Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det gjør vi :tommel:

Knøttet har jo til og med latt den kommende bestefaren få hilse på den. Ikke verst det... men han synes at det var litt "ekkelt" at noe drev å sparket inni meg da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: tror sambo synes det innimellom også :ler: Nurket har hilst på tanta si, men har ellers vært ganske sparsommelig med hilsener foreløpig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollet er som pappaen sin, og finnes ikke sjenert, så h*n har hilst på alle som har villet hilse på :ler:. Heldigvis så har det bare vært folk som har fått lov som har kjent på magen :).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, 23 uker allerede :overrasket:

Den siste tida kommer til å gå kjempefort :)

Kos deg videre på ferie :klem:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også tida har gått utrolig fort her.. Føler det var i går du skrev at du var gravid! Husker at jeg selv håpte sterkt den måneden, og vi hadde IKM samtidig, men at det var et skikkelig plaster på såret at det hadde klaffet for dere. Du er langt over halvveis! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på :) Koselig å lese at nurket har fått hilst på litt familie ;)

Ønsker deg en finfin helg angelou :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også tiden din har fløyet. Blir like overrasket hver gang over at det ikke er sååå lenge igjen eller hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom med en liten :klem: og oppdaterer meg litt. Har jo vært vekke så lenge, så da tar det litt tid å komme inn igjen i alles utvikling de siste ukene. Ha en fortsatt god og fin sommer med mann og mage :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! Håper du har en fin ferie! Jeg er bare innom for å oppdatere meg litt, og er egentlig ikke her.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...