angelou Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #1941 Del Skrevet 28. juni 2007 Disse mannfolka er jo bare så gromme når det er snakk om at de skal få et lite nurk de kommer til å få et spesielt forhold til :rødme: Er så moro å se hvor stolt sambo er når han forteller folk at han har kjent spark - er det noe rart man blir nyforelska av å være gravid sier jeg :rødme: Har ingen vordende onkler vi da, men to vordende tanter som er tussete, jeg er eldst, så det er første tantebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juni 2007 #1942 Del Skrevet 28. juni 2007 Disse mannfolka er jo bare så gromme når det er snakk om at de skal få et lite nurk de kommer til å få et spesielt forhold til :rødme: Er så moro å se hvor stolt sambo er når han forteller folk at han har kjent spark - er det noe rart man blir nyforelska av å være gravid sier jeg :rødme: Det samme sier jeg også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. juni 2007 #1943 Del Skrevet 28. juni 2007 Ja, vordende og ikke minst nybakte fedre er det aller beste. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. juni 2007 #1944 Del Skrevet 28. juni 2007 Innom med en stor torsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. juni 2007 #1945 Del Skrevet 28. juni 2007 Og her er alt fremdeles fryd og gammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #1946 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja, man skal IKKE klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #1947 Del Skrevet 29. juni 2007 Endelig fredag igjen Synes ukene går ganske fort jeg, selv om jeg egentlig bare går og venter på å få ferie. Det er bra det, samtidig er det greit at det er to uker igjen til ferien også, slik at jeg rekker å få unna alt jeg skal gjøre på jobb. I helgen har jeg ingen planer, så det blir vel å vaske og rydde litt hjemme, slappe av og være litt sosial med noen venner. Kanskje trimme litt. Er litt sliten om dagen, så orker ikke så veldig mye annet enn å være på jobb, skulle ønske jeg hadde energi nok til å være mer fysisk aktiv, men prøver iallefall å trimme litt i helgene Håper alle får ei fin helg To uker igjen til ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. juni 2007 #1948 Del Skrevet 29. juni 2007 Ikke alltid greit å ha overskudd til å trene nei, kjenner meg igjen der. Men det er jo fint at kroppen selv sier ifra hva den orker da Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. juni 2007 #1949 Del Skrevet 29. juni 2007 Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 29. juni 2007 #1950 Del Skrevet 29. juni 2007 Gravide folk skal ikke trene. De skal ligge på sofaen med beina høyt, og den eneste trimmen man bør få er fram og tilbake til kjøkkenet for å hente potetgull og cola. (det kommer til å bli kyllings verden som gravid!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. juni 2007 #1951 Del Skrevet 30. juni 2007 God helg Angelou!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. juli 2007 #1952 Del Skrevet 2. juli 2007 Gravide folk skal ikke trene. De skal ligge på sofaen med beina høyt, og den eneste trimmen man bør få er fram og tilbake til kjøkkenet for å hente potetgull og cola. (det kommer til å bli kyllings verden som gravid!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #1953 Del Skrevet 2. juli 2007 Ja, da skulle jeg blitt rund og god etterhvert du Kostholdet har egentlig ikke vært noe problem - for graviditeten har hos meg ført til at godterisuget nesten har vært fraværende. Cola kunne jeg nok fått i meg litersvis av hver dag, men har valgt å prøve å unngå det da I helga har jeg: Sovet 12 timer hver natt Nesten uten å våkne Vært i byen med noen venner, henta bursdagsgave til lillesøster som jeg har bestilt for flere måneder siden og glemt Vært ute og spist middag sammen med kjæresten :rødme: Vaska hele huset Lest masse Med andre ord - enda ei avslappende og rolig helg - just the way I like it Har fått ordna flere ting til ferien, og har for alvor begynt nedtellingen nå - 9 dager igjen Skal ha fri neste onsdag, så da blir det en dag mindre enn to fulle arbeidsuker. Og hey - hver dag teller altså I dag har jeg store planer om å være effektiv på jobb - så da bør jeg vel kanskje snart begynne. Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 2. juli 2007 #1954 Del Skrevet 2. juli 2007 Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. juli 2007 #1955 Del Skrevet 2. juli 2007 Sov masse nå du. Blir ikke mye søvn når du blir mamma hvertfall. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. juli 2007 #1956 Del Skrevet 2. juli 2007 Sov masse nå du. Blir ikke mye søvn når du blir mamma hvertfall. Eller på slutten av graviditeten for den saks skyld.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #1957 Del Skrevet 2. juli 2007 Noe så kopete. Jeg må ha legeerklæring fordi jeg skal fly - flyselskapet krever det. Og så ringte jeg legen da, og sa det at jeg skal til jordmor neste uke, og om han bare kunne skrive en legeerklæring hvis jeg ringte når jeg hadde vært der og sa hvordan det hadde gått. Neida, det kunne han ikke. Så enden på visa: Svangerskapskontroll hos jordmor neste onsdag, og legetime på torsdag. Kontordama til legen sa "da tar vi en ordinær svangeskapskontroll, ta med urinprøve". Vet du hva sa jeg, det kan da ikke være nødvendig siden jeg skal på ordinær svangerskapkontroll dagen før Sikkert veldig mye som forandrer seg på en dag liksom. Tenkte jeg kunne avlyse jordmortimen, og heller ta en vanlig svangerskapskontroll hos legen, men så har sambo ordna med jobben så han får fri, og jeg vil heller gå til jordmor sammen med han, så det blir ikke aktuelt. Neste kontroll er jo hos legen uansett, for da må jeg ta blodprøver igjen - og da blir det altfor lenge å vente før jeg skal til jordmor igjen synes jeg. Jaja, jeg kan da gå til legen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. juli 2007 #1958 Del Skrevet 2. juli 2007 Erremulig Hva slags flyselskap skal du reise med som krever legeerklæring når du er "så kort" på vei? Trodde det var 8 uker før termin utenlands og 4uker innenlands på korte turer som var greia jeg.... Personlig vil jeg helst slippe noe mer flying nå. Plagdes fryktelig sist jeg fløy med kribling og stikking i beina og da var jeg bare 16-17 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #1959 Del Skrevet 2. juli 2007 Norwegian - jeg ringte dit, og grensen dere er på 4 uker igjen til termin, MEN, du kan komme til å bli stoppet på enkelte utenlandske flyplasser og bør derfor ha legerklæring. Better safe than sorry tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. juli 2007 #1960 Del Skrevet 2. juli 2007 Husk på støttestrømper når du er ute og flyr da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå