Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

Ha en superstrålende vellfortjent ferie, vennen :)

Ta vare på hverandre nå!!

superstor mega :klem: fra en meeeeeeget misunneli liljen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å komme tilbake til kulda gitt :ler: Jeg er nå tilbake ihvertfall, referat kommer - akkurat nå vokser innboksen over hodet på meg, håper det er bra med alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake allerede? Synes ikke du har vært borte jeg... Kan det ha sammenheng med min feire... :sjenert::ler:

Det er virkelig kaldt her ja :overrasket: Varmeovner ble lynmontert hjemme hos oss :ler:

Velkommen tilbake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummering:

Fint vær, bra hotell (reiste uspesifisert, alltid litt spennende). Veldig fornøyd!

Mye mat (angelou=stappa pølse)

Mye drikke av det lett beruselige slaget(nesten abstinenser :ler: )

Lett solbrent, trøtt og fryktelig glad for at vi reiste bort. Nå har jeg brukt ei uke på å slappe av, ikke tenkt og bare kosa meg og vært glad, lykkelig og fornøyd - det har vært kjempegodt :)

Å komme tilbake på jobb er jo stadig et h****** når man har vært borte ei uke, så det blir nok dårlig med tid til dere jentene ei lita stund, kommer sterkere tilbake jeg - men følger med dere altså :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så har jeg fått mensen :hoppe: Heldigvis etter at vi kom hjem :sjarmor: Trodde aldri jeg skulle hoppe for det, men det gjør jeg - for det betyr at vi er i gang igjen, og at syklusen min er nesten i rute igjen :) Og så er jeg faktisk litt glad for at jeg ikke er gravid også :sjenert:

Kjenner at jeg ikke er helt klar for det, og særlig ikke rett etter utskraping, når jeg veit det er en større risiko for SA hvis man ikke har fått mensen igjen, og etter en ferie der jeg har vært full hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ferien din hørtes veldig deilig ut... :briller2:

så bra at mensen har kommet, og at kroppen ser ut til å være i rute!! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser nok ut til å bli et 2008 - barn på oss hvis vi skulle være så heldige å bli gravide igjen :sjenert: Slutter ikke å prøve nei, men orker ikke å gå så veldig inn for oppgaven enda. Selv om lysten til å kaste meg over sambo sikkert kommer når jeg begynner å kjenne antydning til EL :sjarmor: Kan jo ikke kaste bort månedene heller :ler: Men, det blir ikke noe annenhver dag - greier før om en stund ihvertfall ;)

Men, alt er bra likevel, er bare ikke helt klar for en ny graviditet akkurat enda, men det kommer etterhvert, det er jeg helt sikker på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...