Eeyore Skrevet 21. mai 2007 #1701 Del Skrevet 21. mai 2007 Morsomt veddemål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. mai 2007 #1702 Del Skrevet 21. mai 2007 I dag har jeg trang genser og mammabukse på jobb - spent på hvor lenge det går før noen tør å spørre meg, for foreløpig kan jeg nok komme unna med at jeg bare har lagt på meg litt Er bare sjefen min og et par andre som veit det på jobben, to av de jeg er mest sammen med har vedda om hvor lenge det går før noen tør å spørre meg, og hvem som kommer til å spørre først Jeg var også superspent på når noen kom til å spørre i starten. Det gikk maaaaaaaaaaange uker . Faktisk først de to siste ukene folk har tatt det som en selvfølge at jeg er gravid, før det er det faktisk flere som bare har holdt kjeft . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #1703 Del Skrevet 21. mai 2007 Selv tør jeg ikke spørre før det ser ut som om de skal føde, fordi jeg er så redd for å tråkke i salaten Men, vet av erfaring, at det finnes en del damer her (eller sladrekjerringer som jeg liker å kalle dem) som ikke bryr seg om det, og er verdens minst fintfølende Og de spør gjerne noen andre enn meg.... Nå har jeg ikke sagt til noen at det er en hemmelighet, så det sprer seg vel uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. mai 2007 #1704 Del Skrevet 21. mai 2007 Artig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mai 2007 #1705 Del Skrevet 21. mai 2007 Var det noen som spurte deg idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. mai 2007 #1706 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei hei Morsomt veddemål ja Er og spent på hvor lang tid det gikk før noen turte å spørre deg :) Ha en strålende tirsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 21. mai 2007 #1707 Del Skrevet 21. mai 2007 Når folk skal begynne å spørre... De fleste rundt oss får vel høre det gjennom jungeltelegrafen, så det måtte være sånne perifert kjente, eller hva? Hvis ikke du skal holde det sånn noenlunde hemmelig på jobb da. Har ikke blitt spurt om det ennå jeg heller, men noen av de som vet om det mener det begynner å synes nå... Har du kjøpt deg mammabukser alt du din heldiggris... Jaja, kryper vel til korset snart jeg også, det er veldig behagelig å få pustet ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. mai 2007 #1708 Del Skrevet 22. mai 2007 Gleder meg til folk på jobben får visst det jeg! Jeg jobber bare med menn og begynner å bli litt lei gutteklubben grei... Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #1709 Del Skrevet 22. mai 2007 Ingen som har spurt enda, men idag har jeg bare vært på kurs med folk jeg nesten ikke kjenner Fikk en del lumske blikk på jobben igår Det varierer veldig hvor stor magen er også da, for innimellom er jeg veldig oppblåst, og da er magen svær, men når jeg ikke er det er det bare en liten kul der.... ....Jeg liker kulen min jeg :rødme: Oi - glemte nesten å for 14 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 22. mai 2007 #1710 Del Skrevet 22. mai 2007 Grattis med 14 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. mai 2007 #1711 Del Skrevet 22. mai 2007 14 uker Nå begynner ukene å rase avgårde her gitt!! Ikke sååååå lenge til UL igjen! Og så er det snart fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. mai 2007 #1712 Del Skrevet 23. mai 2007 jeg synes det var moro å se hvor stor mage jeg måtte ha før folk turte å kommentere den 14 uker! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 23. mai 2007 #1713 Del Skrevet 23. mai 2007 for 14 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #1714 Del Skrevet 23. mai 2007 Slik som jeg nyser Er ikke noe særlig plaget av pollen, annet enn at jeg nyser konstant i hele mai stort sett Ikke lenge til jeg skal føde Nei, det vil jeg ikke tenke på en gang enda, er glad for at nurket skal ligge i magen min en stund til før h*n kommer ut ja Men, det er bare tre uker til UL idag Jeg får så sinnsykt krampe/stikninger i høyre rumpeball når jeg går mye i trapper, henger opp klær, vasker gulv osv. Men, det er bare da - kjenner ingenting når jeg går tur og sånn - noen som tror de vet hva det er? Tenkte jeg skulle høre med jordmor neste uke, men så er det mulig jeg må reise bort i en begravelse og må nok utsette timen. Ellers er formen ganske bra om dagen, jeg har veldig mye vondt i hodet - prøver å pøse på med vann, sove litt når jeg kommer hjem fra jobb, men det vil liksom ikke gå bort - er visst ganske vanlig har jeg hørt, så får vel leve med det. Har også litt halsbrann, men vann hjelper mot det også - blir sunn av dette altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. mai 2007 #1715 Del Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer med 14 uker Jeg fikk spørsmål fra en av mine pasienter allerede for over en måned siden om jeg var gravid. Hun så det på ansiktet mitt, det hadde visstnok fått et nytt uttrykk som var vanlig for gravide, sa hun. Jeg hadde jo enda nesten helt flat mage da. Ble litt overrumplet, men bekreftet at jeg var det. Hun sier hun skal strikke sokker til babyen, og er veldig opptatt av det Nå har magen begynt å komme, og folk titter litt ekstra, men ingen tør å spørre Ser du er plaget med stikkinger i baken? Jeg har det også sånn av og til, og mistenker at det er isjasnerven som irriterer litt. Har det kun på venstre side da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. mai 2007 #1716 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har en venninne som er litt fyldig og faren min klarte å tråkke skikkelig i salaten og spørre om hun var gravid Så jeg skjønner godt at folk vegrer seg for å spørre. Det der med muskelen i rumpa kan du forresten spørre Pi@ om, hun har hatt problemer med den og fikk ordnet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 23. mai 2007 #1717 Del Skrevet 23. mai 2007 Kan nok være isjiasnerven som ligger i klem ja. Jeg har hatt det samme, men fysioterapi har hjulpet meg. 14 uker! Var forresten ingen som turde spørre meg om jeg var gravid før jeg var 22-23 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. mai 2007 #1718 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er virkelig morsomt å se hvor langt man kommer før folk tør å spørre...ingen som har spurt meg hittil...men det kan jo komme av at mesteparten av de jeg jobber med vet det allerede da! Har fått endel lange blikk i garderoben (av damer fra andre avdelinger..) kan jo komme av mammabuksene da...for magen er liksom ikke så innmari stor enda! Jeg holder også en knapp på isjasnerven..men det kan jo også være bekkenløsning da..jeg var sikker på at det var nerve i klem, men fikk klar beskjed om at det er bl! Du får høre med lege..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. mai 2007 #1719 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg skal ikke skremme deg men min bekkenløsning startet med sånn stikking på den ene siden. Sjekk det ut jo tidligere jo heller og få hjelp. Prøv å ikke overbelaste, løfte tungt til du finner ut av hva det er, er mitt råd! Jeg tror jeg fikk de første spm i uke 16-17 men jeg fikk tidlig mage også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. mai 2007 #1720 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei hei vennen for 14 uker Syns tiden går fort jeg. Håper det gir sei med den stikkingen altså. Søsteren min hadde veldig mye vondt i hodet tidli i svangerskapet, men det ga sei til ca uke 15 en gang tror jeg å huske God natt, sov godt snuppa natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå