angelou Skrevet 3. august 2007 Forfatter #2101 Del Skrevet 3. august 2007 Stor til alle som holder liv i dagboka mi mens jeg lever ferielivet. Har hatt en kjempefin ferietur, 10 dager med sol og 35 grader i skyggen og masse opplevelser. Har ikke vært noe problem å være gravid på ferie, faktisk har formen vært bedre enn på lenge Må innrømme at det er deilig å komme hjem likevel, å sove i senga mi var det beste jeg har kjent! Det beste av alt er at jeg fortsatt har ei uke ferie igjen, og den skal tilbringes hjemme, iallefall det meste av tiden. Jeg hadde bestilt fint vær til jeg kom hjem også, og jammen ser det ikke ut som om jeg får viljen min Magen lever sitt eget liv om dagen, det er masse bevegelser, og her en kveld dytta h*n et eller annet så hardt at det bula skikkelig så du kunne se det utenpå - moro! Den lille våkner skikkelig til hver kveld, og da har pappa`n kosestund med magen :rødme: Har våkna et par ganger av spark også nå, så merker at h*n er blitt større - det er bare kos det Rekker ikke noen dagbokrunde nå, men vil bare gi alle en stor klem og så må jeg jo for 25 uker! Tiden flyr når man har ferie gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. august 2007 #2102 Del Skrevet 3. august 2007 Så bra at formen er fin og at du koser deg med ferie Det er morsomt når det begynner å synes utenpå magen ja. Det gjør det jo hver dag her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 3. august 2007 #2103 Del Skrevet 3. august 2007 Så flott at du har hatt en god ferie , man trenger det. Høres helt fantastisk ut med alle de bevegelsene i magen, kjenner ingenting ennå jeg, men det kommer nok... Ha en fin dag og velkommen hjem fra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 3. august 2007 #2104 Del Skrevet 3. august 2007 Velkommen tilbake fra ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2007 #2105 Del Skrevet 4. august 2007 for 25 uker! Så fint at ferien gikk bra. Kos deg i helgen og med den siste uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. august 2007 #2106 Del Skrevet 4. august 2007 Bra at du er tilbake! Har savnet deg. Du er heldig som har enda litt ferit til gode nå. Nyt den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. august 2007 #2107 Del Skrevet 5. august 2007 Velkommen hjem fra ferie, og kos deg med magen litt for 25 uker. Under halvparten av svangerskapet igjen - tenk det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 5. august 2007 #2108 Del Skrevet 5. august 2007 Høres ut som at du har storkosa deg på ferie og for 25 uker!! Flott at du tok med litt godvær hjem til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. august 2007 #2109 Del Skrevet 6. august 2007 Så koselig med oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 7. august 2007 #2110 Del Skrevet 7. august 2007 litt for 25 uker. Og koser litt med magen din Kos deg med magen. Har magen blitt stor og god nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2111 Del Skrevet 7. august 2007 Magen min er akkurat passe stor den, veldig fornøyd med den jeg Synes selv den har stagnert litt, jeg lå jo helt på maks på SF-mål på sist kontroll, men synes ikke den har vokst så mye siden det, vanskelig å se det selv sikkert - alle andre sier den har vokst en hel del Nyter fortsatt late feriedager og har ikke lyst å begynne på jobb igjen, er ikke motivert i det hele tatt - blir jo bare et par måneder med forberedelse til permisjon, og ingenting spennende som skjer. Eller, det skjer jo masse spennende som jeg ikke får være med på fordi jeg skal ut i permisjon. Er uforskammet frisk også, så foreløpig ser det ut som det blir jobb helt ut - er litt glad for det, så håper det holder seg slik i tiden framover Måtte humre litt for meg selv, våkna her ei natt av at sambo lå og kosa med magen, og lille sparka som bare det - mens jeg sov - var akkurat som om far og barn sneik seg til ei lita kosestund uten at mamma skulle vite det :rødme: Har vært litt mindre aktivitet i noen dager nå, tror det har veldig mye med hvordan h*n ligger, så lenge jeg kjenner liv hver dag så bekymrer jeg meg ikke - er veldig avslappet gravid om dagen - DEILIG er det, må si det at denne måneden har vært den beste så langt i svangeskapet Imorgen skal jeg prøve å rekke en dagbokoppdatering også, har vært inne noen turer for å forsikre meg om at det går bra med alle sammen, men ikke lagt igjen spor. litt for at det idag er 100 dager igjen, og for at det bare et to uker til 3D UL. Stor til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. august 2007 #2112 Del Skrevet 7. august 2007 Koselig å høre fra deg. Syntes aldri magen min ble stor jeg, men når jeg ser på bilder så var den nok ganske diger ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 8. august 2007 #2113 Del Skrevet 8. august 2007 Så koslig med en liten oppdatering fra den kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. august 2007 #2114 Del Skrevet 8. august 2007 Så fint å høre at alt er bra, og at formen er fin Jeg lå også helt øverst i det grønne feltet på sf-kurven til å begynne med, men nå har det flatet ut, og selv om jeg per definisjon er høygravid, så syns jeg ikke magen er så stor egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. august 2007 #2115 Del Skrevet 9. august 2007 Synes ikke det SF-målet er noe betegnende for om magen er "stor" eller ikke...jeg synes selv at magen min er rimelig liten hvis jeg sammenligner med mange andre...men den ligger helt i ytterste del av grønnfeltet!! Legen sa også det, at det ikke akkurat beskriver om magen er stor eller ikke...det syntes han at jeg var et godt eksempel på! Når magen er kompakt og bratt blir jo kurven også litt bratt..hvis en har stor/vid mage så blir jo SF-målet lavere... Ikke lett å forklare!! Godt å høre at du har det så bra!! Det er HERLIG å være gravid når en føler seg i toppform og livet smiler!! Nyt hvert sekund!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2116 Del Skrevet 9. august 2007 Bare innom og for 26 uker jeg... Nå skal jeg spise frokost, nykokt egg og stekte baguetter og en god kopp te :kaffe: Deilig med fri altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. august 2007 #2117 Del Skrevet 9. august 2007 Grattis med 26 uker Den frokosten hørtes kjempedeilig ut Skal jammen meg lage meg god frokost i morgen jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. august 2007 #2118 Del Skrevet 9. august 2007 for 26 uker! Kos deg med fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 9. august 2007 #2119 Del Skrevet 9. august 2007 Håper det smakte med nykokte egg og stekte baguetter Og grattis med 26 uker! Ha en fortsatt flott torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. august 2007 #2120 Del Skrevet 9. august 2007 Hei hei Innom med en stor torsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå