Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei :)

Flere som har lyst å grille i helgen :ler: Det har jeg og. Det er jo sååå godt. nam nam.

Ha en superduper helg, og riktig god pinse.

stor :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Floradix formula er et flytende tilskudd som bl.a. inneholder mye jern. Den skal være snill med magen, og kan kjøpes i mange dagligvareforretninger. Jeg prøvde den en gang for lenge siden, men syntes den smakte :eeeh: . Heldigvis gjør ikke alle det, verdt å prøve :)

Skrevet

Jeg har også planer om å grille! Handla inn hamburgere, pølser og kyllingfileter, så nå skal det grilles til den store gullmedalje!

Håper du får en fin pinse, angelouvennen! :klem:

Gjest Madden
Skrevet

Blodprosent/Hb, trenger ikke være lav selv om jernverdiene dine er det! Ta jernpreparat du hvis legen anbefaler det, du kan sikkert finne noe som funker for deg mht påvirkning på mage/tarm! Jeg hadde ingen bivirkninger av Niferex, men dette er veldig individuelt, så du må nesten bare prøve deg frem! :)

Håper du har fått grillet litt i helga! Jeg fikk intenst lyst på grillmat etter å ha gått forbi mange altaner med god grill-lukt i dag! :ler: Vi hadde bare pølse og potetsalat i hus da...så det var ikke direkte spennende kan du si! Men det smakte!! :)

:klem:

Skrevet

Ble ikke noe grilling i helga, men veldig mye annet godt da :)

Må :juhu: for Mrs N og Frida Forsk :juhu: Blir helt rørt jeg, tenk at nå begynner de å føde her inne :ler:

Og så må jeg :hoppe: for 15 uker

Skrevet

Det går så fort nå :hakeslepp: Hadde jeg aldri trodd jeg skulle si, men det er litt godt også da :klem:

Skrevet

du er 15 uker - og Pi@ har bare 13 uker igjen! :sjokk:

:ler:

-og her i gården er det bare snaue 4 uker igjen! :sjokk:

og Mrs N og Frida Frosk har allerede blitt mammaer :sjokk:

det går jo virkelig fremover! nå mangler bare sola så er alt topp :ler:

håper du har kost deg i pinsen :klem:

Skrevet

Åj, her har det skjedd saker og ting.. Ble nesten litt stressa jeg nå. Plutselig så er det vi som føder.. Wæh!... :ler:

15 uker! :hoppe:

Skrevet

I dag gikk jeg på vekta igjen, og har til nå gått opp 2,2 kilo. Må vel egentlig si meg ganske fornøyd med det tror jeg. Var hos legen for to uker siden, og det var sist gang jeg veide meg hjemme, da hadde jeg gått opp 1,5 kilo. 700 gram på to uker er vel ikke så verst :tommel: Synes ikke det er så aller verst når jeg tenker på at aktivitetsnivået mitt har vært helt på bunn i et par måneder. Har gått tur et par dager nå i det siste, og kjenner at lysten og energien til å bevege seg har kommet tilbake.

I helga har jeg vært skikkelig sippeguri, hatt besøk hele helga, og det har vært kjempekoselig, men igår var jeg så sliten i hodet av å være "PÅ", og så fikk vi besøk igjen, hadde mest lyst å sette meg ned å grine jeg. Heldigvis ble de ikke så lenge, og etter de hadde reist fikk jeg ligge i fanget til samboer og bli kosa med mens jeg så Akutten :rødme: Det er førstehjelp for survete hormonbomber det.

I morgen har jeg time hos jordmor, å, jeg håper sånn at jeg får høre hjertelyden. Kommer til å dø av angst hvis hun ikke finner den :ler: Sambo hadde ikke mulighet til å være med, litt dumt, men han får vel ta det igjen. Har lydopptaker på mobiltelefonen, så får vel bruke den :)

Skikkelig sløv uke på jobb, bare tre arbeidsdager for min del. Må vel ta meg sammen å gjøre noe fornuftig :sjenert:

Skrevet

Jeg brukte mye tid før den første jm-timen på å bestemme meg for om jeg ville hun skulle høre etter hjertelyden eller ikke, men så var jeg bare 11+3 (i følge gammel termin). Glad jeg endte opp med å prøve :). Jeg hadde psyka meg veldig opp på at hun ikke klarte å finne den, men jeg hadde nok blitt fryktelig bekymra....

Lykke til i morra.

Gjest Bertine
Skrevet

15 uker!!? oi! JA tiden går heldigvis fortere nå.. jeg er ifølge ul 12+1 idag, men klarer ikke helt tro det da.. ifølge mine egne beregninger er jeg ikke 12 uker før på torsdag.. men men.. det er bare snakk om ett par dager ;)

Jeg koste meg med akutten igår også.. herlig å bare ligge på sofaen å la tv underholde meg litt.. :ler:

:klem: ha en fin dag.

Skrevet

Spennede med jordmor i morgen altså. Sikker på at det blir stort. Så lurt med opptak på mobilen! Det skal jammen jeg også bruke. Min samboer er også borte neste uke, så han blir heller ikke med.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Gratulerer med 15 uker da :)

Jeg er sikker på at jordmor finner hjertelyden, de er jo så proffe på sånt! Jordmoren "min" bare kjente litt på magen så pekte hun plutselig og sa "der skal jeg lytte", og det var blink med en gang :) Du skriver vel referat her, håper jeg :)

Skrevet

15 uker!!! :sjokk: Jeg blir skremt hvor fort tiden går, men det er jo bra da for vi ser jo fram til noe stort!!!! :juhu:

Jeg tipper også at jordmor finner :hjerte: -lyden men jeg husker hun måtte lete litt de første gangen og prøve flere plasser på magen. De sekundene var lange gitt. Men så kom den deilige tøff-tøff-lyden. Jeg hadde med meg mamma på en kontroll en gang og hun syntes den lyden var så morsom!!! Høres ut som en gammel båt! :ler:

Kan du ikke snakke med jordmor angående jern-tilskudd også. Kanskje hun har noen gode tips?

Lykke til i morra, og ha en fin, kort arbeidsuke! :klem:

Skrevet

Bra beskrivelse: "Tøff-tøff lyden"... :ler: Det var litt spikeren på hodet.

Masse lykke til i morra, Angelou, vi har litt å fortelle om i morra kveld begge to. Jeg skal huske å komme innom her og sjekke altså :)

-Og gratulerer med 15 uker! Her går det unna altså :icon_smile:

Skrevet (endret)

Lykke til hos jordmor i dag :klem:

Endret av Toblerone
Skrevet

Lykke til i dag! Gleder meg til å høre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...