angelou Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2021 Del Skrevet 9. juli 2007 Det passer jo fint da Pasha, at du skal til legen først, for da er det jo fort gjort å ordne legerklæring Bippe - det er ikke så ille altså, er vel bare undertegnede som er litt kontrollfreak også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. juli 2007 #2022 Del Skrevet 9. juli 2007 Men det er jo greit å ha alt sånn i orden, så man vet at man reiser trygt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. juli 2007 #2023 Del Skrevet 9. juli 2007 fant dette på siden til reisebyrået Gravide må f.o.m svangerskapets 8. mnd framlegge legeerklæring om flytillatelse ved innsjekking. Enkelte flyselskap kan ha avvikende regler. Informasjon om disse får du av din selger. Så da går det nesten akkruatt uten (8mnd begynner i uke 33).. men ber uannsett om legeerklæring ja. dumt å ta noen sjanser på å ikke komme med.. ( iallefall på hjemveien).. og legeerklæringen bør vel også være på engelsk.. de prater jo ikke akkruatt norsk dit jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2024 Del Skrevet 9. juli 2007 Hadde nok hatt den på engelsk ja Og siden du skal til legen uansett så er jo saken biff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 9. juli 2007 #2025 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvorfor sier man at saken er biff? Hvorfor ikke pasta eller salat eller noe? :klø: (Vannmelon som plutselig kom i det filosofiske hjørnet da hun så at saken var biff... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2026 Del Skrevet 9. juli 2007 Hm - saken er vannmelon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 9. juli 2007 #2027 Del Skrevet 9. juli 2007 Har kanskje ikke samme schwungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2028 Del Skrevet 9. juli 2007 Litt enig med du, hadde vært moro å vite bakgrunnen for uttrykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 #2029 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei hei Jeg mener å ha hørt at det i flere flyselskaper er fra og med 7 mnd at en trenger legeerklæring :klø: Men jeg kan jo ta feil Ikke dumt å ha med seg uansett Ha en flott dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2030 Del Skrevet 9. juli 2007 Varierer vel litt fra selskap til selskap vil jeg tro Jeg flyr med norwegian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #2031 Del Skrevet 9. juli 2007 Nå må jeg skjerpe meg - har mest lyst å :kaffe: nå, men er jo ikke ferie helt enda ******angelou tar seg sammen og gjør noe fornuftig****** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. juli 2007 #2032 Del Skrevet 9. juli 2007 varierer nok veldig ja... og de med stor mage blir nok oftere stoppet/spurt om legeerlæring enn de med mindre mage... selv om de er like langt på vei.. slike ting er jo vansklig å se. tar uannsett med meg legeerkærling jeg da.. best å være på den siker siden.. så slipper jeg å måtte være igjen enten her i norge eller der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #2033 Del Skrevet 10. juli 2007 Atter en dag har kommet og hva betyr det - jo - enda en dag mindre til jeg skal ha ferie Og idag er det kort dag, og imorgen har jeg fri og skal til jordmor igjen :juhu: Og nå SKAL det slutte å regne snart, for jeg skal på konsert ikveld og vil ikke bli våt :slåss: Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 10. juli 2007 #2034 Del Skrevet 10. juli 2007 Ha en fin dag du også. Snart er det ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. juli 2007 #2035 Del Skrevet 10. juli 2007 Du skulle på Metallica, ikke sant? Solgte billetten min i går jeg... Hadde aldri trodd jeg skulle selge en Metallica-billett, men tror ikke jeg orker å stå oppreist i de timene det varer. Jaja, har sett de flere ganger før, så på en måte greit. Men samtidig vet jeg jo hva jeg går glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 10. juli 2007 #2036 Del Skrevet 10. juli 2007 Skal du på konsert i kveld? Ser dårlig ut med tanke på regn, men sikker på at det uansett blir en kjempe opplevlse. Mange av mine kollegaer og venner som skal dit også. De har pakket regnklær! Kos deg masse i kveld og lykke til hos jordmor i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #2037 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg har aldri sett de før - men gruer meg til å stå alle timene jeg også ja, men tror det er verdt det Har faktisk aldri vært på storkonsert jeg, så det blir vel en opplevelse bare det. Fikk se spillelista fra konserten de spilte på søndag - og det er bare gammelt - passer oss UTMERKET :juhu: Regntøy må med ja, men ifølge værmeldinga så skal det faktisk bli opphold på ettermiddagen, så jeg håper den stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 10. juli 2007 #2038 Del Skrevet 10. juli 2007 Har aldri vært en stor fan av de jeg, men de gode gamle kjenner jeg jo. Krysser fingrene for oppholds! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #2039 Del Skrevet 10. juli 2007 Takk Jeg digga Metallica i mine yngre dager, men nå er jeg nok mer ei pop-jente - derfor jeg er glad de spiller låter fra den gangen jeg hørte MYE på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 10. juli 2007 #2040 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg skal også til Metallica konsert i dag. Gleder meg som en unge. Det blir moro. Og Turboneger og HIM er oppvarmingsband. Kunne ikke vært bedre. Det viktigste er å ha god og behagelig skotøy og regnjakke. Alt annet ordner seg. Jeg så U2 på Valle Hovin når de var der. Det går an å finne sitteplasser på sidene. Men da må du ha med sitteunderlag. Sånn i tilfelle det blir for tungt for deg å stå. Jeg er i fin form i dag så jeg tror det skal gå bra. Bestilte forresten time til første kontroll, 30. juli. Da er jeg i 11. uke. Gleder meg til det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå