Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da skal jeg nok huske på hvilken dato du skal på UL - den datoen har jeg nemlig et "forhold" til :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig å ha kommet "så langt" Jeg skal spole til uke 12 jeg også.. Jeg er i uke 9 nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt på forhånd jeg, for jeg er borte i morgen :)

Nå kan du bare begynne og slappe av, og glede deg over den lille du har i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre at du er over den skumle dagen! Det gleder meg at du er i så godt humør, angelou. Snakk om å smitte over ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe:

Jippi :)

12 uker!!!!!!!

Og jammen begynner jeg ikke å få en bitteliten mage. Om det er luft eller baby/livmor aner jeg ikke, men den har iallefall vokst :ler: Sambo bare gleder seg til å begynne å kalle meg for "tjukka".

Fortalte det til svigers igår - og skal vite de ble glade, tok helt av :ler: Vi bare ga den vordende oldemor bilde og sa at "her er oldebarnet ditt". Hun skjønte ingen verdens ting :ler: Så morsomt å fortelle det altså, nå vet de aller nærmeste det, så tar vel jungeltelegrafen seg av resten tenker jeg. Skal si det på jobben etter legetimen på mandag, så da er det vel offisielt :sjenert:

Skummelt, tenkte på det når jeg kjørte hjem fra jobb igå, at det er bare 5 måneder til jeg skal ut i permisjon :overrasket: Hjeeeeeeelp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det faktisk nøyaktig 3måneder til jeg skal ut i permisjon, det er ennå mer :overrasket::ler:

Blir så glad på dine veiene nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kveita :) Koselig med nye fjes :)

Og, Pi@ - 3 måneder er jammen :overrasket: ja :ler:

Må innrømme jeg blir litt - "hva har jeg gjort :overrasket: " innimellom, men stort sett så er jeg bare :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:Gjesp: Hatt et par dager der jeg har vært fryktelig skral igjen nå, igår var jeg kvalm på morran og skikkelig sliten hele dagen. Hadde egentlig planer om overtid, men måtte reise hjem og legge meg - konsekvensen var at jeg måtte stå opp klokka halv seks idag for å komme meg på jobb litt tidligere. Jeg har ting jeg må bli ferdig med på jobb til imorgen, og det passer ikke noe særlig overens med å være gravid akkurat nå kjenner jeg :forvirret:

Så, jeg kommer nok sterkere tilbake i slutten av uka :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er vel ikke så lett for arbeidsgiver å styre det når han ikke veit at arbeidstakeren er gravid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...