Eeyore Skrevet 21. oktober 2007 #2541 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #2542 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skal da ikke snart føde - herregud, jeg har jo akkurat testa positivt jo Nedtelling nå: 15 timer igjen på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. oktober 2007 #2543 Del Skrevet 22. oktober 2007 Rart at det kan føles sånn når det nærmer seg... For meg virker termin uendelig langt borte... Kose deg de siste timene på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. oktober 2007 #2544 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skjønner hva du mener. Selv om jeg synes det har gått kjempetregt frem til uke 15, så er det nå, Shit, jeg er snart halvveis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. oktober 2007 #2545 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skal da ikke snart føde - herregud, jeg har jo akkurat testa positivt jo Nedtelling nå: 15 timer igjen på jobb Siterer!!!!! Kun 2 timer igjen på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #2546 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ferdig med dagen - ny nedtelling, bare 10 arbeidstimer igjen til permisjon Hatt avslutning med jobb nå, nurkeliten fikk masse fint, og jeg fikk kake Blir helt rørt jeg :rødme: Å, kommer til å savne kollegaene mine så sinnsykt masse - godt det er kort vei hit Nå skal jeg reise hjem, sove på sofaen og så skal vi på elkjøp og kjøpe videokamera - kanskje vi kjøper ny bil i samme slengen også, vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. oktober 2007 #2547 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så koselig med en skikkelig avslutning! Det er for mye å håpe på for min del.. Hadde blitt rimelig forundret om mine menn-data-nerder-kollegaer kom på noe slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 22. oktober 2007 #2548 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja, kjempekoselig med avslutning! Jeg har jo vært sykemeldt en stund, så jeg fikk ingen avslutning på jobb. Var innom der fredag, men hadde ikke i tankene mine at det skulle vært siste dag på jobb før sjefen sa det. Er i alle fall deilig å vite at jeg er i permisjon nå, og ikke lenger sykemeldt. Har mye å si for samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. oktober 2007 #2549 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så koselig med avslutning på jobben da!!! :rødme: Ble ingen avslutning på meg heller...jeg hadde kjøpt inn til å lage kake og greier..men det ble aldri noe av!! Nå må du NYYYYYTE disse herlige dagene Angelou!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. oktober 2007 #2550 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nyt permisjonstiden og slapp av nå fram til du blir mamma. Det er hvertfall min plan til nestemann kommer en gang. Har da lært noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 23. oktober 2007 #2551 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kos deg i permisjonen angelou! Og gled deg over tiden som kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. oktober 2007 #2552 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Ja, det er jo helt normalt å skulle kjøpe videokamera og ta med en bil i samme slengen Ha en fin dag Endret 23. oktober 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 23. oktober 2007 #2553 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ble det bil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. oktober 2007 #2554 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, det er jo helt normalt å skulle kjøpe videokamera og ta med en bil i samme slengen Du tok ordene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #2555 Del Skrevet 23. oktober 2007 Veldig koselig med avslutning ja, og jeg jobber faktisk med stort sett bare mannfolk jeg også, og de hadde baka sjokoladekake og greier Er et par damer der også da, så det tipper det var de som hadde handla til nurkeliten... I dag har jeg vært hos legen med urinprøve fordi jeg hadde mistanke om UVI, men den var helt fin - så da er det vel bare murringer som hører med jeg kjenner. Og så har jeg vært hos frisøren og shina meg, regner med at det ikke blir så mye tid til det etter fødsel - så nå føler jeg meg skikkelig fresh - deilig! Gleder meg til å bli tynn og slank etter fødsel, har fått nye tøfler og joggedress på bursdagen - så jeg skal bli så fin på sykehuset så.... Og vi kjøpte kamera igår da, OG ny bil Bilen har vært på trappene lenge, eller diverse biler da - for vi har ikke greid å bestemme oss, men igår ble avgjørelsen tatt, så på tirsdag får vi ny bil Å, gleder meg - den er 10 år nyere enn bilen til både meg og sambo. Kommer nok til å krangle om hvem som skal kjøre den ja Skal selge bilen min og beholde sambo sin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 23. oktober 2007 #2556 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer så mye ny bil! Og kamera Blir stas å få da Ikke lenge til du får meldeplikt her nå altså, etterhvert som terminen nørmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #2557 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du er jo sladrisen min, så kommer iallefall å oppfylle meldeplikten min til deg Tør jo ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. oktober 2007 #2558 Del Skrevet 23. oktober 2007 Grattis med bil og kamera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2559 Del Skrevet 24. oktober 2007 Takk takk - storfornøyd nå Trøtt altså, enda jeg ikke sto opp før klokka ni idag - måtte begynne litt seinere på jobb, for har et møte litt seint på dagen. Og imorgen er siste dag :gråte: Neida, jeg gleder meg masse til permisjon nå, og trenger det også, men det BLIR unektelig litt rart å ikke dra på jobb, særlig i begynnelsen før nurkeliten har kommet tror jeg. Så idag skal jeg gjøre siste finish på noen oppgaver, og ha et par timer opplæring med hun som skal vikariere for meg. I morgen blir vel bare å rydde kontoret, og fikse litt, si ha det bra til folk, sende mailer om at jeg skal ha perm osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. oktober 2007 #2560 Del Skrevet 24. oktober 2007 De tre ukene før lille snupp ble født syns jeg ikke det var rart å ikke være på jobb, jeg hadde jo ferie Men nå er det veldig rart, selv om jeg har nok å henge fingrene i for tida. Ekstra rart var det når jeg var der på besøk. Føltes egentlig som jeg hadde slutta, og bare var innom og sa hei til gode kolleger Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå