Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ha en flott og gravid dag angelou! :) Spennendes å følge med deg i denne tida :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte også med gravidbukser i den tiden du er nå! Det er så mye mer behagelig enn disse trange buksene.

:gravid: 13 uker :gravid:

Tenk at du er 13 uker allerede. Slapper du av mer nå???

Ha en fin dag!

Skrevet

Da har jeg kjøpt meg to kjempefine bukser, de var like da, men i forskjellige farger. Veldig fornøyd, for jeg sliter med å finne bukser som passer ellers, og den første jeg fant satt som et skudd, så da kjøpte jeg likegodt to :ler:

Men ,hjelp, når jeg fikk dem på meg, DA så jeg gravid ut da :overrasket:

Ellers slapper jeg veldig mye mer av nå ja, den siste uka har gjort underverker, og så hjelper det med humørsyke, pupper som sprenger seg ut av bh`n og fryktelig trøtthet - føler meg kjempegravid :ler:

Når jeg mista husker jeg at symptomene gikk helt over omtrent ei uke før jeg begynte å spotte, så derfor føler jeg meg ganske trygg nå

Skrevet

Jeg begynte også med gravidbuker rundt uke 13.

Grattis med 13 uker forresten - godt hvor hver eneste uke som går ikke sant?

Hvor langt var du på vei da du mistet sist gang forresten?

Jeg var bare 6 uker, men det er ikke lite man rekker å glede seg de to ukene man er klar over graviditeten altså. Heldigvis så ser det jo ut til at det skal gå bra for oss begge denne gangen. :kose:

Skrevet

Jeg var 11 uker på vei når jeg mista sist, så hadde egentlig begynt å slappe av og tenke at dette går veien når det gikk galt. Men, sånn gikk det dessverre ikke :sjenert: Er nok litt derfor det har tatt litt tid før jeg greide å senke skuldrene denne gangen, og bare være "normalt" bekymra. Men - NÅ går alt så meget bedre :tommel: Det var nok denne spiren vi skulle ha :rødme:

Og for hver uke som år gleder jeg meg litt til, og slapper litt mer av - så om noen uker kommer jeg nok til å være så avslappa som jeg aldri har vært før :ler:

Godt å høre at flere begynte med mammabukser på dette tidspunktet - jeg synes det er veldig stas å få mage, men synes kanskje den er litt stor til bare å være 13 uker. Hadde ikke forventet at den skulle komme så fort :) Godt det er langhelg nå, tenkte jeg skulle overraske alle på jobb med å komme struttende på mandag :ler:

Skrevet

Blir artig å høre reaksjonen på struttende mage på mandag da :)

Blir langhelg på deg også skjønner jeg?

:klem:

Skrevet

Koselig å lese her inne... Nyt tiden og den voksende magen framover nå. :)

Skrevet

Langhelg ja, tar fri fredag jeg :) Trenger det, og sjefen min synes det er HELT greit at jeg bruker opp noe overtid ;) Får ikke logga meg på msn :sur:

Skrevet

Godt med langhelg ja :sjarmor:

Får du ikke logga på?? Jeg titta nemlig nettopp etter deg der uten å finne deg :tristbla:

Skrevet

Det står bare at gateway er frakoblet, når jeg trykker på reparer skjer det ikke no :tristbla:

Skrevet

Vi får prøve igjen imorgen :) Skal surfe litt facebook :) ha en fin kveld da :klem:

Skrevet (endret)

Ja facebook er det store om dagen gitt. Har kasta bort noen timer der jeg også ;)

Jeg husker også at jeg syntes det var veldig tidlig å få mage i uke 13 men magen vokste veldig i rykk og napp. Som du sier så blir det plutselig mer mage når en får på gravidbukser. Men det er jo så hyggelig!!! :gravid:

Aller mest er det vel en selv som føler seg litt stor tror jeg. Det er jo litt uvandt!

Endret av smile
Skrevet

Har styrt litt unna Facebook jeg da....bare vet med meg selv at jeg kommer til å bli totalt hekta hvis jeg først begynner. Syns vel egentlig at jeg bruker nok tid forran data'n som jeg gjør.

Dessuten så er jeg litt skeptisk til å legge ut info om meg selv på sånne nettsamfunn, selv om jeg har skjønt at man styrer selv hvem som kan lese profilen din osv.

Gjest Madden
Skrevet

Synes ikke det er tidlig å begynne å bruke mammabukser jeg heller...jeg begynte vel før uke 12 jeg tror jeg..ihvertfall iblant...fordi magen var så oppblåst og da var det godt å ikke ha noe som strammet! Og så føler man seg bare sååå gravid når man har på mammabukser..og som du sier..da kommer magen frem også!! :rødme:

Det er ikke så lett å la være å bekymre seg når man har opplevd skuffelse før..men man får heller tenke litt på at sorgen blir ikke noe lettere om man ikke har gledet seg fælt hvis det skulle gå galt tidlig...da har man heller hatt dobbel sorg egentlig...Det finnes ikke noe bedre enn å være i lykkerus over å være gravid, så hvis en klarer å legge de vonde tankene litt til side så får både en selv og barnet det så mye bedre!! ;)

Uansett så må jeg gratulere med passerte 13 uker!! Så herlig!!! :hoppe::klem: Synes tanken din om at det var akkurat denne spiren dere skulle få er kjempefin! Sånn er det bare, det var dette lille knøttet som skulle komme til dere! :hjerte:

Skrevet

Så bra at du fant deg bukser da :)

Jeg har 4 like bomullsbukser fra HM, men i forskjellige farger da. De er knallgode å gå :)

Begynte vel med mammbukser jeg også rundt uke 14. Tror det var mye luft i magen i starten, for livmora var jo bare såvidt kommet over "skambeinet" (liker ikke det ordet altså). Men det er mye behagligere da, og det er det viktigste syns jeg.

Skrevet (endret)

Åj, mage og mammabukser alt nå.. Det er liksom en helt fremmet verden for meg dette. Jeg ser liksom ikke for meg at det skal bli ett tema før i uke 20 eller noe.. Håper jeg blir overrasket.. :ler:

Endret av Isdronningen
Skrevet

Innom med en klem til Angelouvennen. :klem:

Skrevet

Smile - litt uvant da, men for all del, bare stas :)

Havfrua - jeg er ikke så veldig hekta på Facebook, men surfer innom der fra tid til annen. Jeg er også veldig skeptisk til å legge ut bilder etc av meg selv, så har ikke lagt ut noe, uansett om jeg bestemmer hvem som ser det eller ikke. Men ser gjerne på andres :sjarmor:

Madden - det er ikke lett å ikke bekymre seg nei, og fram til jeg var på UL 11+2 var det nok mer bekymring enn glede for min del på grunn av hvordan det gikk sist og blødningene. Etter at vi fikk se den lille spiren så har jeg bare begynt å glede meg mer og mer, så nå ser jeg bare framover. Og ja, man føler seg kjempegravid med mammabukser :ler:

Impala - jeg tror også det er mest luft, merker at ting går litt tregt i systemet om dagen. Ubehagelig er det, så veldg godt med bukser som passer over magen :)

Isdronningen - bare vent, den kommer før du aner, for to uker siden var magen min flat som ei pannekake :ler: Ehm, ok, ikke akkurat, men ikke noe mindre flat enn vanlig da :ler:

Frida Frosk - en stor klem tilbake til froskevennen og rumpetrollet :klem:

Skrevet

Nattens sinnsyke drøm:

Drømte at sambo var hos sin svigerfar på besøk og ble plutselig så bekymra for knerten, så han måtte reise innom på ultralyd. Jeg var ikke med da.... Etter en halvtime ringte han og sa at alt var i skjønneste orden, og at vi fikk en gutt :ler:

:hoho:

Kanskje jeg er sanndrømt, har hatt guttefølelse i hele dag!

Bare litt over en time igjen på jobb nå, så er det langhelg :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...