Frida Frosk Skrevet 14. august 2007 #2141 Del Skrevet 14. august 2007 Hei vennen. Hadde ikke for mye energi i 2. trimester jeg heller. Ikke i 1. eller 3. heller for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. august 2007 Forfatter #2142 Del Skrevet 15. august 2007 Har egentlig gitt opp den energien. Håpet mitt er jo at blodtrykket går litt opp på slutten og at det kanskje hjelper, men da blir jeg vel uvelk fordi kroppen har vent seg til at det er så lavt Jeg gikk opprinnelig til kiropraktoren fordi jeg hadde fryktelig vondt i øvre del av ryggen, men når jeg først var der ba jeg henne se på bekkenet også, fordi jeg hadde hatt en del smerter i høyre rumpeball og var litt stiv og støl. Godt var det, for jeg hadde bekkenLÅSNING, og det kunne blitt fryktelig vondt etterhvert, men er egentlig ganske enkelt å "rydde" opp i. Så når jeg er der nå sjekker hun bevegeligheten i bekkenet, og så lenge den er bra og jeg ikke har vondt så gjør hun ikke noe. Jeg har hatt en del låsninger i det området tidligere også, og det bør man ikke ha når man skal føde, så derfor går jeg nå en gang i måneden for sjekk/behandling (men, jeg går også dit for kranglete rygg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. august 2007 Forfatter #2143 Del Skrevet 15. august 2007 :hår: halsbrann - går hardt ut over loveheartsene mine idag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. august 2007 #2144 Del Skrevet 15. august 2007 :hår: halsbrann - går hardt ut over loveheartsene mine idag ja Har det litt innimellom jeg også, men bruker Gaviscon jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. august 2007 #2145 Del Skrevet 15. august 2007 Halsbrann er noe herk. Heldigvis slapp jeg for det meste unna det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. august 2007 Forfatter #2146 Del Skrevet 15. august 2007 Har hatt en god del halsbrann, men det funker med lovehearts altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. august 2007 #2147 Del Skrevet 15. august 2007 Hadde en del halsbrann jeg også, men etter at jeg sluttet å drikk appelsinjuice har det blitt mye bedre Men har alltid en pakke lovehearts liggende i skuffen på jobben ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. august 2007 #2148 Del Skrevet 15. august 2007 Syns ikke loveheartsen hjalp meg jeg. Men det er nå godt for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. august 2007 #2149 Del Skrevet 15. august 2007 Så bra du fikk ordna på bekkenet ditt . Jeg knasker gaviscon jeg. Syntes det var helt i starten, men i det siste har jeg syntes det er kjempegodt . Nesten så jeg går rundt og venter på antydning på halsbrann . Har heldigvis vært lite plaga, for det er helt grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. august 2007 #2150 Del Skrevet 15. august 2007 Så du spiser lovehearts mens noen knekker og brekker på deg? Jaja, sånn kan man da også fordrive tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 15. august 2007 #2151 Del Skrevet 15. august 2007 Hadde glemt alle plager som melder seg under graviditeten... men halsbrann var ikke noe særlig husker jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. august 2007 #2152 Del Skrevet 15. august 2007 Innom og oppdaterer meg! Halsbrann må være kjipt, men samtidig har du jo en god grunn til å knaske godterier da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 15. august 2007 #2153 Del Skrevet 15. august 2007 Mmmm... Lovehearts.. Det er godt det! Ikke dumt at det til og med kan brukes som en "demper" for halsbrannen :smile: Syns det er koselig å ta turen innom her jeg. Får tips og råd på veien mens vi prøver, så når jeg forhåpentligvis en dag er så er jeg forberedt på hvordan man skal takle halsbrann blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. august 2007 #2154 Del Skrevet 16. august 2007 Hei hei Håper ryggen og bekkenet ditt er bedre iallefall, det hjelper å gå til kiropraktor Og lovehearts er godt, så det tipset skal jeg huske på store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 16. august 2007 #2155 Del Skrevet 16. august 2007 Lovehearts er kjempegodt. Men her i huset går det i Gaviscon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. august 2007 Forfatter #2156 Del Skrevet 16. august 2007 Har prøvd Gaviscon jeg også, men jeg brekker meg for det meste som ikke har "vanlig" konsistens, så det utgikk ganske fort ja Lovehearts funker såpass at halsbrannen ikke blir uutholdelig, og da er jeg fornøyd jeg Ellers har jeg ikke noe særlig plager annet enn trøtthet, så jeg er egentlig heldig synes jeg. Nå er snart første arbeidsuke etter ferien over og jeg er trøtt som et laken, godt det er fredag imorgen og snart helg! Får besøk i helga, og skal prøve å få shoppa litt nødvendigheter - tisselaken, luer osv. Blir ikke kjøpt noe mer klær nå (selv om jeg aaaner at det blir litt mer hvis vi får vite kjønnet på tirsdag ), kanskje en genser eller to til meg selv - har ingen jeg kan bruke når det blir litt kaldere. Driver å fyller ut søknaden til NAV nå - skal få hjelp av ei dame på lønningskontoret til de få tingene jeg lurer på, så prøver vel å få sendt den før helga - greit å ha det unnagjort også. Det blir 54 uker permisjon på oss, sambo skal ha de 8 siste og så tar jeg 5 uker ferie når han begynner på jobb igjen - med bestemor som barnevakt i to uker får vi det til slik at vi får perm/ferie i hele 2008. Hater slik byråkrati/offentlige skjema osv for 27 uker og lille nurket mitt som vokser seg stor og sterk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. august 2007 #2157 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg knasker gaviscon jeg. Syntes det var helt i starten, men i det siste har jeg syntes det er kjempegodt . Nesten så jeg går rundt og venter på antydning på halsbrann . Jeg syns ikke det er godt, men så lenge det hjelper, så er det greit. Like greit å få unna søknaden til NAV ja. Syns ikke det var noe problem jeg egentlig, men det er kanskje fordi jeg får lønn som vanlig fra jobben min. Tok 44 ukers permisjon vi da, og med ferie og sånn, så blir det nesten ett år hjemme med babyen for oss også Grattis med 27 uker Ikke lenge igjen for deg helelr nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. august 2007 #2158 Del Skrevet 16. august 2007 for 27 uker. Jeg gruer meg til å gå høygravid om vinteren, da trenge jeg så mye ekstra gravidklær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. august 2007 Forfatter #2159 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har brukt vanlige topper og gensere fram til nå - ikke alle da selvfølgelig, men de med egnet fasong, og gjør nok det litt til Så får vi se hvor stor jeg blir på slutten - skal ihvertfall kjøpe meg en genser med plass til mage. Synes ikke det var så komplisert jeg heller Impala, var bare noen ting jeg lurte på, og nå har jeg fått svar på det, så da går søknaden i posten idag For min del betaler arbeidsgiver lønn, men ikke for sambo og da blir man lett forvirret Godt å være ferdig med det! Har levert perm.søknad til jobben idag også. Synes det er leeenge igjen enda jeg, men tor de jobbukene her kommer til å gå fort - fullbooket kalender og masse å gjøre, snart i gang med ansettelsesprosess av min vikar med alt det fører med seg av intervjuer, sjekk av referanser osv - alltid spennende å rekruttere nye folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. august 2007 #2160 Del Skrevet 16. august 2007 Synes ikke det var så komplisert jeg heller Impala, var bare noen ting jeg lurte på, og nå har jeg fått svar på det, så da går søknaden i posten idag For min del betaler arbeidsgiver lønn, men ikke for sambo og da blir man lett forvirret Godt å være ferdig med det! Har levert perm.søknad til jobben idag også. Jobben til mannen min betaler heller ikke lønn under hans permisjon, men det sender vi inn ett par måneder før han går ut i permisjon, for han vet jo ikke sikkert hva lønna hans er da. Det var det hans arbeidsgiver også sa at var vanlig hos dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå