Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:erter::rodme:

Jeg er flink nå, slik at når jeg blir gravid igjen kan jeg ligge å late meg på sofaen i 9 måneder, for da har jeg litt å gå på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du vet så er vi litt i samme båt - prøver jo denne mnd vi også, men vil ha fokus VEKK fra det.. Spørs om jeg greier det når EL nærmer seg og om jeg evt. får resept på et aller annet... men prøver å tenke på andre ting nå iallfall. Jeg har iallfall bestilt babyer til både du, jeg og Liljen mot slutten av året. Så nå vet du det!  :ler:

:klem:

:klappe: Helt topp :) :) Gleder meg jeg :) For jeg har nemli fått beskjed i dag om at jeg kan bli gravid :hoho::hoppe:

Ha en strålende kveld, vennen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig gode nyheter :klem: Er veldig spent på hvor lang bestillingstid det er på de varene Kylling har bestilt jeg da :sjenert: Det gikk 5 måneder med oss sist gang, men da var det ikke noe særlig aktiv prøving. Nå har vi jo tenkt å være litt flittigere, og prøve å slappe av og ta det som det kommer samtidig - så er litt spent ja, hvor lang tid tar det denne gangen :sjenert:

Men nok om det, dette er jo ingen prøvedagbok lenger ;) Og jeg kjenner at det er veldig lurt å ha et annet fokus, da er det mye enklere å ta det som det kommer, og så må jeg lære meg å ikke stresse så fælt, og tenke at det ikke er verdens undergang om vi "går glipp av" en måned innimellom - prøver hardt, men det er ikke så lett. Tror det blir bedre etterhvert, var sånn i begynnelsen sist gang også, roet meg litt ned når det hadde gått et par måneder ;)

Så det så :) Nå er det snart helg, og det er jeg veldig glad for, skal sove hele helga tror jeg, det kjennes sånn ut nå :Gjesp: Idag skal jeg trene da, det blir deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ, det var så deilig å :trene: igår - skikkelig godt å være i gang igjen :hoppe:

Gleder meg til helg nå, skal slappe av og kose meg og sove lenge, aaah :eeeh: Sliten nå, har vært ei lang og stille uke på jobb, og så blir man utslitt av å bestille varer ei hel uke også :sjarmor: Nå tror jeg det holder for denne gang, ikke sikker på om jeg har bestilt på riktig dato, så vi får vente å se om varene kommer denne måneden eller om det er ytterligere noen måneder leveringstid på dem ;)

Skal rekke en dagbokrunde før jeg slutter på jobb idag ihvertfall, klem til alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spennende denne bestillingstiden altså. Ikke minst når det nærmer seg eventuell bekreftelse av ordren :sjarmor:

Så flink du er som trener da!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, ja, en treningstime på ei uke er ikke all verden, men har store ambisjoner om å komme igang med treningen igjen nå, jeg pleier egentlig å være ganske flink ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit, det er det jeg sliter med jeg også. Når man har lange, hektiske dager på jobb og studerer i tillegg er det lett for at treninga havner litt i bakleksa, men prøver å få til ihvertfall to/tre dager i uka og det gikk fint det, helt til graviditet og sa "slo meg ut". Deilig å være i gang igjen ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg kan få motivasjonen din til å smitte over på meg altså, for det trengs. Men da er det en forutsetning at jeg ikke jobber 10-12 timers dager altså :Nikke:

God helg til angelou-vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er til å trene :klappe:

Håper bestillingen kommer så raskt som mulig jeg da ;)

Ha en strålende helg

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varebestillinger? Det var jo en fin måte å si det på. :ler:

Her bestilles det også, men det er litt rot i bestillingssystemet, så jeg er usikker på progresjonen. Sannsynligvis blir varene veldig forsinket..

Men jeg har bestilt reparasjon av systemet, så får vi se hvordan det går. :ler:

Håper du har en fin helg, angelou!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at det er litt fusk i bestillingssystemet her også, så vurdere å bestille en sjekk av det :ler:

Lykke til Angelou :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...