angelou Skrevet 27. september 2007 Forfatter #2421 Del Skrevet 27. september 2007 Innom og for 33 uker og under 50 dager igjen, om 9 dager er jeg høygravid :dåne: Når jeg kom på jobb i dag lå det en marsipanrose på pulten min, tror nok gutta på jobben savner mitt blide åsyn De er så søte, kommer til å savne dem masse når jeg skal ha perm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. september 2007 #2422 Del Skrevet 27. september 2007 for 33 uker, nærmer seg med stormskritt Så koselig at gutta viser at de setter pris på deg. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. september 2007 #2423 Del Skrevet 27. september 2007 Hurra for 33 uker Nå er det jammen meg ikke lenge igjen Så deilig å vite at man blir savnet på jobb da. Er nok det jeg også håper jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. september 2007 #2424 Del Skrevet 27. september 2007 Så koselig med sånne små oppmuntringer på jobb! Da vet man at man blir satt pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. september 2007 Forfatter #2425 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, det er en kjempefin gjeng jeg jobber sammen med, bare mannfolk, og dem er så omsorgsfulle så jeg blir helt rørt Hatt kort arbeidsdag igjen i dag, var ferdig på jobb klokka elleve, så nå har jeg sovet en time, bakt gulrotkake (akkurat ute av ovnen) og satt en bolledeig som står å hever seg nå. Deilig å ha ork til å være litt husmor. Tror sambo blir ganske fornøyd også, han har prata om gulrotkake i ei uke nå Så da synes jeg det er koselig å overraske han med det, han skal tross alt spise fisk til middag idag, og det er ikke akkurat favoritten for å si det sånn Nurkeliten er litt stille idag, men igår var det fullt liv, og jeg kjenner han romsterer litt innimellom, så han har nok bare en sløvedag. Tror han er våken og sover annenhver dag jeg Snart helg igjen også, og bare 4 uker igjen på jobb før permisjonsstart - det kommer til å gå kjempefort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. september 2007 #2426 Del Skrevet 27. september 2007 Bare 4 uker igjen til permisjon... tida flyr... Høres ut som du har hatt en god dag. Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 27. september 2007 #2427 Del Skrevet 27. september 2007 Her suser tida fort ser jeg! Innom med en torsdags-klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 27. september 2007 #2428 Del Skrevet 27. september 2007 for 33 uker! Så snillt gjort av gutta på jobben, det er de små tingene som varmer mest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. september 2007 Forfatter #2429 Del Skrevet 28. september 2007 Nå har jeg vært på jobb i tre timer, kommet hjem og spist litt lunsj - skal straks legge meg og ta dagens hvil, er jo obligatorisk med en time på sofaen hver dag Planer for dagen er å ta oppvasken og vaske/henge opp ei maskin med klær. Hadde egentlig tenkt å bake horn med ost og skinke fyll, men tar det imorgen eller søndag. Og idag har nurkeliten vært veldig aktiv igjen - han lå nok bare til lading i går God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. september 2007 #2430 Del Skrevet 28. september 2007 Kanskje greit at han ikke er like aktiv hver dag :rødme: Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. september 2007 #2431 Del Skrevet 28. september 2007 Høres ut som du har deilige dager for tida, og det er viktig å nyte dem, for når han blir født så blir det nok andre boller Husker også at lille snupp ikke var like aktiv hver dag, så det er nok helt normalt. Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 28. september 2007 #2432 Del Skrevet 28. september 2007 Helge-klem på vei til angelou! Horn er kjempegodt! Du er en flink husmor du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. september 2007 Forfatter #2433 Del Skrevet 28. september 2007 Nå har jeg akkurat sett siste episode på nett-tv av Helene og Atle og tårene spruter Herregud som jeg gleder meg :rødme: Ikke til fødselen akkkurat, men til å bli en liten familie. Hun var jo beintøff da, og han var skikkelig flink til å være der. Snufs snufs. Gleder meg til å dele den opplevelsen med sambo Begynner å merke at jeg er mer og mer opptatt av fødsel osv om dagen, er nok psyken som forbereder seg. Tror det er veldig viktig å være psykisk forberedt, samtidig er det vanskelig å være det på noe man aldri har oppplevd før. Håper bare fødselen blir udramatisk, det er egentlig det eneste ønsket jeg har, ellers får jeg bare ta det som det kommer. Spent på hvor lang tid det tar, hvor vondt det kommer til å gjøre og hvordan jeg takler smertene. Her øves det pusteøvelser og avspenningsteknikker i fullt monn, jeg vil gjerne greie meg så lenge som mulig uten epidural, men avskriver det absolutt ikke nei Synes det er greit å ha det som utgangspunkt, men så kommer det jo an på hvor lang tid det tar, hvor vonde riene er, om de har noen effekt osv. Om to uker skal vi på foreldreforberedende kurs, to kvelder, der en av dem er omvisning på føden - gleder meg til det. Det var da bare noen betraktninger fra angelou som begynner å innse at babyen skal ut også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. september 2007 #2434 Del Skrevet 28. september 2007 Så rart å tenke på. Snart er dere tre :rødme: Blir kjempestort, og jammen ikke lenge igjen... Skjønner godt at du tenker mye i forhold til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. september 2007 #2435 Del Skrevet 29. september 2007 Høres deilig ut med korte arbeidsdager. Det hadde vært noe for meg også! Men selvsagt håper jeg jo at jeg beholder helsa så lenge som mulig, og at jeg ikke vil trenge noe særlig sykemelding med det første. Ellers skjønner jeg også veldig godt at du tenker mye på fødsel. Det er jo bare naturlig det, ettersom det nærmer seg med stormskritt nå. Jeg har ikke rukket å tenke så veldig mye på det enda, men det kommer vel. Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. september 2007 #2436 Del Skrevet 29. september 2007 Syns det høres ut som du har ett bra utgangspunkt før fødselen jeg Det viktigste er, mener jeg, at man ikke prøver å planlegge den i detalj, for man vet jo aldri hvordan forløpet vil være. Og det er kjekt med omvisning på føden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. september 2007 #2437 Del Skrevet 29. september 2007 Vi så også på de på nett-tv idag. Både sambo og jeg satt og snufset Har heldigvis ikke begynt å tenke så mye på fødselen ennå. Helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. september 2007 #2438 Del Skrevet 30. september 2007 Enig med Impala - man kan ikke detaljplanlegge en fødsel. Men du kan komme med ønsker Ikke lenge igjen, nå. Nyt tiden du har for deg selv - snart er det andre som kommer først. (Og det er helt greit ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. oktober 2007 #2439 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei hei Innom med en stor Bare 7 uker igjen til termin.. Skal si tiden går fort Greit å være litt forberedt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. oktober 2007 #2440 Del Skrevet 1. oktober 2007 Må snart sette i gang med tippeliste jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå