Eeyore Skrevet 7. mai 2007 #1581 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg kan litt for deg i dag jeg, for jeg tror nok det går bra denne "siste" dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 7. mai 2007 #1582 Del Skrevet 7. mai 2007 Da skal jeg nok huske på hvilken dato du skal på UL - den datoen har jeg nemlig et "forhold" til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 7. mai 2007 #1583 Del Skrevet 7. mai 2007 Åh, så deilig å ha kommet "så langt" Jeg skal spole til uke 12 jeg også.. Jeg er i uke 9 nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. mai 2007 #1584 Del Skrevet 7. mai 2007 litt på forhånd jeg, for jeg er borte i morgen Nå kan du bare begynne og slappe av, og glede deg over den lille du har i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. mai 2007 #1585 Del Skrevet 7. mai 2007 Så herlig å høre at du er over den skumle dagen! Det gleder meg at du er i så godt humør, angelou. Snakk om å smitte over ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. mai 2007 #1586 Del Skrevet 7. mai 2007 12 uker allerede. Dette går jo virkelig unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mai 2007 #1587 Del Skrevet 8. mai 2007 og for 12 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mai 2007 #1588 Del Skrevet 8. mai 2007 12 uker!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #1589 Del Skrevet 8. mai 2007 Jippi 12 uker!!!!!!! Og jammen begynner jeg ikke å få en bitteliten mage. Om det er luft eller baby/livmor aner jeg ikke, men den har iallefall vokst Sambo bare gleder seg til å begynne å kalle meg for "tjukka". Fortalte det til svigers igår - og skal vite de ble glade, tok helt av Vi bare ga den vordende oldemor bilde og sa at "her er oldebarnet ditt". Hun skjønte ingen verdens ting Så morsomt å fortelle det altså, nå vet de aller nærmeste det, så tar vel jungeltelegrafen seg av resten tenker jeg. Skal si det på jobben etter legetimen på mandag, så da er det vel offisielt Skummelt, tenkte på det når jeg kjørte hjem fra jobb igå, at det er bare 5 måneder til jeg skal ut i permisjon Hjeeeeeeelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 8. mai 2007 #1590 Del Skrevet 8. mai 2007 12 uker!! Kan tenke meg det er stas å fortelle en slik nyhet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mai 2007 #1591 Del Skrevet 8. mai 2007 I dag er det faktisk nøyaktig 3måneder til jeg skal ut i permisjon, det er ennå mer Blir så glad på dine veiene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kveita Skrevet 8. mai 2007 #1592 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei og gratulerer med 12 uker! Jeg er på en liten "bli kjent runde". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #1593 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei, Kveita Koselig med nye fjes Og, Pi@ - 3 måneder er jammen ja Må innrømme jeg blir litt - "hva har jeg gjort " innimellom, men stort sett så er jeg bare :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 8. mai 2007 #1594 Del Skrevet 8. mai 2007 Oj så spennendes! Ønsker deg en flott og gravid dag angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. mai 2007 #1595 Del Skrevet 8. mai 2007 Så gøy med 12 uker og familie som gleder seg Ha en fortsatt fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 8. mai 2007 #1596 Del Skrevet 8. mai 2007 og en til! 12 uker, så flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1597 Del Skrevet 9. mai 2007 Hatt et par dager der jeg har vært fryktelig skral igjen nå, igår var jeg kvalm på morran og skikkelig sliten hele dagen. Hadde egentlig planer om overtid, men måtte reise hjem og legge meg - konsekvensen var at jeg måtte stå opp klokka halv seks idag for å komme meg på jobb litt tidligere. Jeg har ting jeg må bli ferdig med på jobb til imorgen, og det passer ikke noe særlig overens med å være gravid akkurat nå kjenner jeg Så, jeg kommer nok sterkere tilbake i slutten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. mai 2007 #1598 Del Skrevet 9. mai 2007 Gravide burde ikke bli utsatt for arbeidspress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1599 Del Skrevet 9. mai 2007 Nei, men det er vel ikke så lett for arbeidsgiver å styre det når han ikke veit at arbeidstakeren er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 9. mai 2007 #1600 Del Skrevet 9. mai 2007 Ta vare på deg selv da vennen. Regner med jeg finner deg på msn i efta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå