Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei, vennen.

Og kondolerer, Angelou :klemmer:

Så gøy med pakke fra H&M :) Jeg satt akkurat å tenkte på om jeg skulle bestille noe klær snart :sjenert:

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og :klemmer: litt på deg!!! Tenker masse på deg, og håper at det går greit de neste dagene!! :)

Så herlig med nye klær da!! Jeg sitter og studerer kataloger og kikker i butikkene...blir så spennende å se hvordan kroppen skal hente seg inn igjen etterpå..om de gamle klærne vil på igjen for eksempel! :fnise: Får fortsatt på meg jakkene mine, den innsvingede Bergansjakken min går faktisk glidelåsen også igjen på!! :overrasket: Men regner med at jeg får litt mer trøbbel med buksene kanskje?! Tiden får vise!

Hvilken kåpe kjøpte du da? De hadde mye fint i høst/vinterkatalogen..tror nok jeg kommer til å shoppe endel der før jul ja!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tid til å oppdatere meg nå, men jeg håper du har det etter forholdene bra!! vil ihvertfall legge igjen en god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, her har det skjedd mye siden jeg var innom sist.

Kondolerer! :troest:

Håper du har det bra etter forholdene, og at begravelsen i morgen blir fin. Det er alltid godt å få en god avslutning på ting.

Håper ellers at alt står bra til med knøttet i magen din. Tenk at det nærmer seg mer og mer nå! :-D

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle hilsener jenter - det er utrolig hvor godt det er at dere tenker på meg :klemmer:

Begravelsen igår var kjempefin, kirka var helt full og det var masse fine blomster i de fargene som hun likte så godt. Rett og slett en fin avskjed. Selv om det var trist, så er det samtidig godt å vite at hun fikk fred, og fikk slippe - hun var så sliten nå.

I dag har jeg hatt fri, var ikke hjemme før seint i går, og idag har jeg vært hos jordmor, stemt og pusla litt hjemme. Blodtrykket var lavt, som vanlig, SF-målet ligger i overkant av den røde streken, men innenfor normalen, urinen var fin og hjertelyden lå på 133. Nurkeliten ligger med beina og sparker rett i blæra mi, altså i seteleie :ler: Bekymrer meg ikke nevneverdig, han skal sikkert snu seg 100 ganger til før fødselen likevel. Begynner å merke at magen begynner å bli en del større nå, den er i veien liksom, spesielt med tanke på å barbere legger, ha på seg sko og plukke opp ting fra gulvet :ler: Og så vokser den i et voldsomt tempo :jepp:

Har akkurat sett jordmødrene på TV nå - så fint program, og jeg griner hver gang det kommer ut en baby :fnise: Og jeg presser hver gang de fødende damene får en pressri jeg :ler: Men, fødselen avskrekker meg ikke egentlig, faktisk gleder jeg meg. Vet jeg kommer til å ta ting akkurat som det kommer, så kommer nok ikke til å bestemme meg for noe spesielt på forhånd. tror sambo gruer seg mer enn meg, stakkar :love:

Rekker ikke noen dagbokrunde i kveld, men store klemmer til alle dere gode jenter som tenker på meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det gikk så fint i begravelsen. Man får en avslutning på den måten.

Jeg ble også helt grinete når jeg så Jordmødre programmet. Og begynnte å gråte allerede ved første scene. Det var en bra program. Skal følge med alle episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dagens-rose: Gratulerer med 30 uker. Det nærmer seg, det nærmer seg...

Koselig å høre at begravelsen gikk bra og at dere følte det ble en fin avslutning.

Så fint at alt står bra til med nurkeliten :rødme:

Jeg var ikke hjemme i går, og glemte hele jordmor programmet... :tristbla: Går det repriser? Har så lyst til å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan se det på nett-tv ihvertfall :sjenert: Ligger en tråd om det på gravidforumet også, tror nemlig det går i reprise, men vet ikke helt når....

Glemte forresten å si at jeg fikk skryt av vektkurven min hos jordmor igår :bukke: Lagt på meg 7,5 kilo så langt, så det å være bevisst på kostholdet har hatt noe godt for seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise: Det synes jeg også, bortsett fra de tre første månedene så har det gått kjempefort. Liker veldig godt å gå gravid jeg, har jo ikke hatt noe særlig plager, og da er det jo bare fryd og gammen med litt kulemage :rødme:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk tatt en fin avskjed med bestemoren din. Det er rart hvordan en fin begravelse også blir en avslutning på sorgen.

Håper jeg også får et så fint svangerskap som deg. Så langt lover det godt. Har ikke lagt på meg noe siden jeg testet postivt, og håper det varer noen uker til i alle fall. Synes det er litt rart egentlig, for jeg har følelsen av at jeg spiser hele tiden. Prøver å være flink å bare spis frukt mellom måltidene da.

Når begynte du å legge på deg?

Ha en fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan se det på nett-tv ihvertfall :sjenert: Ligger en tråd om det på gravidforumet også, tror nemlig det går i reprise, men vet ikke helt når....

Glemte forresten å si at jeg fikk skryt av vektkurven min hos jordmor igår :bukke: Lagt på meg 7,5 kilo så langt, så det å være bevisst på kostholdet har hatt noe godt for seg :)

Får se hva jeg finner...

Så bra at vektkurven er fin :)

Er nok viktig å tenke ekstra godt på det man spiser... blir mye å gå ned igjen hvis man bare stapper i seg i 9 måneder... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektkurven min har foreløpig sett slik ut :)

Før uke 16: + 1,5 kilo

Fra uke 16 til uke 22: + 2 kilo

Fra uke 22 til uke 30: + 4 kilo

Har spist som før, ikke noe mindre ihvertfall, for man skal jo ikke slanke seg som gravid,men vært bevisst på hva jeg har putta i munnen. Spiser mye mindre godteri enn tidligere, mer grønnsaker, frukt og grønt. Og så spiser jeg oftere og mindre. Noen jeg kjenner har hatt innstillingen "jeg er gravid og skal bli feit likevel, så nå kan jeg spise det jeg vil".

Jeg tror at dersom man prøver å ha et bevisst forhold til matinntaket så vil de kiloene man legger på seg forsvinne raskere etter fødsel. Noen legger jo på seg mye uansett hvor flinke de er med kosthold. Men det er forskjell på cola og potetgull - kiloene og frukt og grønt - kiloene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...