Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

skjønner godt at du er litt bekymret, men det er jo faktisk helt vanlig med blødninger under svangerskap. men etter det du har vært igjennom sist, så har jeg full forståelse for at du er bekymret. det hadde jeg også vært!

mange :klem: og tanker fra prøvedokka

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager alle sammen at jeg ikke har rukket noen dagbokrunde på noen dager, akkurat nå har jeg hatt nok med meg selv en stund, men jeg lover å komme sterkere tilbake. Jeg spotter fremdeles litt, men det blir lysere og lysere og mindre og mindre - så jeg håper at det gir seg snart nå. Men, begynner å bli vant nå - prøver å gjøre andre ting og få tiden til å gå fortere.

Oppsummert har uka vært som følger - notere til meg selv for neste kontrolltime:

Mandag kveld - blødde en del friskt blod som raskt gikk over til brunlig, avtok på natta.

Tirdag - mørkebrun spotting hele dagen, på UL var det ingenting som indikerte noe unormalt

Onsdag - ingenting (og jeg trodde det var slutt for denne gang)

Torsdag - begynte å blø litt mørkt brunlig på morgenen, fortsatte med småblødninger utover dagen, bare nok til at jeg trengte å ha truseinnlegg

Fredag- kom en skikkelig "ladning" når jeg var ute og gikk tur på morran, ellers samme som torsdag

Lørdag - vært oppe en time nå, og litt lysebrun utflod har kommet.

Det minner meg om slik jeg blødde ca 1 uke etter utskrapningen, gikk og småspotta ei hel uke, så håper det betyr at det er gammalt som skal ut.

Og jeg er kvalm og har råømme pupper, så jeg håper det er et godt tegn, bare 10 dager til kontrolltime. Håper det gir seg nå, og at jeg kan slappe av fram til da ;)

God helg alle sammen :klem:

Skrevet

Jeg er helt sikker på at du kan slappe av. Hadde det vært SA så ville du jo blødd masse friskt blod med klumper. Det kan jo være rester etter forrige svangerskap.

Men jeg forstår utrolig godt at du er bekymret. Man blir jo preget av det man tidligere har opplevd. Jeg hadde garantert vært kjempebekymra selv.

Skal krysse fingrene for at spottinga avtar slik at du kan slappe av! :klem:

Skrevet

:klem: Det er slitsomt å gå sånn ja! :klem: Men så lenge du ikke blør mye friskt blod trenger du ikke være så bekymret. Det var iallefall det jeg fikk beskjed om men tankene flyr jo lett allikevel da! :roll:

Ønsker deg en god helg jeg med alle de gode gravidsymptomene du har!!! :hjerter:

Skrevet

Hvis det er noen trøst så hadde mora mi det på samme måte når hun gikk med meg. Tror hun hadde blødninger i 3-4 måneder og det var ikke noe i veien med meg :)

Skrevet

Jeg har og hørt flere som MrsN forteller om.. Det har gått bra alle gangene :)

Håper du får slappe av, og får ei strålende helg.

stor stor :klem:

Skrevet

Innom med en lørdagsklem til angelou!

Masse varme tanker sendes fra meg til deg :smilyblomst:

Skrevet

Takk jenter :klem: Jeg har aldri vært bekymra over selve blødningern, mer over om det kunne være starten på noe fælt ;)

Idag har det *bank i bordet* ikke kommet noe, og igår var det bare litt lysebrun utflod - håper og tror at det betyr at jeg kan være ferdig med dette styret nå :)

Ellers står alt bare bra til, jeg er veldig glad for ny UL om bare litt over ei uke :)

Ha en fin og rolig søndag alle sammen :klem:

Skrevet

Godt å høre at det ikke har vært noe mer friskt blod. Og så lenge du er kvalm og har ømme pupper, tror jeg ikke du har noen grunn til bekymring nei :klem:

Men skjønner godt at du er bekymra likevel, og det er bra at du har en ny UL å se frem til om ikke lenge :)

Skrevet

Veldig bra med UL - ble så positivt overrasket over så bra oppfølging uten å måtte mase meg til det :)

Det er altså så ubeskrivelig deilig at våren har kommet, satt ute og sola meg i hele går, og fikk til og med årets første fregner :)

Jobb igjen nå, forrige uke gikk bort i et slags vakuum, var bare på jobb en dag - så nå er det full fart (og stormende jubel) igjen her. Møter i hele dag, og i hele morgen - hadde vel trengt litt tid på kontoret for å få gjort noe også, men :sjenert:

:klem: til alle

Skrevet

Innom med en mandagsklem!

Ha en flott dag på jobb :)

Skrevet

Jeg liker når det er litt hektisk jeg da, da trives jeg så godts om bare det. Terskelen min for stress er ganske høy :)

Skrevet

Så bra du har ømme pupper og er kvalm. Det var i allfall en veldig trøst for meg da jeg blødde. Det og at min blødning var for liten til at det kunne være en SA. Jeg skjønner allikevel tanken og redselen om at det er begynnelsen på noe, slikt tenkte jeg også.

:klem:

Skrevet

Ja, disse bekymringene - tenk så fint det hadde vært om man kunne sluppet unna dem ;) Nå er det nøyaktig ei uke siden blødningen startet, og jeg blødde ingenting igår og foreløpig ikke idag, så nå kjenner jeg jeg slapper av for første gang på ei uke :) Med unntak av at jeg flyr på do hele tiden for å sjekke, men det har jeg gjort helt siden jeg skulle ha mensen :ler:

Skrevet

Krysser fingrene for at blødningene har gitt seg for godt nå.

Ha en fin mandag :klem:

Skrevet

håper disse blødningene holder seg borte nå!

:klem:

Skrevet

Godt å høre at du ikke blør mer.

Har vært bekymret for deg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...