Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:digge::flekke::5::heiajente::danser::smoke::vin::jepp: :juhu:

Juhu - endelig en mulighet til å feste igjen, og når det er interaktiv festing så kan jeg jo røyke og drikke uten at det går utover noen også :ler:

:hoppe: for 21 uker :)

Skrevet

:kaffe: er litt trøtt enda men...................................

:danse: :smoke:PARTY :skaal:

Skrevet

Stuper rett inn i festen jeg også :juhu: :danser::hoppe:

Gratulerer med 21 uker. Nå går det virkelig unna med deg ;).

:klem:

Skrevet

Er det her det er fest?

:danser::skaal::hoppe: :juhu:

Så kos at mannen din har kjent spark. Men kjenner til at de ikke er veldig tålmodige. "Jeg kjenner nå, og da må du sparke nå". :ler:

Ha en fin dag, vennen.

Skrevet
Juhu - endelig en mulighet til å feste igjen, og når det er interaktiv festing så kan jeg jo røyke og drikke uten at det går utover noen også :ler:

Jeg kan gjerne drikke litt for deg jeg! :sjarmor:

Røyken kvitta jeg meg med for over 7 år siden, så den kan du egentlig få lov å beholde. :ler:

Skrevet

SLutta for 3,5 år siden jeg også, men festrøyker enda :)

Skrevet

Grattis med både 100 sider og 21 uker :juhu: :danser:

Skrevet

Jeg vil også være med på fest! :hoppe:

Skrevet

At det går an - jeg har ikke fått gjort en dritt på jobb idag jeg, bare dilla, snakka med folk på telefonen, msn og med folk som har vært innom. Må være all den festinga som tar på :ler:

Så nå pakker jeg sammen og drar hjem - ingen vits i å være på jobb lengre iallefall - blir vel likar i morra :ler:

Skrevet
At det går an - jeg har ikke fått gjort en dritt på jobb idag jeg, bare dilla, snakka med folk på telefonen, msn og med folk som har vært innom. Må være all den festinga som tar på :ler:

Så nå pakker jeg sammen og drar hjem - ingen vits i å være på jobb lengre iallefall - blir vel likar i morra :ler:

Trodde det var jeg som hadde postet i feil dagbok jeg gitt.. Sånn har dagen min også vært.. Skylder på all den festinga jeg også.. :ler: Rai Rai!

Skrevet

Party!!Gratukerer med 21 uker og 100 sider :danse: !!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Samboerne er veldig søte når de forbereder seg på å bli pappa ja, helt enig :rødme:

Min fortalte stolt til jordmor at han hadde lest hele hakkespettboka for førstegangsfedre :ler: Hun hadde aldri hørt om den, men hun lo nå litt, hun og :)

Grattis med 100 sider :overrasket::danser:

Skrevet

Klarer jeg også å skvise meg inn på side 100 tro?

Grattis i alle fall :)

Skrevet

:klem: til alle sammen. Samboeren min har lest hakkespettboka for førstegangsfedre minst to ganger og morer seg med høytlesning fra den når vi har besøk også :ler:

:Gjesp: Er så trøtt, har sovet skikkelig dårlig i to netter, hatt ordentlige mareritt :forvirret: Natt til igår drømte jeg at vi var på sykehuset, men det var ikke sykehuset her, og det var en utenlandsk lege som ga meg 1 liter med guffe i blodet fordi jeg manglet folat. Og så skulle han sjekke hjertelyden, fant den ikke og nekta å få noen andre til å prøve - våkna av at jeg var helt fortvila. Og i natt drømte jeg at jeg begynte å blø og mista lille nurket :forvirret: Det verste med å drømme slik er at det sitter i kroppen hele dagen etterpå, blir helt utafor jeg :sjenert:

Så jeg håper jeg bare drømmer søte drømmer i helga :)

Og der sparka nurket for første gang i dag også gitt - morn lille venn :rødme: '

I dag SKAL SKAL SKAL jeg være effektiv på jobb, kommer innom igjen på dagbokrunde på slutten av dagen :)

Skrevet

De drømmene dine kjenner jeg godt igjen. Den siste uken har vært helt forferdelig. Nye, ekstreme drømmer hver natt.. Ha en bra jobbdag da snuppa!

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke hatt noe særlig med mareritt angående graviditeten, men de jeg har hatt har handla om å begynne å blø. Det er IKKE noe trivelig. Godt knøttet ditt vet å trøste mammaen sin :).

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...