så lenge som mulig før jeg reiser på sykehuset. Vi har blitt enige om at ingen i familien og venner skal få vite det før jeg har fødd, svigerfamilien er faktisk troende til å møte opp på sykehuset før fødselen er overstått og det blir ikke MYE aktuelt at de skal komme inn til oss før vi har kommet oss igjen for å si det sånn. Og så måtte jeg skryte litt av min fantastiske kjernekar av en sambo :rødme: Det er så godt å ha det slik - selv om en graviditet betyr en del endringer i et forhold så føler jeg at vi bare har kommet nærmere hverandre, og har det bedre enn noen gang før. Jeg håper den følelsen holder seg til småbarnstiden også :love: Han er så oppmerksom, søt og ivrig om dagen - og gleder seg til å bli pappa, er det noe rart man blir nyforelska av slikt Nei, nå skal jeg dusje, sette en deig og reise å handle litt. Har slikt å gjøre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 29. oktober 2007 #2596 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg sa til henne at jeg var veldig innstilt på å gå på overtid, og hun mente det var bra å ha den innstillingen, men hun trodde at han kom til å komme på termin +/- et par dager. Meeeen, jeg er nok ikke helt overbevist nei Så prata vi litt om fødsel, at jeg var spent (og som den kontrollfreaken jeg er blir gal av å ikke vite akkurat hva som skal skje ), og at jeg har lyst til å være hjemme så lenge som mulig før jeg reiser på sykehuset. Vi har blitt enige om at ingen i familien og venner skal få vite det før jeg har fødd, svigerfamilien er faktisk troende til å møte opp på sykehuset før fødselen er overstått og det blir ikke MYE aktuelt at de skal komme inn til oss før vi har kommet oss igjen for å si det sånn. Betyr det at ikke vi får vite noe heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #2597 Del Skrevet 29. oktober 2007 Så vidt jeg vet er det ingen som kjenner meg IRL her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 29. oktober 2007 #2598 Del Skrevet 29. oktober 2007 Søsteren min skulle heller ikke fortelle noen at hun hadde dratt på sykehuset, men det ble ikke akkurat så enkelt å skjule når fødselen varte fra lørdag morgen til mandag kveld Vi kommer nok til å varsle svigermor, men mamma kommer til å bli fullstendig nervevrak, så vi skal skåne henne så lenge som mulig. Svigermor bor uansett 25 mil unna, så ingen fare at hun tropper opp på sykehuset Bra hodet har festet seg da! Da er lillegutt klar Jeg skal på kontroll onsdag og er kjempespent på om han har boret seg fast. Det var ikke festet for tre uker siden, men jeg vet at han ligger i hodeleie i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 29. oktober 2007 #2599 Del Skrevet 29. oktober 2007 Så spennende at han nesten har festet hode! Det er jo supert! Min bestemor sier hver gang jeg treffer henne at hun vil ikke vite noe før jenta er trygt ute.. syns det er litt søtt da.. at hun er så nervevrak, det er jo jeg som skal føde La oss håpe han kommer på termindagen da, det blir bra Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #2600 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg regner faren som overhengende stor for at svigermor kan komme til å troppe opp på sykehuset, bare for å være klar til å løpe inn så snart babyen har kommet, så her er det å holde kjeft som gjelder Men, det er klart, tar fødselen tre dager kan det vel hende de begynner å etterlyse meg Hos oss så insisterer halve familien på å få vite det når jeg reiser på føden, mens den andre halvdelen ikke vil vite det før jeg er ferdig med det - så da gjør vi det enkelt; ingen får vite det. Men KG - sladrisen skal nok få melding Så vidt jeg vet er det ingen her inne som kjenner meg så godt at de veit hvem familien min er uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå