Frida Frosk Skrevet 16. april 2007 #1401 Skrevet 16. april 2007 Godt å høre at blødningene har gitt seg.
angelou Skrevet 17. april 2007 Forfatter #1402 Skrevet 17. april 2007 Dere jenter er så gode "hva vaaar vel livet uuuuten deeeg" - veldig dårlig forsøk på en sang til dere Nå har jeg endelig rukket en dagbokrunde igjen, har liksom lullet i min egen verden siste uka og vært skikkelig selvsentrert, skamme seg..... Ha en fin dag alle sammen
Simpleminded Skrevet 17. april 2007 #1403 Skrevet 17. april 2007 Godt å høre du er back in business, men fullt forståelig at du ikke har vært innom så mye i det siste med tanke på alt du har vært gjennom i det siste Ha en fin tirsdag angelou!
Petra Prøvedokke Skrevet 17. april 2007 #1406 Skrevet 17. april 2007 du behøver ikke å skamme deg - det er lov å ha fokus på seg selv innimellom
angelou Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1407 Skrevet 18. april 2007 Nå skulle jeg akkurat feire at jeg begynte på min fjerde blødningsfrie dag, og f*** i h***** så begynner det igjen, jeg blir helt utslitt av dette jeg. Har bare lyst å grave meg ned og gi opp, plutselig er det bare alt for lenge til ny kontroll på tirsdag Jeg blir så sliten psykisk av dette Synes ikke jeg gjør noe annet enn å vente og se, vente og se - kommer det mer, gjør det ikke, mister jeg, mister jeg ikke, er dette uskyldige blødninger eller ikke - jeg blir gal, har bare lyst å legge meg ned å grine. Drit lei av å flyge på do i ett kjør for å sjekke ståa - KAN DET IKKE BARE GI SEG NÅ!
Frida Frosk Skrevet 18. april 2007 #1409 Skrevet 18. april 2007 Så utrolig dårlig gjort at du skal måtte gå gjennom all denne usikkerheten. Er det mye da? Eller er det sånn som før?
smile Skrevet 18. april 2007 #1410 Skrevet 18. april 2007 Huff! :kys_2: Men som Frida Frosk sier er det mye? Hvis det er det må du jo bare be om å få komme til lege igjen! :klem:
Simpleminded Skrevet 18. april 2007 #1411 Skrevet 18. april 2007 Uff... Jeg har faktisk hørt om de som har hatt blødninger gjennom hele svangerskapet, om det er noen trøst. Jeg fikk også nylig høre om ei som fikk mensen som normalt og gikk til legen pga. ubehag i magen. Der fikk hun bekreftet at hun var 7 måneder på vei Håper alt er som det skal angelou! Varme klemmer sendes til deg fra meg
Liljen Skrevet 18. april 2007 #1413 Skrevet 18. april 2007 til deg, vennen min. !! Jeg syns du bør ringe legen å få time nå jeg, så du slipper å gå i denne uvissheten. Bare få sjekket at alt er i orden. Ta vare på deg selv nå, vennen. stor
Mrs N Skrevet 18. april 2007 #1414 Skrevet 18. april 2007 Huff så leit at det skal være sånn for deg da! Men som mange andre sier her så er det faktisk noen som blør i hele eller deler av svangerskapet uten at det trenger å være noe i veien med fosteret. Skjønner at du uroer deg. Jeg tror jeg hadde gått på veggen hvis det hadde skjedd med meg.
angelou Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1415 Skrevet 18. april 2007 Nei, det er ikke så mye - bare litt friskt blod når jeg tørka meg isted og så kommer det litt i trusa sånn ellers, mer enn nok med truseinnlegg. Det ligner på sånn det har vært de to gangene tidligere også, så jeg blir ikke fullt så hysterisk som tidligere, er bare så drittlei Orker ikke ringe legen heller, ikke hvis det ikke kommer mer - så det er vel bare å vente da. Skikkelig trivelig å være gravid må jeg si..... Blir fed up av hele greia, og skikkelig forbanna. Sist gang så blødde jeg jo ikke i det hele tatt, men det gikk til h***** likevel, så hva dette betyr veit jeg ikke - forbereder meg psykisk på en MA jeg nå, kan ikke noe for det, har bare ikke trua på at dette går veien.
Petra Prøvedokke Skrevet 18. april 2007 #1416 Skrevet 18. april 2007 synes du skal kontakte legen, jeg! så slipper du å gå og lure sånn... tenker på deg!
angelou Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1417 Skrevet 18. april 2007 Jeg ringte gynekologisk poliklinikk jeg, og sa hvordan det var, at det hadde begynt på igjen å blø for 3.gang på ei uke, og at jeg akkurat nå ikke orka tanken på å vente til tirsdag med noen ny kontroll, eller å vente på å spontanabortere, og snille mannen sa at jeg kunne få komme inn klokka 17.00 idag, så skulle han se på meg. Nå skal jeg prøve å jobbe litt, slik at timene går fort
Petra Prøvedokke Skrevet 18. april 2007 #1418 Skrevet 18. april 2007 så bra at du fikk komme inn i dag! lykke til, snuppa
Toblerone Skrevet 18. april 2007 #1420 Skrevet 18. april 2007 Så godt at du fikk time så fort. Tenker på deg jeg, og håper det går bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå