Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Titter innom for å si hei :) Spennende å lese begynnelsen av dagboken din Mrs. N!

Håper på du får en fin fin dag!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det ikke jeg som er Mrs N, da men :sjenert:

:ler:

GOOOOOOD helg alle sammen, nå gidder jeg ikke mer. Skal drikke en kopp kaffe og reise hjem til min kjære....sofa :ler:

Skrevet

Huff da.. Det ble litt surr her nå ser jeg ja.. Stresser på jobb, beklager :(

Ha en super dag angelou!

Klem

Skrevet

En liten oppdatering fra varelageret:'

"Bestillingen er mottatt, forventet leveringstid i slutten av november dersom det ikke skjer noen skader under transporten".

:legrine:

Skrevet

Er det sant??? :legrine:

:hoppe:

GRATULERER!! :legrine::legrine::legrine:

Sitter her med tårer i øynene jeg!

Å, så glad jeg ble nå. Dette fortjener dere virkelig! Krysser alt jeg har for at det skal gå strålende denne ganga.

Håper jeg følger etter. Har testet selv, og den var negativ. Men jeg gir ikke opp enda ;)

Nok en gang: GRATULERER!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

GRATULERER!!!

så fantastiske nyheter på en lørdagsmorgen!! :klappe:

dette var vel fortjent, angelouvennen. :klem:

Skrevet

:legrine: Næmenn! :legrine:

Gratulerer så mye vennen, dette fortjener du!

:hoppe: :hoppe:

Skrevet

Gratulerer så mye, lille Angelouvennen! :hoppe::hoppe::hoppe:

Det var koselige nyheter på en lørdag morgen. Nå ble jeg glad. Så utrolig gøy. :legrine:

:klem:

Skrevet (endret)

Næ, så gøy :hoppe:

GRATULERER :hoppe::blomst:

Dette var jo helt fantastiske nyheter :legrine:

Endret av Impala
Skrevet

:babysmokk: GRATULERER!!! :babysmokk:

Så herlig!! Nå fikk jeg frysninger på ryggen!!!! :hoppe: Dette fortjente dere!!!

HURRA!!!!

Skrevet

:hoppe: :hoppe: GRATULERER :hoppe: :hoppe:

Dette var gøy, og så vell fortjent :)

Kos deg masse i helgen nå.

stor :klem:

Skrevet

Gratulerer så mye :klem:

Skrevet

Takk alle sammen :)

Jeg har hatt en anelse om at noe var i gjære, hatt noen sinnsyke stikninger i magen siste uka før IKM, og de par siste dagene før så var jeg sånn trøtt som jeg var sist gang. Men, turte liksom ikke å tro på det - jeg veit jo det at jeg har veldig lett for å innbille meg ting :ler:

Er veldig lykkelig og ganske sjokkskada over at det gikk på første forsøk denne gangen, men er ikke helt der at jeg har begynt å glede meg til å bli mamma enda akkurat :sjenert: Det at vi mista sist sitter ganske friskt i minne, og jeg tar det ikke som en selvfølge at alt skal gå bra denne gangen, så jeg prøver egentlig å ikke tenke så mye framover, men ta en dag av gangen (for DET er lett :ler: )

Men, misforså meg riktig, jeg er übertakknemlig over at vi fikk det til så fort, og selvfølgelig veldig glad for at jeg er gravid. Har ikke helt skjønt det enda, for jeg har så langt ingen symptomer annet enn at jeg tisser ofte og er litt trøttere enn vanlig. Det kommer vel etterhvert :sjenert:

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier ja.

Hadde få symptomer både når jeg mista, og denne gangen. Det som var foskjellen var at jeg ble skikkleig trøtt og uvel fra ca uke 6 denne gangen, og selv om det ikke var ille, så tok jeg det som ett godt tegn.

Tenk positivt, det går bra denne gangen :)

Skrevet

Gratulerer så mye angelou! Dette fortjener du virkelig :)

Masse :klem: mer en tidlig mandags morgen :hoppe:

Skrevet

Kommer ikke over at det klaffet så fort for dere igjen jeg. Det er så utrolig artig, og så fortjent. :klem:

Tenk, du har en liten spire i magen. :hjerter:

Har du regnet ut termin forresten?

Ha en fin gravid dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...