angelou Skrevet 25. april 2007 Forfatter #1501 Skrevet 25. april 2007 Ja, jeg går ut fra at det bare blir lettere og lettere framover nå egentlig. Merkelig følelse - bare MÅ sove, fungerer ikke hvis jeg ikke får sove minst en time på ettermiddagen Og når kvelden kommer så er jeg like trøtt igjen Tror sambo synes jeg er ganske så kjedelig om dagen, men, men Jeg var sånn sist også så det bør ikke komme som noen overraskelse. Jeg synes det er greit nok jeg, bortsett fra tre ting - man blir fryktelig asosial av det, man får ikke trent og huset ser ut som et bomba horehus Nå vel, et par-tre uker til nå så begynner nok energinivået å ta seg opp igjen
Toblerone Skrevet 25. april 2007 #1505 Skrevet 25. april 2007 Det kommer nok den tiden der du blir litt mer energisk igjen også. Tenk at det allerede er 10 uker i morgen, synes det har gått fort denne gangen altså
angelou Skrevet 25. april 2007 Forfatter #1506 Skrevet 25. april 2007 Bra noen synes det ihvertfall Siste uka har faktisk gått ganske fort - det er fordi taktikken min har begynt å virke igjen..... Prøver nemlig å "glemme" at jeg er gravid, men det har vært litt vanskelig med blødninger og styr. Bank i bordet 1000 ganger, men nå er det faktisk ei hel uke siden Og bare ei uke til jeg skal på UL, grugler meg
Gjest Madden Skrevet 25. april 2007 #1507 Skrevet 25. april 2007 Nesten litt som å lese om seg selv dette... Syns ikke du skal tenke på hva denne "dvalen" gjør med omverdenen...la den seile sin egen sjø rett og slett!! Du trenger masse hvile og søvn nå...og da skal du ha det!! Du er jo !!! Husarbeid og sosialt liv kan en alltids ta igjen...som du sier bare et par-tre uker igjen nå, så kommer energien krypende tilbake igjen, og DA vet du...DA blir det ordnings! UL er kjempespennende...jeg grugledet meg veldig jeg også...hver gang!! Det går nok superflott skal du se, og en hel uke uten blødninger er jo kjempeflott!!! Ha en flott søvnig ettermiddag Angelou!
Gjest Bertine Skrevet 25. april 2007 #1508 Skrevet 25. april 2007 Hei! Jeg også bare MÅ sove 2 timer når jeg har vært på jobb... er helt utslitt.. Ser bare husarbeidet som hoper seg opp Men skal la mannen få lov å ta litt større del i det nå Håper du får en fin kveld!
Eeyore Skrevet 25. april 2007 #1509 Skrevet 25. april 2007 Da håper jeg at jeg kan bli gravid denne PP for nå er mannen hjemmeværende 1-2 måneder, så det hadde passet perfekt
Petra Prøvedokke Skrevet 25. april 2007 #1510 Skrevet 25. april 2007 jeg synes du skal slappe av og sove når det trengs - og ikke ha dårlig samvittighet ovenfor omgivelsene. energien er straks tilbake og ta kan du ta igjen det "tapte"
angelou Skrevet 26. april 2007 Forfatter #1511 Skrevet 26. april 2007 Jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet, men kjenner at det hadde vært helt i orden å "bli meg selv igjen" snart Måtte bare innom og smughoppe for 10 uker idag Den siste uka har faktisk gått ganske fort den Og nå er det bare to arbeidsdager til laaanghelg og når jeg skal på jobb igjen så er det UL - tid Denne gangen tror jeg at jeg skal spørre om å få med bilde, skal hjem neste helg, så hadde vært morsomt å vise fram
Vannmelon Skrevet 26. april 2007 #1513 Skrevet 26. april 2007 10 uker Det er gøy med bilder, og det syns besteforeldre også
angelou Skrevet 26. april 2007 Forfatter #1516 Skrevet 26. april 2007 Ja, blir jo gøy med bilde Har ikke spurt om å få med de to siste gangene jeg har vært der, har ikke sett helt poenget, det har jo bare vært en klump med litt konturer, og så er det jo litt med å ikke ta gleden på forskudd og sånn. Tenkte jeg skulle fortelle det til den vordende bestefar når jeg skal hjem, og synes det hadde vært litt kos å vise han et bilde da Er vel ikke så mye vi ser akkurat, men stas likevel. Vet ikke hvordan de ser ut når man er 11 uker på vei jeg, går det an å se et lite "menneske" da tro? Å, kjenner jeg gleder meg litt - men er samtidig veldig redd for at det skal være noe galt. Synes egentlig disse UL er litt for nervepirrende, så tror det er greit om dette blir den siste før ordinær UL. Skal bestille meg legetime når jeg har vært der da, så kanskje jeg får komme til første kontroll snart også. Føler jeg er kontrollert nok jeg men.......
Hildegard Skrevet 26. april 2007 #1520 Skrevet 26. april 2007 Da jeg var på ul i uke 10+3 kune vi tydelig se små føtter og små armer. Ingen tvil om at det lå et lite menneske inne der .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå