Simpleminded Skrevet 2. oktober 2007 #2441 Del Skrevet 2. oktober 2007 Oj... 7 uker til termin!? Det erke lenge til nurket får se mamma'n sin nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #2442 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) :dåne: tippeliste Ja, får vel ordne det også - det er bare å tippe i vei 08.november: Madden 10.november: Sambo 13.november: May Helen 15.november: Simpleminded 16.november: Frida Frosk 17.november: Umuriel (UL - termin) 18.november: Smile 19.november: Tinúviel, Vannmelon 20.november: Shatika 21.november: Impala 22.november: Toblerone(Menstermin) 23.november: angelou 24.november: Eeyore 25.november: Jente 79, Flying 26.november: Liljen, Flying Endret 28. november 2007 av angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. oktober 2007 #2443 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hmm, tipper 25. november jeg... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #2444 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har ikke vært innom her på et par dager nå, annet enn å sniktitta litt som gjest for å få med meg eventuelle spennende nyheter Men, idag har jeg fri, så da har jeg tid til å surfe KG leeenge Begynner å få seriøse problemer med nattesøvnen nå, og så begynner bekkenet å krangle kjenner jeg. Og i natt veit jeg ikke hva som sto på,men hadde så sinnsykt vondt i ryggen og nedover begge beina - føltes som om jeg hadde løpt maraton eller noe, og for den som måtte lure, det har jeg altså ikke Det har gått over nå, men var ganske ubehagelig når det sto på. Og så er det doturer da - minst fire ganger hver natt. Men, men - må vel regne med litt når man begynner å nærme seg å være høygravid. Magen har poppa ut noe alvorlig den siste uka, føles som den vokser litt i etapper egentlig. Nurkeliten er veldig aktiv, så magen buler ut både her og der titt og stadig egentlig - moro å se på Til helga reiser jeg hjem en siste gang på lenge, blir uaktuelt å reise så langt med en liten baby på en stund, så i år er første jula jeg ikke feirer jul hjemme - må innrømme at jeg gruer meg litt til det. Blir hjemme noen dager over helga, så da skal jeg og vordende bestemor kose oss med shoppingturer og kafebesøk - gleder meg. Merker at jeg synes det er litt småkjipt å bo så langt unna familien, iallefall nå. Men, det er jo bare sånn det er, så stort sett så tenker jeg ikke så mye over det, men av og til så Nå skal jeg vaske legemet mitt snart - veit ikke helt hvor populæt det er å være i pysjen når sambo kommer hjem Han kunne nok tenkt seg å vært litt sykmeldt han også, jeg har sagt at jeg gjerne vil bytte jeg, men virker ikke som han er særlig interessert i det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. oktober 2007 #2445 Del Skrevet 2. oktober 2007 Mye som skjer... Sitter og smiler for meg selv når jeg leser om deg. :rødme: Gleder meg til det er min tur... (Kanskje litt rart å misunne noen å sove lite og ha vondt, men du skjønner hva jeg mener ) Høres ut som du får en koselig helg. Skjønner godt det er kjedelig å bo langt unna familien. Faren til mannen bor også ganske langt unna. Er så utrolig koselig å være der, men må alltid ha en helg. Heldigvis planlegger de å komme nærmere når de blir pensjonister. Men det er jo enda noen år til... De andre besteforeldrene har vi heldigvis ikke så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 2. oktober 2007 #2446 Del Skrevet 2. oktober 2007 Får jeg være med på tippelista? Tror babyen titter fram 15. november. Jeg er også veldig familiemenneske med tanke på jula - Men tenk så koselig at dere nå blir en egen familie som skal feire jula sammen! Hvor stor er magen din forresten? Så på jordmødre at magene er utrolig forskjellige på størrelse og fasong i forhold til størrelsen på babyen.. Helene sin mage var kjempestor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #2447 Del Skrevet 2. oktober 2007 Den er ikke altfor stor egentlig, ligger like i overkant av den røde streken på skjema. Men, jeg er ganske lang(1.76), så hvis jeg hadde vært ti cm kortere hadde jeg nok vært en god del større i magemål Har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. oktober 2007 #2448 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tipper 21. november jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 2. oktober 2007 #2449 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tror babyen din kommer litt før terminen. Så jeg tipper 13. november. Men det må da være litt kos å bare være hjemme også. Spesielt de siste ukene når du ikke har en baby som krever all din oppmerksomhet. Du kan være sosial selv om du ikke skal på jobb. Du kan alltid invitere noen venniner på besøk. Du får nyte de siste ukene. Slapp av og gjør akkurat det du selv har lyst å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. oktober 2007 #2450 Del Skrevet 3. oktober 2007 Oi tippeliste ja :juhu: Jeg tipper 26 november!! (nok en magisk dato for meg ) Håper du får en superflott dag med den stadig voksende magen. Spennende her fremover skal nok følge med ja!! store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. oktober 2007 #2451 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er innom og leser titt og ofte men ikke så ofte jeg rekker å legge igjen noen ord. Spennende at det ikke er så mange ukene igjen til termin nå, og snart er du mamma Tipper den lille kommer den 20. November jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 3. oktober 2007 #2452 Del Skrevet 3. oktober 2007 Oj, tippeliste... Tipper.... mensterminen faktisk - 22. nov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #2453 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ikke sovet en dritt i natt heller, og jeg har skikkelig mensmurringer i ryggen og vondt i magen av de h***** jerntablettene- det var dagens syt Så moro at så mange tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 3. oktober 2007 #2454 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei snuppa! Long time, no seen.. Du får legge deg neppå å ta en liten bikk du nå, så skal du se den dumme magen ordner seg igjen! Jeg tipper forresten på 25.november jeg! Jeg tror du går litt over. Jeg har også "bestilt" fødsel den dagen, så da havner vi sammen på sykehuset!!! Hehe... Tenker at det hadde vært greit å gjøre det unna i november jeg også skjønner du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 3. oktober 2007 #2455 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er lov til å syte litt når man er så gravid som du er Fine magebilder, og ikke minst UL-bilder! :-D Så spennendes med krabaten som holder til inni deg, husk at det kommer noe godt ut av bekkenplagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 3. oktober 2007 #2456 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg vil tippe jeg også! Tipper... 19.november! Det er bursdagen til noen jeg er veldig glad i, så da vil nurkeliten'en din ha bursdag samme dag som en veldig spesiell person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. oktober 2007 #2457 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg vil også tippe 24. november! Da får nurkeliten 1månedsdag på julaften Kos deg hos foreldrene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 3. oktober 2007 #2458 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kan jeg tippe to ganger?... Jeg har tippet på 25.nov. Og det er egentlig den datoen jeg tror mest på.. Men jeg har bursdag 26.nov så kanskje jeg skal tippe på den også.. Er det lov å helgardere?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2459 Del Skrevet 4. oktober 2007 Helgardering er notert I dag har jeg sovet godt Har jo vært på do tre ganger, men har sovna igjen med en gang og våkna idag med en deilig uthvilt - følelse i kroppen Var nok litt sliten igår, hadde masse kynnere hele dagen, så det var godt å hente seg inn igjen litt. Nå begynner jeg å bli forkjøla da, men shit samma, så lenge jeg får sove er alt greit Ellers må jeg få lov til å hoppe for 34 uker Rekker ingen dagbokrunde idag, for jeg har jo jobbedag idag, men kommer nok innom i morgen en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. oktober 2007 #2460 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tipper 18.november. Og litt for 6 uker. Det er ganske lenge for en som er gravid men jeg lover deg, det går fort!!! Og plutselig er nurket her. Må si jeg kjenner meg igjen i natteplagene. Jeg sov faktisk mye bedre etter at lillesmile ble født. Da kunne jeg iallefall ligge litt bedre. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå