Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Stakkars samboeren din. Det er ikke lett å være mannfolk heller :) Og stakkars deg.

Du får prøve å forklare ham at sånt kan ikke bare gås av, en gang når du er mindre emosjonell.

Ikke ha så høye forventinger til deg selv. Det er ingenting som må gjøres. Slapp av. Det ordner seg. Bare sov du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, mennene får gjennomgå av og til. Men vi er jo unnskyldt; enten det er graviditet eller mensen :)

Godt det går bedre med deg i dag hvertfall! :) Ha en flott dag videre og riktig god helg :icon_smile: :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en strålende dag, jeg har fått lønn :tommel: , mye lønn også, for hadde noe diett og reisegodtgjørelse til gode, så da ble det noen tusenlapper ekstra. Får besøk i helga, og imorgen skal jeg på shopping :sjarmor: Stygt redd for at tassen får sitt første plagg da - jeg bekymrer meg fortsatt litt, men blir tryggere for hver dag som går, og det lille jeg har av bekymringer prøver jeg å "heve meg over" :ler: Blir nok litt for lett påvriket av alle andre rundt meg som bekymrer seg så mye, men et par uker til nå så skal jeg nok slappe helt av :)

Ha ei fin helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har sikkert jeg også fått lønn :tommel:. Nesten så jeg må ringe telebanken og høre. *ringer* Jeg har ikke fått lønning ennå :grine::sur:. Da får jeg det sikkert ikke før over helga, sjølom jeg også har lønningsdag den 12.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lønningsdag den 12. så skal du egentlig ha den før helga da, men jeg veit at mange steder så "trykker de ikke på knappen" før de går hjem om dagen. I den kommunen jeg jobba i før var det slik - fikk ikke lønna før på kvelden hvis lønningsdagen var i helga. Her er de veldig greie slik, hvis 12. havner f.eks midt i påska, så får vi lønn før påske og sånn :)

Men, da får du færre dager å bruke dem opp på da Pi@ ;)

Og hvis du har annen bank enn den jobben din bruker kan det vel også bli noe forsinket....tror jeg :sjenert:

Jeg skal kose meg masse ja, Isdronningen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått lønn i dag, men her går den rett ut i regninger! :sur:

*har også lyst til å shoppe, men må pent vente til feriepenger neste måned*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Høres ikke noe greit ut å være så hormonell og ha en samboer som ikke forstår! Men jeg kjenner veldig til det ja! :forvirret:

Synes det høres rart ut at folk kommer og sier slikt til deg. Jeg skjønner godt at du blir frustrert av å hele tiden bli minnet på at dere mistet sist. At folk ikke kan være mer taktfulle! (Heter det taktfulle forresten? Det hørtes så teit ut.. :sjenert: )

Heldiggris som har fått masse lønn! Her i gården forsvinner lønna rett ut i regninger, og jeg må leve nøkernt denne måneden også.. :tristbla:

Ha en god helg, angelou! Setter veldig pris på å ha deg her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får litt vondt av disse mennene som må overleve oss gravide koner/samboere innimellom :ler: men - de må jo "lide" litt de også :ler:

kos deg med helg og shopping, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så langt hatt en superduper helg og vært helt utrolig avslappet og rolig - hatt besøk av positive snille mennesker, og det hjelper veldig på et ustabilt, hormonelt vesen :ler: Så må jeg bare rette opp litt, hvis jeg har gitt det inntrykk av at sambo ikke er forståelsesfull, han er verdens mest snille og forståelsesfulle mann, så det er nok ikke hans feil at han aldri har vært gravid før, og har en superhormonell kjæreste :ler:

Var på shopping igår, med store intensjoner om å kjøpe inn litt, men fant ikke noe i nøytrale farger som jeg likte, var så utplukket alle steder, og mest sommertøy i de minste størrelsene. Har ellers fått rapporter om at slekta allerede har begynt å handle inn :)

Fortsatt god helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å finne ting i nøytrale farger nei, så jeg kjøper bare noen få plagg. Ikke sikkert vi får bruk for de minste størrelsene heller, man kan jo aldri vite :forvirret:

Men kjekt å ha det sånn i tilfelle :)

Godt å høre at du har hatt en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merka jeg også at det var umulig å finne nøytrale klær. Alle de store kjedene har en avdeling for gutter og en for jenter helt fra nyfødt og oppover :overrasket:.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know. Har en joggedress jeg kjøpte sist jeg da, som jeg liker veldig godt, så får trøste meg med at jeg iallefall har noe :ler:

Nå skal jeg til legen for første gang :tommel: SLIK som det regner :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig hos legen, og jeg er frisk som en fisk :) Og litt gravid :) Lagt på meg 1,5 kilo siste uka :overrasket: Men, det er bare de jeg har lagt på meg da. Fikk tatt noen blodprøver, fylt ut helsekort, sjekka blodtrykk og snakket litt. Fikk ikke så mye informasjon om hva som skal skje framover, hvor ofte jeg skal dit og sånn. Var sikkert ikke flink nok til å spørre, og hva har man vel internett til :ler: Har jo hørt om at man har fått en bok og sånn, men fikk ikke noe jeg :sur:

Men, det gjør ikke noe, ringte helsestasjonen her, og de pleier å ta inn alle til kontroll FØR ordinær UL (helt motsatt av nye retningslinjer). Det ble jeg så glad for, skal til jordmor om litt over to uker - og da får jeg kanskje høre hjertelyden også :tommel: Så da kan det vel hende jeg får litt mer informasjon fra henne :)

Nei, får jobbe litt vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra å lese at alt står så bra til, det gjør meg glad :) :)

Og jeg fikk og lønn på fredag :tommel: og penger har blitt brukt i fleng, så nå er det regninger på oss også. .

Håper du får en flott dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...